הקורס איכות כוללת

הקורס איכות כוללת

שלום לכולם, אני סטודנטית לסטטיסטיקה. הציעו לנו לקחת את הקורס איכות כוללת מהנדסת תעשיה כקורס בחירה. מישהו עשה את הקורס ויכול להמליץ או לא להמליץ על הקורס? מישהו יודע מה בערך הרמה בו? כדאי לקחת אותו כקורס בחירה? תודה רבה!!!
 
למעלה