הקרב המשושה- מי לוקח?
מראו

batista3

New member
הקרב המשושה- מי לוקח?../images/Emo58.gifמראו

כידוע לכולנו, יערך במניה קרב סולם מסקרן בין 6 אנשים על חוזה לטייטל שוט, להלן סקירה קצרה של המשתתפים: ג'ריקו,אחרי תקופה ארוכה מאד של ג'ובים לכל העולם ולאישתו, אולי זה יהיה הערב שלו, הוא הציע את הרעיון לקרב, הוא זוכה לאהדת הקהל וחוץ מגיחה קצרה למיין איבנט בEC הוא תקוע במיד-קארד ללא פיוד מעניין כבר זמן רב. בנואה, אלוף העולם לשעבר, נבנה בצורה מצויינת כקשוח ביותר, החזיק זמן רב בראמבל השנה, הכניע את ג'ריקו,אדג',כריסטיאן ובנג'מין וניצח את קיין בשנה שעברה, גם ההפסד לטריפל אייץ השבוע לווה בהתערבות מינורית של פלייר ובלואו פלואו של טריפס. שלטון בנג'מין, נמצא בתחילת הדרך, מקבל פוש בחודשים האחרונים ניצח את כל מי שקרא תיגר על תוארו, מקבל מחמאות רבות מJR במהלך השידור (בנבנה לגדולות בעתיד) וניצח את אדג' השבוע בראו. קיין, ללא ספק הפיבוריט של אוהדי ההאבקות התמימים באשר הם, חזק , מנצח קרבות הנדיקאפ, אך עם זאת קיימת נסיגה גם בביצועיו בזירה וגם בסטוריליינים בהם הוא מעורב, אך במידה ובאטיסטה יזכה בתואר, קיין יהווה את היריב האולטימטיבי לתארו ובנוסף יהיה בינהם קרב בראו הבא, קיין תמיד נחשב לטוען לכתר לגיטימי בעיני בוקרי הWWE. אדג', ללא ספק הנדפק הרשמי של הWWE, הוא נדפק בכל הזדמנות שיש לו, בEC, בראמבל,בקרב הכלוב מול בנואה, בטייטל שוט ביפן וגם בראו השבוע האחרון מול בנג'מין, אולי כאן הנאחס של אדג' נגמר? כריסטיאן, ללא ספק המועמד המועדף על חברי הפורום הותיקים, ובצדק, מתאבק מצויין עם כישורי מיקרופון מעולים שמבוזבז בצורה משוועת על שטויות גמורות ומפסיד לכל אחד, שבוע אחרי שבוע, אולי כאן יבוא המפנה? לי יש הרגשה שהמנצח בקרב יהיה דוקא ג'ריקו, אני לא יודע מאיפה היא מגיעה, אבל זה רסלמניה, אז הכל יכול לקרות, מה אתם אומרים?
 

hbk socks

New member
הייתי רוצה

שכריסטיאן יקח אבל אדג' יקח.. כריסטיאן הפסיד לקיין הוא בטח לא יקבל את הפוש.. לג'ריקו היו 200 פושים וטייטל שוטים זה לא יקרה כבר... לבנואה הייתה ההזדמנות הענקית הזו והיה לו את החגורה למשך תקופה רק לפני שנה ופחות.. קיין.. חח כן בטח!! ושלטון הוא המועמד השני שלי אחרי אדג' אבל הוא גם לא יקח.. אדג' פשוט דורש את הפוש וגם שלטון הפסיד לבנואה.. דרך אגב איזה דפוק זה לעשות קרב ביניהם..
 

advisor

New member
לאסף היקר

אל תתקן כאן אנשים , שמע ממני , הם לא אוהבים את זה , תוסיף לזה את העובדה שאתה פתחת 324654645 נושאים בבת אחת , אתה לא משאיר רושם ראשוני חיובי כאן , וחוץ מזה , אולי בכלל הוא אוהב את הגרביים של מייקלס ? שאלת אותו ?
 

hbk socks

New member
אני יודע איך כותבים

תאמין לי אתה לא הראשון שלא הבין שהתכוונתי לגרביים של מייקלס!!
 

קופיני

New member
נראה לי שקיין

משום שהוא יוצא עם סרט עוד מעט אז נראה לי שירצו לתת לו את האליפות לפני זה וחוץ מזה, אין שום סיבה אחרת להכניס אותו לקרב סולם ,כי זו ממש לא הטריטוריה שלו(הסיבה היחידה שהכניסו אותו היא בשביל לנצח)
 

batista3

New member
הוא מתכוון שלפי התיאוריה שלו

שכל מתאבק שיוצא עם סרט, יזכה באליפות בשביל חשיפה מקסימלית, כמו שטריפל אייץ זכה באליפות לפני בלייד 3 ושסינה יזכה בתואר בסמוך ליציאת סרטו החדש, כך גם קיין.
 

HHHHBBBBKKKK

New member
חחחח הבנתי למה הוא התכוון

שאלתי בתמיהה. עם כל הכבוד לקיין, אליפות?
 

batista3

New member
אז לא הבנתי את זה

קיין כבר זכה בתואר (אמנם ליום אחד...) והוא קיבל טייטל שוט נגד כל האלופים שאני זוכר מהזמן האחרון: טריפס,בנואה,גולדברג וכו.. וזה עושה אותו מועמד לגיטימי לטייטל שוט
 

Death Soldier

New member
דעה (../images/Emo58.gif מרו האחרון)

קיין נבנה בצורה שגורמת לחשוב שהוא ינצח בקרב, אבל זה גורם לי להמר דווקא נגדו. כריס ג'ריקו כאיש שהציע את הקרב יכול להיות מועמד טוב, אבל אני לא רואה אותו או את בנואה מנצחים. כריסטיאן נבנה בצורה של "הוא לוזר, אין סיכוי שהוא יעלה על הסולם בכלל", מה שגורם לי להאמין שהוא ינצח בקרב וסופסוף יקבל את המשבצת שממש תפורה עליו - המיין איבנט. אדג' ובנג'מין גם מועמדים טוב לזכיה לדעתי, הקרב ביניהם ברו האחרון היה מצוין ושקול, ובנה את שניהם בצורה כ"כ טובה לקרב.
 

Death Soldier

New member
תראה

זה אחד הדברים שיותר יגרמו לאנשים להגיד שכריסבטיאן לוזר, אני דווקא חושב שהוא ייקח לבד.
 
למעלה