הקרב המשושה- מי לוקח?
מראו

הימור שלי ... אדג'

גריקו (כואב לי עליו)ימשיך לעשות ג'ובים על איזה היל טרן מיוחל (אני בכל אופן רוצה היל טרן , נמאס לי לראות אותו עושה ג'ובים) . בנואה לא יקח למרות שלדעתי הוא הכי מתאים לקחת את החגורה מ HHH (אההה ... לדעתי בטיסטה יפסיד) לשלטון בנג'מין אין סיבה לפוש לתואר העולמי (יש מועמדים יותר טובים ממנו) כריסטיאן לא יזכה כרגיל כבר רגילים לראות אותו מפסיד (למרות שיהיה מעניין לראות אותו כמועמד ראשי לתואר) קיין , לא מאמין שיקח למרות שישלוט על רוב הקרב . אדג' ... בראמבל הגיע לפיינל פור (לאחר שניצח את מייקלס) הוא נדפק כבר די זמן ולדעתי הוא יהיה אלוף מצויין .
 
קשה להמר

לדעתי זה יהיה או אדג' או קיין.אדג' הוא זה שזוכה לפוש בזמן האחרון,בעוד שקיין,בנואה,ג'ריקו,כריסטיאן ובנג'מין הם מידקארק הוא אפר מידקארד.מצד שני יש את קיין,שבקרוב יוצא בסרט חדש.מה גם שלאחרונה נערך סקר ב-WWE.COM בו נשאל מי ינמח בקרב הסולם,קיין קיבל בערך 60% בעוד כל השאר היו על 5% בערך.מן הסתם סביר להניח שאלו לא התוצאות האמיתיות אלא איזו אדיליה של הWWE,מה שהם היו רוצים שיקרה.אם כך גם קיין חזק בתמונה.אבל בכל זאת אני מהמר שאדג' ינצח.
 

Styles Clasher

New member
שלטון בנג'מין.

הוא האלוף הבין-יבשתי! מה הוא בכלל עושה בקרב הזה? אין לו סיבה להיות שם אם הוא לא זוכה...
 

Brockster

New member
אבל למה אתה מגיב לעצמך? ../images/Emo6.gif

שמע, אני יודע שזה מה שחסר לך עכשיו- שעוד מישהו יטפל לסוגיית השרשורים שלך, אבל בכללי? קח עצה ותפסיק להגיב לכל דבר. אתה נתפס כאחד שכותב רק כדי לענות, רק כדי שהשם שלך יופיע שם. אני באמת לא בא לפגוע בך, אבל תאט קצת את המהירות, תתרווח בכסא, תקרא את מה שיש לאנשים להגיד, ורק אם באמת יש לך משהו רציני להגיד- תגיד אותו
אני באמת מקווה שלא תקח את זה לא נכון- ותנסה להבין למה אני מתכוון.
 

advisor

New member
זה יישמע מוזר .........

אך מה גורם לך לחשוב שחברי הפורום הותיקים מעדיפים את כריסטיאן ? אתה מכיר את כל חברי הפורום הותיקים ? הרי אתה לא ותיק בכלל בעצמך ... אתה זכאי לדעתך , אולם אל תגיד שאחרים מסכימים איתך . קיין הפייבוריט של האוהדים התמימים ?! ומי הפייבוריט של הלא תמימים ? לא הבנתי מאיפה אתה מסיק את המסקנות ההזויות שלך ......אם אתה רוצה לכתוב דיעה , לפתוח נושא , לשאול שאלה ( וללא ספק העלית שאלה מצויינת ) , עשה זאת , אך דבר בשם עצמך .
 

batista3

New member
תגובה

אולי אני כותב בפורום רק 4 או 5 חודשים, אבל זה לא אומר שאני לא קורא את ההודעות עוד מלפני זה ותמיד שהדיון הוא על כריסטיאן ,דעת הרוב הכולל היא שצריך לקדם אותו ועל זה הסתמכתי. קיין הפיבוריט של האוהדים התמימים- תיכנס לWWE.COM ותסתכל על תוצאות הסקר, זאת המסקנה הכי מבוססת שיש. איזה מסקנות אתה מחשיב להזויות? אני אשמח אם תפרט. הדעה היחידה שכתבתי היא שג'ריקו לוקח וזאת אכן דעתי, אך כל שאר הנימוקים שהבאתי הם דברים שקרו בשנה האחרונה ושקורים בWWE בכלל, וכמובן שאני מדבר בשם עצמי.
 

nhustler

New member
אדג'

הוא בנתיים מקבל את הפוש הכי גדול.. ולדעתי הוא הכי מתאים ואם לא הוא אז כריסטיאן למרות שלדעתי אין סיכוי לכריסטיאן. אבל לדעתי יש סיכוי שבכלל או שיעשו איזה פיוד או יחזירו את אדג וכריסטאין בתור זוג, ואז מישהו אחר יכך :\ זה פתוח לא כמו רוב הקרבות האחרים!
 

pizza guy

New member
לצערי,קיין.

ואם בטיסטה יצא אלוף מ-מניה (מה שכנראה יקרה) אז אף אחד מהם לא יוכל להוציא קרב טוב ממנו. אף אחד. אז במקום לעשות גדול נגד קטן,יעשו קרב ביגמנים משעמם. בכל מקרה,במקרה שטריפס ינצח,אז יש תקווה יותר גדולה שכל השאר ינצחו. אבל במקרה שבטיסטה ינצח,קיין גם מנצח.
 
למעלה