RandomTraveler
New member
הקלטת הרצאות
היי חבר'ה, רציתי לדעת מהי מדיניות האוניברסיטה בכל הנוגע להקלטת הרצאות? האם בכלל יש לה כזו? או שזה משהו שיותר אינדבידואלי לכל מרצה? תודה.
היי חבר'ה, רציתי לדעת מהי מדיניות האוניברסיטה בכל הנוגע להקלטת הרצאות? האם בכלל יש לה כזו? או שזה משהו שיותר אינדבידואלי לכל מרצה? תודה.