הקרב המשושה- מי לוקח?
מראו

Styles Clasher

New member
יוני,

גם ככה אסף קצת סובל פה מקשיי התאקלמות, אין צורך להגדיש את הסאה. הוא סך הכל התייחס למשהו שמישהו אחר כתב. אני תמיד הרגשתי שזו המטרה פה בפורום למרות ששמתי לב שבשנה האחרונה זה הולך ונעשה פחות נפוץ...
 

hirshfe

New member
אני יודע שזה תגובה ריקה

אבל תשתדלו, לתת כותרת של יותר מנקודה להודעה שיהיה קל להכנס עלייה
 

Death Soldier

New member
אז למה אתה מתקן אותו וטוען ש:

"לא נראה לי, עידן בנואה הסתיים" זו הסתת דעה, דבר שאני מתעב, תפסיק עם זה.
 

hanaorb9999

New member
יש עוד זמן

יש לי תחושה שעד הראסלמניה מוחמד חסן יכנס לקרב הזה וקיין יצא ויקבל קרב מול שניצקי
 

Brockster

New member
דעתי

ג'ריקו- אין מצב. הוא נהיה ג'ובר מוחלט, ואפילו לא אחד שמתלונן על זה כמו אדג', אז פשוט אין מצב. בנואה- סיכוי קלוש ביותר. לצערי גם המתאבק הנהדר הזה כבר לא ממש מיין איבנטר, ואני לא רואה אותו זוכה בתואר העולמי שוב, לפחות לא בקרוב. שלטון- לדעתי שלטון יהיה אלוף עולמי בעתיד, ואני לא חושב שיש על זה עוררין, אבל... זה עוד לא הזמן שלו, לא רק לזכייה באליפות, אלא גם לא בספוט במיין איבנט. קיין- המתאבק עם הסיכוי השני הכי טוב לזכות פה. הסרט, העובדה שהוא לא קשור בתודעה לקרב... סיכוי סביר ביותר. אדג'- ג'קפוט! לדעתי אדג' לוקח, ובגדול. קרבות סולם למיניהם הם די המומחיות שלו, הבנייה שלו מראה בבירור שהוא יהיה אלוף עולם בקרוב, ובכלל-זה נראה הכי הגיוני בכל כיוון שתסתכלו על זה. כריסטיאן- תסלחו לי, אבל אני לא מת עליו |מתחבא ממטר העגבניות|. אני מסכים שהוא ממש ממש טוב על המיקרופון, אבל בזירה הוא פשוט לא מושך אותי, לא מלהיב. אני לא רוצה ולא צופה ניצחון שלו פה.
 

Death Soldier

New member
ראול

מטר עגבניות או לא, זו דעתך והאחרים צריכים לכבד אותה, לא ככה?
 

ThEgReEnKiNg

New member
המממ דעתי

לדעתי כריסטיאן יקח הוא נבנה ככזה לוזר מטופש ועלוב שלדעתי הואיקח (אמן שאני צודק) לא אתפלא אם אדג' או ג'ריקו יקחו לא רואה את בנואה או קיין לוקחים שלטון עוד צעיר מדי וצריך להבנות עוד והוא לא יקבל עכשיו טיטל שוט זו דעתי.
 

pufpuf

New member
אוי, זה קל

קיין היחידי שאני ממש לא רוצה שינצח אז קיין ינצח
 
הקרב הקשה ביותר לניחוש

משום שמספיק שקיין יעשה צ'וק סלאם לכולם ואז יבוא מאחוריו האחרון שנשאר עם כיסא או פטיש ויעלף אותו לדקה יעלה על הסולם וינצח. למרות זאת הייתי רוצה שאדג' ינצח כי יש לו פוטנציאל לתת קרב שלא נשכח באחד מה ppv הקרובים.
 
למעלה