הצלחה!!!

רק לילה

New member
הצלחה!!!

היה לי ראיון עבודה היום והתקבלתי!!!!!!!!!! סוף סוף יהיה לי כסף לדברים שאני צריכה!!!!!! בגדים בגד ים, להסתפר ועוד דברים שטחיים שכאלו.. שאתם יודעים מה גם הם חשובים!!!!!!! אולי הם שטחיים אבל הם אלו שעושים את החיים לא??? אז נכון אני אתן גם לאבא קצת כדי שנקנה אוכל כי אנחנו דיי בשפל.. אבל יהיה לי גם כסף משלי כדי להתחיל לחיות קצת!!!!!! איזה אושר!!!!!!!11 :)
 

kgbman

New member
בהצלחה!

בהצלחה בעבודה החדשה, ושמהיום יהיה לך רק טוב ולא סתם טוב אלא טוב מאוד.
 
למעלה