ואז המצרים יפסידו המון כסףהרכבת לאילת...
תקבל עדיפות כפרויקט לאומי! מתוך Ynet
אני אישיתואז המצרים יפסידו המון כסף
שאנחנו נרוויח....
החושך בקצה המהרההרכבת לאילת...
תקבל עדיפות כפרויקט לאומי! מתוך Ynet
מאוד חשוב למדינת ישראל? NOT!הרכבת לאילת...
תקבל עדיפות כפרויקט לאומי! מתוך Ynet
חשוב לנוסעים-מניעת תאונות דרכים ב..מאוד חשוב למדינת ישראל? NOT!
עלותה של מסילה בודדת (לא כפולה) בשטח פתוח היא בדרך כלל בין שלושה ל-10 מליון דולר לק"מ בממוצע. כלומר, הפרויקט הזה צפוי לעלות בין 540 מליון ל-1.8 מיליארד דולר, בלי לקחת בחשבון ציוד נייד ותשתיות בנמל אילת. גם אם צים תפסיק להשתמש בתעלת סואז לחלוטין, ותעביר את כל הסחורות שלה במסילה, ואף תסכים לשלם 200,000 דולר לרכבת ישראל לכל העברה (המחיר המירבי שהיא משלמת היום להעביר אוניה בתעלה), הרי שמאה הפעמים בשנה תניבנה בסה"כ 20 מליון דולר בהכנסות (שמהן יש לנכות עלויות דלק, כוח-אדם ותחזוקת הרכבות). גם אם כל ה-20 מליון דולר יכנסו לכיסה של חברת הרכבת, היא תצטרך לפעול באותה הקיבולת לתקופה של 27 שנה לפחות(!) לפני שתכסה את הההשקעה הדרושה. לא החזר משתלם על ההשקעה הדרושה, וזאת תחזית יותר מאופטימית. רק אם הרכבת תוכל להסיט כמות ניכרת של תנועה מתעלת סואז, עשויה הפרויקט להיות מאוזנת מבחינה כלכלית. על מנת להחזיר את ההשקעה תוך שמונה שנים, דרושה תנועה של לפחות 350 אוניות בשנה דרך אילת במקום התעלה. תסלחו לי, אולי אני סתם פסימיסט, אבל אם כל הפירגון שבעולם, אני לא רואה את חברת רכבת ישראל משווקת את השירות בהצלחה רבה כל כך.
הי סליחהחשוב לנוסעים-מניעת תאונות דרכים ב..
בכביש הערבה לדעתי עדיף בשביל נוסעים ופחות בשביל מטען גם אם זה לא קו רווחי הקו יהיה בהתחלה קו עם מסילה אחת ...ארוווווכה אז התדירות תיהיה נמוכה יחסית נכון שהוא לא הכרחי אבל חשוב
שולחת לו מסרהי סליחה
איך אני מגיעה למנהל האתר?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.