אורי ריכטר
New member
הרהורים מכנס StarVision
ברצוני לשתף את חברי הפורום באירוע של חברת StarVision בו נכחתי בשבוע שעבר. נושא הכנס היה "The Practical Side of High Tech Marketing" בו ניתנו הרצאות מצוינות בנושאים שיווקיים. בסוף הכנס התכנס פאנל של בכירים. אחת השאלות שהופנתה לפאנל היתה של רון (RGidron) - משתתף הכנס וחבר הפורום שלנו. השאלה היתה "האם המסר השיווקי צריך להיות אחיד או שמא הוא צריך להיות שונה ומותאם לכל פונקציה בארגון". כלומר, האם המסר השיווקי צריך להיות מבודל בהתאם לפונקציה אליה אתה מנסה למכור. חלק מחברי הפנל חשבו שמסר צריך להיות אחיד לכולם. מעניינת דווקא ההתייחסות של Doron Libstein, מנכ"ל תפוז, שהיה בצוות הפנל ושאמר שהמסר צריך להיות מותאם ולא אחיד. על דילמה זאת אפשר להוסיף ולומר שהמסר צריך להיות תואם את האדם הנמצא מולך ולא רק את הפונקציה. הצורך להתאים מסר שיווקי ומכירתי לאדם העומד מולך ולא רק לפונקציה מעמיד אתגר לא פשוט בפני גוף השיווק, אבל אני מאמין כי בסוף היום אתה מוכר לאנשים (ביחידים) ולא לחברות או פונקציות בארגון. תודה ל-RGidron על השאלה.
ברצוני לשתף את חברי הפורום באירוע של חברת StarVision בו נכחתי בשבוע שעבר. נושא הכנס היה "The Practical Side of High Tech Marketing" בו ניתנו הרצאות מצוינות בנושאים שיווקיים. בסוף הכנס התכנס פאנל של בכירים. אחת השאלות שהופנתה לפאנל היתה של רון (RGidron) - משתתף הכנס וחבר הפורום שלנו. השאלה היתה "האם המסר השיווקי צריך להיות אחיד או שמא הוא צריך להיות שונה ומותאם לכל פונקציה בארגון". כלומר, האם המסר השיווקי צריך להיות מבודל בהתאם לפונקציה אליה אתה מנסה למכור. חלק מחברי הפנל חשבו שמסר צריך להיות אחיד לכולם. מעניינת דווקא ההתייחסות של Doron Libstein, מנכ"ל תפוז, שהיה בצוות הפנל ושאמר שהמסר צריך להיות מותאם ולא אחיד. על דילמה זאת אפשר להוסיף ולומר שהמסר צריך להיות תואם את האדם הנמצא מולך ולא רק את הפונקציה. הצורך להתאים מסר שיווקי ומכירתי לאדם העומד מולך ולא רק לפונקציה מעמיד אתגר לא פשוט בפני גוף השיווק, אבל אני מאמין כי בסוף היום אתה מוכר לאנשים (ביחידים) ולא לחברות או פונקציות בארגון. תודה ל-RGidron על השאלה.