הצגת בעיות
שלום. אני רון, בן 19, ואני בעל ההפרעה הידועה בכינוי OCD. הנני סובל מבעיות חברתיות מעיקות כמו בעיות תקשורת: כאשר במציאות אני מנסה לפנות לאדם אחר ולמסור לו מידע, כמעט תמיד אם לא תמיד, דבריי בפנייתי אליו אינם מובנים לו בפעמים הראשונות שאני מנסה לבטא אותם, אלא יותר מאוחר, או שהאדם לא שם לב כלל לעצם פנייתי אליו. קיימת בעיה בתחום החברתי, כאשר אני מתיימר לחקות את מעשיהם של אחרים, כמו בכיתה בבית הספר שלי, לשעבר, כשניכר שאחרים מתכוננים לבחינה כלשהי, כלומר מסתמנת תלות מוקצנת ומוגזמת בדרכי הפעולה של אחרים הנוכחים איתי.
שלום. אני רון, בן 19, ואני בעל ההפרעה הידועה בכינוי OCD. הנני סובל מבעיות חברתיות מעיקות כמו בעיות תקשורת: כאשר במציאות אני מנסה לפנות לאדם אחר ולמסור לו מידע, כמעט תמיד אם לא תמיד, דבריי בפנייתי אליו אינם מובנים לו בפעמים הראשונות שאני מנסה לבטא אותם, אלא יותר מאוחר, או שהאדם לא שם לב כלל לעצם פנייתי אליו. קיימת בעיה בתחום החברתי, כאשר אני מתיימר לחקות את מעשיהם של אחרים, כמו בכיתה בבית הספר שלי, לשעבר, כשניכר שאחרים מתכוננים לבחינה כלשהי, כלומר מסתמנת תלות מוקצנת ומוגזמת בדרכי הפעולה של אחרים הנוכחים איתי.