השלב המיוחל הגיע!
היי חברים, לא יודעת אם מישהו יזכור אותי פה, הייתי פעילה מזמן מאד כשהיינו עוד קומונה, אבל בכל מקרה, רציתי לשתף שהדוקטורט הוגש ביום ה' האחרון! קשה לי לעכל שהגעתי לשלב הזה שחיכיתי לו כ"כ הרבה, ובסוף יצא די מאכזב כי בגלל לחץ הדד-ליין לא היה לי זמן לערוך כמו שרציתי. בכל מקרה, יש עוד בחינה בע"פ לעבור אבל זה יהיה עוד כמה חודשים! שנה טובה לכולם
היי חברים, לא יודעת אם מישהו יזכור אותי פה, הייתי פעילה מזמן מאד כשהיינו עוד קומונה, אבל בכל מקרה, רציתי לשתף שהדוקטורט הוגש ביום ה' האחרון! קשה לי לעכל שהגעתי לשלב הזה שחיכיתי לו כ"כ הרבה, ובסוף יצא די מאכזב כי בגלל לחץ הדד-ליין לא היה לי זמן לערוך כמו שרציתי. בכל מקרה, יש עוד בחינה בע"פ לעבור אבל זה יהיה עוד כמה חודשים! שנה טובה לכולם