יהיה שוב והארץהייתה ושוב בראשית וחוזר-חלילה..
היה כאוס יהיה כאוס.
היה והארץ והייתה ובראשית מאת: ל נ צ ח ו 28/05/07 | 21:46
אז יהיה שוב והארץ הייתה ושוב בראשית וחוזר-חלילה... במעגלי המחזוריות-הנצחית: ו ל נ צ ח ו 03:23 | 09/05/04 לדברים מעולם לא היה ולא יהיה להם לא התחלה ולא סוף אלא המשכיות במעגלי הנצח ___________________________ << כל סוף הוא גם התחלה. >> ___________________________ כך התנ"ך פותח ב << בראשית >> שהוא סוף מעגל של << והארץ הייתה >>. כל מעגל << מ- ו- ש - ל - ם >> << ב- ד- י- ו- ק >> כמו אלה שהיו ושיהיו לעולמים. המעגל הבא יהיה _ ב - ד - י - ו - ק _ כמותו, כמו אלה שהיו ושיהיו לעולמים מהו שכפול אתם יודעים, מערת המכפלה בפשט אתם יודעים, אך את האמת הצפונה את סוד דבר מערת המכפלה עדיין אינכם יודעים, לכן אומר לכם בהבזק הקיצור שזה הפשט שכתוב על מערת-המכפלה, מבהיר למבין, את המעבר למה שיהיה ז"א יהיה כפי שהיה, וכך מה שהיה הוא שיהיה ובדיוק כשהיה ("קדם" בתנ"ך) וזאת על ידי * השכפול הנעשה על ידי האלוהים * בדיוק מושלם, ואני חוזר: ____________________ * מ - ו - ש - ל - ם ! * , ____________________ וכך בכל העולמות שהיו, זה הנוכחי, ואלה שיהיו ועל זה נאמר: * ל ע ו ל מ י ם * וההכול האינסופי הזה, "אחד" הוא והוא האלוהים. הבהיר יותר על האמת על <<<<<< מערת המכפלה >>>>>>: - נכון להיום מאמינים בני האדם המאמינים בסיפורי הפשט שבתנ"ך ששם במערת- המכפלה קבורים אבותינו אברהם יצחק יעקב. הם גם מאמינים שאברהם יצחק ויעקב היו אנשים מבשר-ודם כמונו שחיו נשמו והתהלכו בארץ בתקופה התנכ`ית. העניין הוא שהם כולם טעו וכצאן גם תועים ומטעים. -האמת הגדולה האמת-האוניברסלית אמת-האלוהים כמו שכבר הבהרתי גם בפורום-זה ולא פעם אחת, מוצפנת-היא בכל-מיני דמויות שונות ומשונות המרכיבות את סיפורי הפשט בתנ"ך, הדמויות האלה, האמת-היא שהן מסמלות מצבים ותקופות ביש וזה ""אך-ורק"" בחיים שבעידן המודרני של חלקי המאה ה 20 -21 והמעבר השלם ביניהן (שזה גם בעידן המודרני)ולעולם לא בתקופה התנכ`ית המקראית או בתקופה אחרת. אהיה חד-וברור: << תקופות אחרת שלא מאלה שבעידן המודרני שציינתי לא היו מעולמים ולעד הן גם לא יהיו המציאות במציאות-החיים. כל מחזוריות אחת שלמה באינסוף זהה לקודמותיה. כאשר באה לקיצה מחזוריות אחת, מייד מתחילה אחרת חדשה וזהה באופן-מושלם לזו שהייתה לפניה. ובכן, << אברהם >> - מסמל את << הגורל הלא-עיוור באלוהים ! >> << יצחק >> - - מסמל את << החיים >> ו << יעקב >> - מסמל את << המחזוריות >> << מערת המכפלה >> - מסמלת את << המעבר לעולם הבא >>(למחזוריות חדשה) המעבר הזה אפשר לומר הוא << "מכונת-הזמן" > או < תיבת-נח > או < "המעבדה" האלוהית > בו נעשה הנס-המדהים נס השכפול-המושלם של כל היסודות של הבריאה המשתכפלים-בו ולמען שיהיו כשהיו, ז"א הם משוכפלים ב - ד - י - ו - ק אלוהי-מושלם כשהיו מתמיד כך באינסוף העולמות מקדם. זה הנס קורה בכור-ההיתוך הנורא לנשמה, בשפה עממית הוא נקרא "גיהינום" כל זה המעבר מתרחש לקראת תחיית-המתים לפני שחרור כל-הנשמה מארץ לא-לה היא ארץ-ההנוראות, עולם-המתים=הגיהינום ובטרם ישועתה בגוף-אדם לארץ-המובטחת = לעולם-החדש שהוא לא פחות ולא יותר מעולם-החיים הבא במקומו של עולם-החיים שקדם-לו ושנחרב באחריתו. - במעגלי המחזוריות-הנצחית למען חיי-הנצח לכל-הנשמה בגוף האדם, נחרב העולם-הישן ובמקומו נברא העולם-החדש שכפולו-המושלם של הקודם-לו כקודמיו. חוויה מוחשית של יחידת עכשיו מתגשמת רק פעם אחת בכל עולם ועולם נברא באינסוף מעגלי המחזוריות הנצחית.(לנצח) לפני עכשיו לאדם יש הזכרונות שרבים מהם שכח וישכח, לא כך האלוהים כל מצבי עכשיו שהיו לנו, הם מידע השוכן-באלוהים בשלמותו, מידע שלעד לא יאבד. מידע זה בבוא העת יתגשם ויהיה למוחשי כשהיה כך כל אדם יחווה את אותו עכשיו שפעמים אינספור כבר חווה אותו ושכח ואינו זוכר לזאת הודות לחומת-השכחה שבו ושאותה אלוהים עשה. -הבהיר שחוויה מוחשית של יחידת עכשיו מתגשמת רק פעם אחת בלבד בכל עולם ועולם נברא באינסוף בו כולן מעגלי המחזוריות הנצחית. * ~ * ~ * ל נ צ ח * ~ * ~ * הארץ מעולמים כבר היתה בו בראשית מאת: הפרלמנט של לנצח ו 08/05/06 | 17:56 זה המצב שבראשיתה של כל מחזוריות חדשה (גלגול), אלוהים בורא מחדש (משכפל) המחזוריות שכבר הייתה וזאת בשלמות אבסולוטית כמוה שהייתה לפני שהחריב אותה בדיוק מושלם כמו עשה לכל אחת שמתמיד כבר הייתה. מאז ומעולמים היא שוב מחדש נבראת בו באחד האינסוף (האלוהים). כמתמיד, לתמיד שוב ושוב יחזור ויהיה כשהיה אותו המצב המחזורי (בריאה-חורבן) מצב החוזר-חלילה לעולמים בו. קהלת א (ח) כָּל הַדְּבָרִים יְגֵעִים לֹא יוּכַל אִישׁ לְדַבֵּר לֹא תִשְׂבַּע עַיִן לִרְאוֹת וְלֹא תִמָּלֵא אֹזֶן מִשְּׁמֹעַ: (ט)
מַה שֶּׁהָיָה הוּא שֶׁיִּהְיֶה וּמַה שֶּׁנַּעֲשָׂה הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה וְאֵין כָּל חָדָשׁ תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ: (י)
יֵשׁ דָּבָר שֶׁיֹּאמַר רְאֵה זֶה חָדָשׁ הוּא כְּבָר הָיָה לְעֹלָמִים אֲשֶׁר הָיָה מִלְּפָנֵנוּ: (יא)
אֵין זִכְרוֹן לָרִאשֹׁנִים וְגַם לָאַחֲרֹנִים שֶׁיִּהְיוּ לֹא יִהְיֶה לָהֶם זִכָּרוֹן עִם שֶׁיִּהְיוּ לָאַחֲרֹנָה:
ל נ צ ח
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumId