הציקו! אני במצולה!

גנגי

New member
אוי, סיפרתי לכם כבר

שכאן איפה שאני מסתובבת בשנה האחרונה אסור - לפי חוק - לעשות פיפי בטבע? (אסור - אני מתכוונת שהקנס הוא כמה מאות דולארים אם תופסים אדם משתין תחת איזה עץ גבוה או אפילו מאחורי שיח רחב.) ובכן - הרווחתי כאן די הרבה כסף, אני חייבת להתוודות.
 

Mשינה

New member
גם אני הייתי עושה את זה

ואני לא צריך שם בדוי. עכשיו אני פשוט יוצא לעשות בחצר, אלא אם כן לילה ואז גם אני לא מוריד את המים.
 

D o r o t h y

New member
מגונה? לא

אבל מסריח. ובהחלט עילה לגירושין כמו שאמרו את זה קודם לפניי, לא משנה.
 

צימעס

New member
אולי כדאי לרוקן את הקיפר על הבונזו?

יש לי חברה שבתה (שנתיים) עושה קקי בגינה, והכלבים אוכלים את זה בהנאה. עוד מישהו שמע על זה? האם זו הסיבה שכלבים נחשבו "מוקצים"? > הקקי בעל הריח המתקתק מתחיל להתמצק. לשכנים יש כלבה <
 
הפיפי הראשון בהודו

לאחר מספר ימים בדלהי יצאנו לדרך ואיך שהאוטובוס מתחיל לסוע אני חייבת להשתין. הרעידות שחשים באוטובוס שנת 1854... הייתי בלחץ, הנסיעה ארוכה ולי אין מושג לגבי תכיפות העצירות אם בכלל באוטובוסים בהודו. לא עוברות 20 דקות והאוטובוס עוצר. הכל טוב ויפה אבל אין לדעת לכמה זמן. ירדתי במהירות מהאוטובוס וילד חביב מתנפל עלי ובתמורה לרופי מוכן להראותני את השירותים. נתתי לו רופי ורצתי אחריו. הוא הביא אותי לשטח בין שני בתים, פתוח לשני כיוונים ושם כבר עמדו שני הודים והשתינו. חיפשתי את דלת השירותים אך לשווא והבנתי שאין ברירה וכך ליד שני ההודים הורדתי את מכנסי והשתנתי. זכרו שהיה אלמנט של לחץ שהאוטובוס תכף בורח. אושר
כמובן שכשחזרתי האוטובוס עוד היה שם והנהג היה רק באמצע ארוחת הצהריים שלו. היה זה שיעור מצוין אשר נלמד כבר ביציאתי הראשונה לרחבי הודו ואשר הקל עלי את שארית הטיול.
 
אני ואבא שלי השתננו פעם בחצר המלכות

בוורסאי בצרפת למי שמכיר... חחחחחחחחחחחחחחחחחח!
 

giulietta

New member
גם כאן../images/Emo46.gif

אבל קשה מאד להרוויח כסף מהכיוון הזה כשיש לך שתי פעוטות באוטו. ובקיצור, אני עבריינית שמחכה להיתפס.
 

אוֹחַ

New member
הציקו! אני במצולה!

גנגי המתאפקת הזכירה לי משהו שזה זמן שרציתי לשאול ולא היה לי את מי. עד שנזכרתי בכם, יושבי מגדל השן, העוסקים בעניינים שברומו של עולם דבר יום ביומו. אז ככה (נפתח בווידוי מרעיש וחושפני): יש לי שלפוחית קטנה. (יש לי עוד כמה דפקטים, כמו: עיניים בגב ואוזניים ב..., אז דירבלקום לצחוק!). ולמה אני משפיל את עצמי ככה? אז ככה: בכל פעם שאני הולך לבריכה, אני מעביר את עצמי יבוש יסודי - לא שותה בשעה שלפני, ועושה פיפי, חזק חזק, בדקה שלפני. אחרת, תוך משהו כמו 50 דקות אני פשוט מת-מת-מת
. התהליך הנ"ל מאפשר לי להעביר שעה וחצי של שחיה במחשבות שמעל קו החגורה. וגם אז, כשאני יוצא, יש ומישהו ישאל: "הי, אתה בא לג'קוזי?" ואני חושב לעצמי: 'ג'קוזי??? תביא פיילה עם מים, הזרנוקים עלי... ג'קוזי הוא אומר לי...' אבל עונה בנחמדות: "דקה, אני הולך לעשות טלפון, ואני חוזר". כשהעליתי את העניין בפני אנשים אחרים, ועוד הוספתי שהכי אני נגנב מאלה ששמים בקבוק מים על שפת הבריכה ואף לוגמים ממנו מפעם לפעם, הסתכלו עלי במבט מלא חמלה. אני הבטתי בהם בחזרה ואמרתי: "די, לא. די... נו, מספיק! ל.י.ל!". מה גם שיש חומר כזה, שכל מי שעושה פיפי בבריכה מיד נוצרת סביבו הילה אדומה...(מכירים את האגדה הזאת?). א"כ, שאלתי היא: האם אנשים בוגרים (אתם, למשל) עושים פיפי בבריכה? ועוד שאלה בונוס למי שיענה בחיוב: זה לא מגעיל כמו לעשות במכנסיים?
 

shellyland

New member
ואני מנסה לחשוב ../images/Emo107.gif

איך כלב יכול להחליף את הקיפר. פי אלף יותר בעעעע.
 

צימעס

New member
רגע, אז באמת - מה עושים עם פעוטות

או ילדים שזה עתה נגמלו? (אני כבר לא מדברת על תינוקות... יו! כמעט שכחתי להעדן על אתמול בערב - היא היתה כל הערב בלי חיתול!!!)
 

shellyland

New member
נראה לי חמור הרבה יותר

מה עושים עם גנגי. ילדים, קטנים ככל שיהיו, עוד יכולים איכשהו להתאפק.
 

גנגי

New member
איתי? איתי אין שום בעיה:

באמריקע בכל חור (!) יש שירותים נקיים ומסודרים, תענוג של ממש לשתייני בירה כמוני, ואיפה שאין (ביערות) אני מתעבריינת בששון ומרוויחה כמה מאות דולרים בכל השתנה לא-חוקית. מה רע? אבל, עוד מעט אני חוזרת ארצה. הכינו את השירותים!
 
למעלה