שלום לכם פורום יקר, אני מנסה לרשום את בני (בן 8.5) למשחק אך לאחר מילוי כל השדות (id, סיסמה, דואר וכו..) וקבלת וי כחול ליד כל שדה הוא נותן הודעה שאין אפשרות לרשום מאחר ואנחנו משתמשים לא חוקיים . אשמח לעזרה תודה מראש ושבת שלום.
האם ניסית קודם להרשם עם שנת לידה אחרת? אם כן, נקסון די חכמים ו'זוכרים' שהוזן מאותו אייפי תאריך לידה של גיל נמוך מ13. נסה למחוק את הקוקיס ולאתחל את המחשב כדי להרשם שוב, אולי זה יעזור. שים לב שמגבלת הגיל קיימת מסיבה מסוימת. בדיקה נוספת- יתכן והשם משתמש תפוס או בשימוש? יתכן והשם משתמש הוא שם לא חוקי המכיל קללה או צירוף אותיות שמבלי משים יוצר ביטוי גנאי?