הצבעה מחודשת.

demoloc

New member
הצבעה מחודשת.

לאור הOFF TOPIC המרובים מאוד שהופיע כאן לאחרונה. והשירשורים על שירשורים של קללות. השקרים,המיסיונריות,הניקים המרובים,ההצפה. מי בעד חסימה של אחרון הפילוסופים (והניקים ,תוצר הסכיזופראניות)? נ.ב ואם עדיין אין לנו רוב , אז לפחות,בבקשה דרווין , תצנזר אותו קצת?
 

amni

New member
ביזבוז זמן. הכי פשוט להתעלם ממנו.

חסימה אינה אפקטיבית כי תמיד אפשר להיכנס עם ניק חדש.
 

SilentMike

New member
אם לא יועיל, להזיק זה בטח לא.

אז אתה נגד או נמנע או בעד או מה?
 

amni

New member
אני בעד שימור האנרגיה, כלומר נגד

חסימתו. חבל על המאמצים הוא יופיע עם ניק חדש.
 
בעד אבל...

יהיה יותר חכם לעשות את מה שהציעו קודם. להתעלם. הוא תמיד יכול ליצור משתמש חדש אבל אם לא עונים לו הוא יעזוב. אז אני מציע הצבעה חדשה. אני אומר שנקים ברית שלא משנה מה. הוא יקלל הוא יעצבן הוא יתקוף או סתם יבלבל את המוח לא עונים. לא לאחרון הפילוסופים, לא לכל המשתמשים הידועים שלו(תפוח עץ, פסל יווני, מפותחת וRONINO וכו) לא למשתמש שמעלה חדש שזה הוא ולא לאף אחד שמזכיר את המילה קבלה קדימה. בעד או נגד?
 

SilentMike

New member
נגד.

שאני אתחייב מה לכתוב פה בגלל הליצן הזה? מה פתאום? הוא הטרוריסט. שהוא יעוף.
 

s u p e r mind

New member
כמה אנרגיה אתם מוציאים על יתוש

מזמזם... הרי הצבעה על סילוקו היא לא מה שבסופו של דבר תגרום לו להתעופף מן החלון. שכחתם שבכדי להרחיקו מן העור, יש להשתמש בתכשיר "סנו די!", ואם זה אינו בנמצא, או שמסרב להשפריץ ~ אזי נצטרך לסבול את העקיצות או להתמודד עם היתוש בעצמנו. אני אמנם בעד, אך ראשית יש למצוא ולוודא שהתכשיר מוכן לפעולה ~ ושנית, יש לסגור את החלונות לאחר שיתעופף לו...
 

SilentMike

New member
אי אפשר לדעת.

אי אפשר לדעת מה יגרום לו להתעופף מהחלון. בכל מקרה צריך להתחיל לנקוט בצעדים כדי להגיע לסוף. קודם כל לחסום אותו על שלל ניקיו, אח"כ אם הוא נכנס בשמות אחרים תלונה לתפוז, ומכאן מציאת IP, שיחה של תפוז עם ספק השירות, גילוי הטרול הקטן והמושתן, שיחה עם הוריו... מה שצריך. אבל קודם כל חסימה. ומי יודע, אולי זה יספיק.
 
אם הבן אדם מפריע לפורום

הכי טוב להיתעלם ממנו. אני קראתי את הויכוחים הארוכים שהיו איתו בנושאי קבלה ואגדות אחרות ושמתי לב שאם לא היו מגיבים אז פשוט היה נימאס לו ולא משנה כמה הוא חסר חיים. זה הפיתרון לטרולים ברשת פשוט להיתעלם ברגע שלא יהייה לו למי להציק הוא יתחפף.
 

Charles Darwin

New member
../images/Emo45.gif ובנוסף, אני מציע...

שאת ההודעות הלא קשורות (ע"ע קבלה) אני אשרשר לשרשורי
בעמוד 2, ומי שמרגיש צורך יוכל להגיב אבל זה לא יקפוץ לראש העמוד. כבר התחלתי עם המדיניות הזו ואנשים התחילו לתהות לאן נעלמו שרשורים...
 

demoloc

New member
ש לך הערכה גבוהה

לחופש הביטוי , וגם לי , אבל חופש הביטוי נגמר כאשר חופש זה פוגע באנשים(קללות מרובות).
 
למעלה