הרשמה למשחק

Rated RKO

New member
הרשמה למשחק

שלום לכם פורום יקר, אני מנסה לרשום את בני (בן 8.5) למשחק אך לאחר מילוי כל השדות (id, סיסמה, דואר וכו..) וקבלת וי כחול ליד כל שדה הוא נותן הודעה שאין אפשרות לרשום מאחר ואנחנו משתמשים לא חוקיים . אשמח לעזרה תודה מראש ושבת שלום.
 

miss_t

New member
שלום,

בהרשמה יש הגבלה לגילאי 13+. לפי דעתי זו הבעיה בהרשמה.
 

Rated RKO

New member
הרשמה

נרשמתי עם תאריך לידה של 1992 זאת ההודעה שקיבלתי Based on the information provided, you are ineligible to register for a Nexon Passport
 

miss_t

New member
אולי...

האם ניסית קודם להרשם עם שנת לידה אחרת? אם כן, נקסון די חכמים ו'זוכרים' שהוזן מאותו אייפי תאריך לידה של גיל נמוך מ13. נסה למחוק את הקוקיס ולאתחל את המחשב כדי להרשם שוב, אולי זה יעזור. שים לב שמגבלת הגיל קיימת מסיבה מסוימת. בדיקה נוספת- יתכן והשם משתמש תפוס או בשימוש? יתכן והשם משתמש הוא שם לא חוקי המכיל קללה או צירוף אותיות שמבלי משים יוצר ביטוי גנאי?
 

P o o f i

New member
לא מאמינה שנקסון ינסו למנוע ממישהו לשחק בכוח,

אולי האימייל לא בסדר? תנסה להרשם עם אימייל אחר (כלומר, של אתר אחר).
 

icy woman

New member
זה בהחלט קשור לגיל

ניסיתי ללהרשם עבור בני ורשמתי תאריך יומולדת שלו וזה נתן לי אותה הודעה. כשרשמתי שנת 1990 זה עבד
 
יכול להיות שזה קשור לאימייל.../images/Emo219.gif

אם אתה משתמש באימייל של וואלה, לא תוכל להרשם. תנסה ג'ימייל/הוטמייל.
כשאני נרשמתי בפעם הראשונה לנקסון, הבעיה הייתה באימייל גם כן. מקווה שיסתדר לך
 
למעלה