הרפליקה שהכנתי

הרפליקה שהכנתי

קבלו ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~> זה עוד לא גמור אבל זה יצא מגניב לאללה נו, איך? בקרוב אני מציע למכירה למי שמעוניין....
 

Da Fish Snake

New member
תגיד...

איפה אתה גר? תארגן איזה כמה חבר'ה... אני אביא מצלמה... ויש לי מחשב עריכה... זה יכול לצאת יפה..
 

אכסדרה

New member
חיפשתי קורס עיזרו לי בדחיפות

אני גרה גם כן בצפון. הבנתי שאתה מומחה בצילום ועריכה . חיפשתי ימים רבים קורס בצילום ועריכה בצפון הארץ ולא מצאתי כלל זה מאוד מייאש אותי. אשמח מאוד אם תעזור לי למצוא ותפנה אותי. תודה רבה
 
אם כבר צילום

עשיתי גם מוט מתברג כאילו הלהב, כדי שיהיה קל להלביש את האפקט בסרטונים
 

KingpinEX

New member
ענק! זה שביר? או שזה חזק?

כאילו הלייטסייבר ישבר אם תיתן מכה?
 
הדגם הספציפי הזה הוא מנירוסטה

עשיתי אותו מנירוסטה כדי שיהיה קצת כבד וייתן כזאתי הרגשה אבל את השאר אני אעשה מאלומיניום(המתכת הכי קלה)
 
אין לי מכשיר למדידה בבית

אבל אני מעריך משהו כמו 2 קילו (עשיתי השוואה בין 2 משקולות שכל אחת 1 וחצי קילו) כשתהיה לי הזדמנות אני אגיד במדויק, והמוט לא שוקל כלום(זניח לחלוטין) כי עשיתי את המוט מאלומיניום
 
למעלה