תחרות מיס דוליז
New member
הצבעה ../images/Emo13.gif
עוחצ'. אז מה? אז ככה. מה עושים? אז ככה. אבל מה עושים? אז ככה. לא סתם, מצביעים. איך? אההעאא! שאלה חשובה שאלתן. מגניב. נכון. נו טוב איך מצביעים? אז ככה, אסביר לכן קודם איך מתנהלת ההצבעה ואחר כך איך תצביעו. אז איך מתנהלת ההצבעה? - אתן מצביעות - מיס דוליז 2004 נבחרת עד פה, ברור? דה. יופי. חוץ ממיס דוליז המגניבה שציירה דולי מדהימה לייק דה.. די מיכל תפסיקי להיות מפגרת
טוב. אז כמו שאמרתי, חוץ מהפרס הראשון - יש שתי סגניות (סגנית א', סגנית ב') וחביבת הקהל. מה זה חביבת הקהל? חביבת הקהל היא קטגוריה בפני עצמה. הצבעתן למיס דוליז 2004. עכשיו הראשונה שתזכה היא מיס דוליז. השתיים שבאות אחריה הן הסגניות. חביבת הקהל היא זו שהדולי שלה לא נורא נורא מושלמת, א-ב-ל מגיע לה לזכות כי היא הייתה מקורית ונורא אהבתן אותה. טוב הבנתי. מה עכשיו? איך מצביעים? שולחים מסר לי, לניקניים הזה. בסוף ההודעה יש "שליחת מסר למחבר/ת ההודעה", פשוט תלחצו ויפתח חלון חדש. שם תכתבו את הדברים הבאים- אני מצביעה ל____________ לתואר מיס דוליז 2004. אני מצביעה ל____________ לתואר חביבת הקהל. אוקיי! אני כבר שולחת מסר! סבבה. אה... מיכל? מה המצב? :| לא, לא זה. איפה הדוליז? אה, נכון. הדוליז נמצאות כאן. כפרעלייך.
יאללה, בהצלחה לכולן.
עוחצ'. אז מה? אז ככה. מה עושים? אז ככה. אבל מה עושים? אז ככה. לא סתם, מצביעים. איך? אההעאא! שאלה חשובה שאלתן. מגניב. נכון. נו טוב איך מצביעים? אז ככה, אסביר לכן קודם איך מתנהלת ההצבעה ואחר כך איך תצביעו. אז איך מתנהלת ההצבעה? - אתן מצביעות - מיס דוליז 2004 נבחרת עד פה, ברור? דה. יופי. חוץ ממיס דוליז המגניבה שציירה דולי מדהימה לייק דה.. די מיכל תפסיקי להיות מפגרת