השלב המיוחל הגיע!

Tennessee

New member
השלב המיוחל הגיע!

היי חברים, לא יודעת אם מישהו יזכור אותי פה, הייתי פעילה מזמן מאד כשהיינו עוד קומונה, אבל בכל מקרה, רציתי לשתף שהדוקטורט הוגש ביום ה' האחרון! קשה לי לעכל שהגעתי לשלב הזה שחיכיתי לו כ"כ הרבה, ובסוף יצא די מאכזב כי בגלל לחץ הדד-ליין לא היה לי זמן לערוך כמו שרציתי. בכל מקרה, יש עוד בחינה בע"פ לעבור אבל זה יהיה עוד כמה חודשים! שנה טובה לכולם
 
ואוו . איזה יופי. אחלה של סיום שנה

ברור שזוכרים. איזה יופי שסיימת אני בטוחה שהיא עבודה טובה , תחושת האכזבה אופיינית לכל מי שהגיע לסוף , כנראה. תודה ששיתפת אותנו. שתהיה שנה טובה! אל תשכחי לספר לנו איך היה השיפוט ואיך הבחינה. בהצלחה.
 

Tennessee

New member
תודה רבה, ניצת

שנה מעולה גם לך. אני מניחה שלכולם יש מין הרגשת ריקנות בסוף, אבל אצלי זה היה ממש תחושה של "עבדתי כ"כ הרבה ובסוף המנחים שלי אפילו לא ראו את הגרסא הסופית" (בגלל חוסר זמן וכו')... טוב, לא נורא. משתדלת לשים את זה מאחורי ויש לי כבר לימודים חדשים שתכננתי לי מראש, אז מקווה שהם יהיו מהנים. השיפוט באמת מפחיד אותי. בקולג' שלי מקובל לזמן את המועמד "להגן" בע"פ על העבודה ולא סתם זה קיבל את הכינוי GRILLING...
אעדכן כמובן ואשמח גם להשתתף פה יותר עכשיו שיש לי קצת זמן פנוי. אולי נעשה מפגש פורום בצפון? יום נהדר
 

Tennessee

New member
רוב תודות, מאיה

במידה ואעבור בהצלחה את הבחינה, אז זהו.. לחכות בסבלנות לקבלת התעודה
 
למעלה