הרכבת לאילת...

מצב
הנושא נעול.

david80

New member
הרכבת לאילת...

הרכבת לאילת...
תקבל עדיפות כפרויקט לאומי! מתוך Ynet
 

צחקן

New member
אני אישית

ואז המצרים יפסידו המון כסף
שאנחנו נרוויח....
אני אישית
ב"ה היתי ממליץ כבר לשים לפחות 3-5 מסילות לקוו החשוב הזה כאשר יש גם מסילה חילופית שיש אפשרת חיור אלי כל כמה מאות מטרים .
 

עומר M

New member
החושך בקצה המהרה

הרכבת לאילת...
תקבל עדיפות כפרויקט לאומי! מתוך Ynet
החושך בקצה המהרה
מתוך הכתבה: "בשלב ראשון ישמש הקו, שאורכו 180 ק"מ (מנחל צין לאילת) להובלת מטענים, מאחר שלפי הסקרים שנערכו עד כה אין בשלב זה כל הצדקה להפעלת קו נוסעים לאילת". בקיצור זה סתם יהיה קו של משאיות על פסים, אנחנו הנוסעים לא נהנה ממנו בכלל. אני באופן אישי מאוד מאוכזב
 

alantan

New member
מאוד חשוב למדינת ישראל? NOT!

הרכבת לאילת...
תקבל עדיפות כפרויקט לאומי! מתוך Ynet
מאוד חשוב למדינת ישראל? NOT!
עלותה של מסילה בודדת (לא כפולה) בשטח פתוח היא בדרך כלל בין שלושה ל-10 מליון דולר לק"מ בממוצע. כלומר, הפרויקט הזה צפוי לעלות בין 540 מליון ל-1.8 מיליארד דולר, בלי לקחת בחשבון ציוד נייד ותשתיות בנמל אילת. גם אם צים תפסיק להשתמש בתעלת סואז לחלוטין, ותעביר את כל הסחורות שלה במסילה, ואף תסכים לשלם 200,000 דולר לרכבת ישראל לכל העברה (המחיר המירבי שהיא משלמת היום להעביר אוניה בתעלה), הרי שמאה הפעמים בשנה תניבנה בסה"כ 20 מליון דולר בהכנסות (שמהן יש לנכות עלויות דלק, כוח-אדם ותחזוקת הרכבות). גם אם כל ה-20 מליון דולר יכנסו לכיסה של חברת הרכבת, היא תצטרך לפעול באותה הקיבולת לתקופה של 27 שנה לפחות(!) לפני שתכסה את הההשקעה הדרושה. לא החזר משתלם על ההשקעה הדרושה, וזאת תחזית יותר מאופטימית. רק אם הרכבת תוכל להסיט כמות ניכרת של תנועה מתעלת סואז, עשויה הפרויקט להיות מאוזנת מבחינה כלכלית. על מנת להחזיר את ההשקעה תוך שמונה שנים, דרושה תנועה של לפחות 350 אוניות בשנה דרך אילת במקום התעלה. תסלחו לי, אולי אני סתם פסימיסט, אבל אם כל הפירגון שבעולם, אני לא רואה את חברת רכבת ישראל משווקת את השירות בהצלחה רבה כל כך.
 

omer landau

New member
חשוב לנוסעים-מניעת תאונות דרכים ב..

מאוד חשוב למדינת ישראל? NOT!
עלותה של מסילה בודדת (לא כפולה) בשטח פתוח היא בדרך כלל בין שלושה ל-10 מליון דולר לק"מ בממוצע. כלומר, הפרויקט הזה צפוי לעלות בין 540 מליון ל-1.8 מיליארד דולר, בלי לקחת בחשבון ציוד נייד ותשתיות בנמל אילת. גם אם צים תפסיק להשתמש בתעלת סואז לחלוטין, ותעביר את כל הסחורות שלה במסילה, ואף תסכים לשלם 200,000 דולר לרכבת ישראל לכל העברה (המחיר המירבי שהיא משלמת היום להעביר אוניה בתעלה), הרי שמאה הפעמים בשנה תניבנה בסה"כ 20 מליון דולר בהכנסות (שמהן יש לנכות עלויות דלק, כוח-אדם ותחזוקת הרכבות). גם אם כל ה-20 מליון דולר יכנסו לכיסה של חברת הרכבת, היא תצטרך לפעול באותה הקיבולת לתקופה של 27 שנה לפחות(!) לפני שתכסה את הההשקעה הדרושה. לא החזר משתלם על ההשקעה הדרושה, וזאת תחזית יותר מאופטימית. רק אם הרכבת תוכל להסיט כמות ניכרת של תנועה מתעלת סואז, עשויה הפרויקט להיות מאוזנת מבחינה כלכלית. על מנת להחזיר את ההשקעה תוך שמונה שנים, דרושה תנועה של לפחות 350 אוניות בשנה דרך אילת במקום התעלה. תסלחו לי, אולי אני סתם פסימיסט, אבל אם כל הפירגון שבעולם, אני לא רואה את חברת רכבת ישראל משווקת את השירות בהצלחה רבה כל כך.
חשוב לנוסעים-מניעת תאונות דרכים ב..
בכביש הערבה לדעתי עדיף בשביל נוסעים ופחות בשביל מטען גם אם זה לא קו רווחי הקו יהיה בהתחלה קו עם מסילה אחת ...ארוווווכה אז התדירות תיהיה נמוכה יחסית נכון שהוא לא הכרחי אבל חשוב
 

oopsi

New member
הי סליחה

חשוב לנוסעים-מניעת תאונות דרכים ב..
בכביש הערבה לדעתי עדיף בשביל נוסעים ופחות בשביל מטען גם אם זה לא קו רווחי הקו יהיה בהתחלה קו עם מסילה אחת ...ארוווווכה אז התדירות תיהיה נמוכה יחסית נכון שהוא לא הכרחי אבל חשוב
הי סליחה
איך אני מגיעה למנהל האתר?
 

omer landau

New member
שולחת לו מסר../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

הי סליחה
איך אני מגיעה למנהל האתר?
שולחת לו מסר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה