הפרטת דן!

  • פותח הנושא 0415
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
ולי יש את החוברת של אגד

נכון מאוד !! גם הספר על דן הועתק
מהספר על אגד. זה כל-כך ברור ואפילו השוסון של יעני "דן" בצילום נלקח ממוזיאון "אגד" !! באגד יש מסורת של שימור ותיעוד ! באגד חושבים גם על הדורות הבאים !!!
ולי יש את החוברת של אגד
שקבלתי מהחבר נוח סולצקי. בביקור שלי במוזאון . אחלה חוברת. האם גם לדן יש משהו כזה? ואם כן איפה ישנה אפשרות לקבלה? המשך יום טוב.
 
טעות פאטלית !! אגד ראשונה בעולם !!!

אני חושב שיש כוונה להשאיר 70%
מהקווים כיום, אך אני לגמרי לא בטוח ואשמח אם מישהו יאשר או יתקן את מה שכתבתי. ודן יכולה להשתתף במכרזים החל מהמכרז הקרוב. חוץ מזה, ברור שמשתלם לעבוד בדן, זו החברה המקצועית והטובה ביותר לתח"צ בארץ.
טעות פאטלית !! אגד ראשונה בעולם !!!
אנא תבדוק את כל המחקרים והסקרים. אין בכלל מה להשוות בין דן הנמלה לאגד הפיל. מבחינה מקצועית, לאגד אוטובוסים הרבה יותר איכותיים, מוסכים הרבה יותר טובים, ידע טכני רב יותר ואפילו בענייני מ.א.ן. כל הזמן לוקחת דן ידע וחלפים למ.א.ן מאגד. תתעורר מסופון: לדן אין אפילו מרצדס אחד וזה כבר אומר הכל!!!!!! באגד יש יותר תקציבים ובית הספר של אגד נחשב למוביל עלי אדמות ! המכשיר לכרטיסים בדן פותח ויוצר ע"י אגד !! מה שלא אגד זה לא באמת חברת/קואופרטיב אוטובוסים ! מבחינתי יש בישראל רק חברה אחת: אגד ! כל השאר זה יעני בסדר.
 
לדן אין מוזיאון ואין ארכיון !!!

טעות פאטלית !! אגד ראשונה בעולם !!!
אנא תבדוק את כל המחקרים והסקרים. אין בכלל מה להשוות בין דן הנמלה לאגד הפיל. מבחינה מקצועית, לאגד אוטובוסים הרבה יותר איכותיים, מוסכים הרבה יותר טובים, ידע טכני רב יותר ואפילו בענייני מ.א.ן. כל הזמן לוקחת דן ידע וחלפים למ.א.ן מאגד. תתעורר מסופון: לדן אין אפילו מרצדס אחד וזה כבר אומר הכל!!!!!! באגד יש יותר תקציבים ובית הספר של אגד נחשב למוביל עלי אדמות ! המכשיר לכרטיסים בדן פותח ויוצר ע"י אגד !! מה שלא אגד זה לא באמת חברת/קואופרטיב אוטובוסים ! מבחינתי יש בישראל רק חברה אחת: אגד ! כל השאר זה יעני בסדר.
לדן אין מוזיאון ואין ארכיון !!!
 
העיתון של דן עלוב למדי ! תשווה עם

לדן אין מוזיאון ואין ארכיון !!!
העיתון של דן עלוב למדי ! תשווה עם
העיתון של אגד ותדבר. יש לי פה את כל עיתוני דן ממס' 1 עד 361 ויש לי פה את כל עיתוני אגד ממס' 1 ועד 68 !!! אין מה להשוות: אגד הרבה יותר מקצועיים מדן !!!
 
לדן יש רק 363 כו"ס. לאגד 512 כו"ס!!

העיתון של דן עלוב למדי ! תשווה עם
העיתון של אגד ותדבר. יש לי פה את כל עיתוני דן ממס' 1 עד 361 ויש לי פה את כל עיתוני אגד ממס' 1 ועד 68 !!! אין מה להשוות: אגד הרבה יותר מקצועיים מדן !!!
לדן יש רק 363 כו"ס. לאגד 512 כו"ס!!
בכל פרמטר, אגד טוב יותר !!!
 
לדן אין את דני גולדשמידט ולכן אין ב

המניה של אגד שווה יותר כסף !!!
לדן אין את דני גולדשמידט ולכן אין ב
בדן אדם מקצועי שמבין באוטובוסים כי דני הגדול הוא מס' 1 בנושא אוטובוסים ובכל מדינת ישראל אין אף אחד שמגיע לו לפופיק בנושא הזה ולעולם לא יהיה מקצוען כמו דני. כולנו בררה לידו ללא יוצא מן הכלל !!
 

ארזS

New member
כשהדוקטור רואה "דן" מול העיניים שלו

לדן אין את דני גולדשמידט ולכן אין ב
בדן אדם מקצועי שמבין באוטובוסים כי דני הגדול הוא מס' 1 בנושא אוטובוסים ובכל מדינת ישראל אין אף אחד שמגיע לו לפופיק בנושא הזה ולעולם לא יהיה מקצוען כמו דני. כולנו בררה לידו ללא יוצא מן הכלל !!
כשהדוקטור רואה "דן" מול העיניים שלו
זה כמו מטלית אדומה מול העיניים של השור בזירה...
יא חביבי, אח שלי יקר : תשתה
ותאכל
ויהיה בסדר ... גם לי יש הרבה נגד "דן" אבל יש לי גם הרבה מילים טובות על "דן" . רק צריך לקחת הכל בפרופורציות הנכונות...
 

alantan

New member
עם כל הכבוד לארכיון ומוזיאון...

לדן אין את דני גולדשמידט ולכן אין ב
בדן אדם מקצועי שמבין באוטובוסים כי דני הגדול הוא מס' 1 בנושא אוטובוסים ובכל מדינת ישראל אין אף אחד שמגיע לו לפופיק בנושא הזה ולעולם לא יהיה מקצוען כמו דני. כולנו בררה לידו ללא יוצא מן הכלל !!
עם כל הכבוד לארכיון ומוזיאון...
מה שמענין את הנוסע זה מחיר, אמינות, מתן מידע, נקיון, והתנהגות הנהגים כלפי הנוסעים. המחיר, האמינות והנהגים הם פחות או יותר אותו דבר באגד ודן. לפי הנסיון המועט שלי, דן עולה על אגד אלפי מונים בכל הקשור למתן מידע ונקיון של האוטובוסים. ולגבי מידע, נראה לי שכולם יכולים ללמוד משהו מקונקס, למרות שדן באמת עושים עבודה טובה.
 
אביתר, קח אויר ותרגע קצת...

עם כל הכבוד לארכיון ומוזיאון...
מה שמענין את הנוסע זה מחיר, אמינות, מתן מידע, נקיון, והתנהגות הנהגים כלפי הנוסעים. המחיר, האמינות והנהגים הם פחות או יותר אותו דבר באגד ודן. לפי הנסיון המועט שלי, דן עולה על אגד אלפי מונים בכל הקשור למתן מידע ונקיון של האוטובוסים. ולגבי מידע, נראה לי שכולם יכולים ללמוד משהו מקונקס, למרות שדן באמת עושים עבודה טובה.
אביתר, קח אויר ותרגע קצת...
חלק גדול מהעוצמה של אגד (ורכושו) נוצרו מהיותו מונופול. כלומר שהממשלה נתנה לו להתפתח בתנאי חממה. ולגבי "הכי טוב בעולם", נו באמת, אני מניח יש ערים בגודל של ת"א ברחבי הגלובוס ששם השירות זהה ואולי עולה על זה של אגד ודן. כלל בסיסי בכלכלה אומר שאיפה שקיימת תחרות הלקוח יוצר נשכר, במחיר, בשירות וכו וכו. בשנות הששים היה כאן מונופול כפול, גם הכריחו אותנו לנסוע באגד וגם הכריחו את אגד להיות תלוי בספק אחד, ליילנד. כתוצאה מכך הרויאל טייגרים של השנים האחרונות לקיומם (שנות השבעים) היו מיושנים, יקרים בעוד שבעולם כבר היו אוטובוסים מודרניים יותר. אי אפשר "לרדת" על החברות החדשות מבלי שתהיה לנו פרספקטיבה הסטורית. את תוצאות ההפרטה נוכל לראות בעוד מספר שנים. יחד עם זאת כבר היום שמענו על הורדת מחירים באגד ודן וזה מזכיר את שיחות הטלפון לחו"ל ואת מחירי פלפון וכו וכו שירדו פלאים לאחר שבירת המונופול וראו זה פלא, שום אסון לא קרה, למרות נבואות הזעם. (אגב, ראה את השירות לנצרת לעומת השירות לעפולה במשך השנים בה פעלו אגד והחברה המתחרה מנצרת). ומילה אחרונה, עם כל הכבוד לאדם כזה או אחר שהוא "הגדול מכולם", אני מניח שיש אנשים במוסכים, ליד ההגה, בשטח, הנושמים, אוכלים, שותים אוטובוסים שראויים גם כן להגדרה הזאת.
 
לא יכול להסכים. דעתי שונה מדעתך:

אביתר, קח אויר ותרגע קצת...
חלק גדול מהעוצמה של אגד (ורכושו) נוצרו מהיותו מונופול. כלומר שהממשלה נתנה לו להתפתח בתנאי חממה. ולגבי "הכי טוב בעולם", נו באמת, אני מניח יש ערים בגודל של ת"א ברחבי הגלובוס ששם השירות זהה ואולי עולה על זה של אגד ודן. כלל בסיסי בכלכלה אומר שאיפה שקיימת תחרות הלקוח יוצר נשכר, במחיר, בשירות וכו וכו. בשנות הששים היה כאן מונופול כפול, גם הכריחו אותנו לנסוע באגד וגם הכריחו את אגד להיות תלוי בספק אחד, ליילנד. כתוצאה מכך הרויאל טייגרים של השנים האחרונות לקיומם (שנות השבעים) היו מיושנים, יקרים בעוד שבעולם כבר היו אוטובוסים מודרניים יותר. אי אפשר "לרדת" על החברות החדשות מבלי שתהיה לנו פרספקטיבה הסטורית. את תוצאות ההפרטה נוכל לראות בעוד מספר שנים. יחד עם זאת כבר היום שמענו על הורדת מחירים באגד ודן וזה מזכיר את שיחות הטלפון לחו"ל ואת מחירי פלפון וכו וכו שירדו פלאים לאחר שבירת המונופול וראו זה פלא, שום אסון לא קרה, למרות נבואות הזעם. (אגב, ראה את השירות לנצרת לעומת השירות לעפולה במשך השנים בה פעלו אגד והחברה המתחרה מנצרת). ומילה אחרונה, עם כל הכבוד לאדם כזה או אחר שהוא "הגדול מכולם", אני מניח שיש אנשים במוסכים, ליד ההגה, בשטח, הנושמים, אוכלים, שותים אוטובוסים שראויים גם כן להגדרה הזאת.
לא יכול להסכים. דעתי שונה מדעתך:
דני הוא גאון ללא מרכאות לנושא האוטובוסים ולעולם לא יתכן אדם שיהיה לו ידע כמו לדני גולדשמידט. אין פה תחרות כי כל מתחרה מול דני הגדול נועד להפסיד מראש. כל מי שמטיל בדני ספק: עושה זאת מקנאה נוראה ! גולדשמידט הוא התנ"ך של האוטובוסים והרי איש מאיתנו אינו מתיימר לזלזל בתנ"ך !!!הליילנד "המיושן" היה אוטובוס מעולה בכל קנה-מידה ויתכן שבזכותו לא היו 20,000 הרוגים במלחמת יום הכיפורים אלא רק 3,057 בסיכום הסופי לאחר הסכמי ההפרדה מהשנים 1974, 1975. גם אם בזכותו ניצלו חייו של חייל אחד, הרי שהליילנד עשה את שלו וחבל מאוד שהלך. היה אוטובוס אמין מאוד, חזק ובעל עבירות הרבה יותר טובה מכל אוטו אחר ואת זה אתה יודע מצויין. דני מוכן לוותר על מרבית תענוגות החיים (ואני איתו) בשביל שיחזירו לו את אהבת חייו: 89-683 האגדי ! לא צריך לחכות שנים כדי לראות את התוצאות של ההפרטה. שים לב לברדק הבריטי בנושא זה ! שים לב באיזה אוטובוסים משתמשים המתחרים וממי הם קונים את האוטובוסים המשומשים שלהם ומי אלה (דן ואגד כמובן) המטפלים להם באוטובוסים !!!!!!! עם כל הכבוד לחברת "עפיפי" - השירות של אגד עדיף ! אני מכיר היטב את האוטובוסים של עפיפי ולא זה המקום להרחיב, למרות שאני בהחלט מכבד את הח'ברה האלה מכל מיני טעמים ! כולם מקנאים ביכולת של אגד ומנסים לפגוע בה ! כל מי שיוצא נגד אגד עושה זאת מטעמי קנאה קשה אבל אינני מזלזל בדן: גם דן חברה מצויינת והכי הכון זה למזגה באגד ומהר: יחי "אגדן" ! הממשלה פוגעת בפרנסה של רבבות משפחות עם ההפרטה וזה יביא לכך ששוב יהיה גל של מתאבדים עקב סיבות כלכליות !! חייבים להביט קדימה עם ראיה לטווח הכי ארוך ולא לטווח קצרצר כפי שעושים "מומחים" כיום שהרי מה אכפת להם ? הם במילא לא ישארו על כסאותייהם בעוד 5 שנים.......
 
הכון = נכון ! סליחה !

לא יכול להסכים. דעתי שונה מדעתך:
דני הוא גאון ללא מרכאות לנושא האוטובוסים ולעולם לא יתכן אדם שיהיה לו ידע כמו לדני גולדשמידט. אין פה תחרות כי כל מתחרה מול דני הגדול נועד להפסיד מראש. כל מי שמטיל בדני ספק: עושה זאת מקנאה נוראה ! גולדשמידט הוא התנ"ך של האוטובוסים והרי איש מאיתנו אינו מתיימר לזלזל בתנ"ך !!!הליילנד "המיושן" היה אוטובוס מעולה בכל קנה-מידה ויתכן שבזכותו לא היו 20,000 הרוגים במלחמת יום הכיפורים אלא רק 3,057 בסיכום הסופי לאחר הסכמי ההפרדה מהשנים 1974, 1975. גם אם בזכותו ניצלו חייו של חייל אחד, הרי שהליילנד עשה את שלו וחבל מאוד שהלך. היה אוטובוס אמין מאוד, חזק ובעל עבירות הרבה יותר טובה מכל אוטו אחר ואת זה אתה יודע מצויין. דני מוכן לוותר על מרבית תענוגות החיים (ואני איתו) בשביל שיחזירו לו את אהבת חייו: 89-683 האגדי ! לא צריך לחכות שנים כדי לראות את התוצאות של ההפרטה. שים לב לברדק הבריטי בנושא זה ! שים לב באיזה אוטובוסים משתמשים המתחרים וממי הם קונים את האוטובוסים המשומשים שלהם ומי אלה (דן ואגד כמובן) המטפלים להם באוטובוסים !!!!!!! עם כל הכבוד לחברת "עפיפי" - השירות של אגד עדיף ! אני מכיר היטב את האוטובוסים של עפיפי ולא זה המקום להרחיב, למרות שאני בהחלט מכבד את הח'ברה האלה מכל מיני טעמים ! כולם מקנאים ביכולת של אגד ומנסים לפגוע בה ! כל מי שיוצא נגד אגד עושה זאת מטעמי קנאה קשה אבל אינני מזלזל בדן: גם דן חברה מצויינת והכי הכון זה למזגה באגד ומהר: יחי "אגדן" ! הממשלה פוגעת בפרנסה של רבבות משפחות עם ההפרטה וזה יביא לכך ששוב יהיה גל של מתאבדים עקב סיבות כלכליות !! חייבים להביט קדימה עם ראיה לטווח הכי ארוך ולא לטווח קצרצר כפי שעושים "מומחים" כיום שהרי מה אכפת להם ? הם במילא לא ישארו על כסאותייהם בעוד 5 שנים.......
הכון = נכון ! סליחה !
 
אין לי אלא להעריץ את הערצתך..אבל:

לא יכול להסכים. דעתי שונה מדעתך:
דני הוא גאון ללא מרכאות לנושא האוטובוסים ולעולם לא יתכן אדם שיהיה לו ידע כמו לדני גולדשמידט. אין פה תחרות כי כל מתחרה מול דני הגדול נועד להפסיד מראש. כל מי שמטיל בדני ספק: עושה זאת מקנאה נוראה ! גולדשמידט הוא התנ"ך של האוטובוסים והרי איש מאיתנו אינו מתיימר לזלזל בתנ"ך !!!הליילנד "המיושן" היה אוטובוס מעולה בכל קנה-מידה ויתכן שבזכותו לא היו 20,000 הרוגים במלחמת יום הכיפורים אלא רק 3,057 בסיכום הסופי לאחר הסכמי ההפרדה מהשנים 1974, 1975. גם אם בזכותו ניצלו חייו של חייל אחד, הרי שהליילנד עשה את שלו וחבל מאוד שהלך. היה אוטובוס אמין מאוד, חזק ובעל עבירות הרבה יותר טובה מכל אוטו אחר ואת זה אתה יודע מצויין. דני מוכן לוותר על מרבית תענוגות החיים (ואני איתו) בשביל שיחזירו לו את אהבת חייו: 89-683 האגדי ! לא צריך לחכות שנים כדי לראות את התוצאות של ההפרטה. שים לב לברדק הבריטי בנושא זה ! שים לב באיזה אוטובוסים משתמשים המתחרים וממי הם קונים את האוטובוסים המשומשים שלהם ומי אלה (דן ואגד כמובן) המטפלים להם באוטובוסים !!!!!!! עם כל הכבוד לחברת "עפיפי" - השירות של אגד עדיף ! אני מכיר היטב את האוטובוסים של עפיפי ולא זה המקום להרחיב, למרות שאני בהחלט מכבד את הח'ברה האלה מכל מיני טעמים ! כולם מקנאים ביכולת של אגד ומנסים לפגוע בה ! כל מי שיוצא נגד אגד עושה זאת מטעמי קנאה קשה אבל אינני מזלזל בדן: גם דן חברה מצויינת והכי הכון זה למזגה באגד ומהר: יחי "אגדן" ! הממשלה פוגעת בפרנסה של רבבות משפחות עם ההפרטה וזה יביא לכך ששוב יהיה גל של מתאבדים עקב סיבות כלכליות !! חייבים להביט קדימה עם ראיה לטווח הכי ארוך ולא לטווח קצרצר כפי שעושים "מומחים" כיום שהרי מה אכפת להם ? הם במילא לא ישארו על כסאותייהם בעוד 5 שנים.......
אין לי אלא להעריץ את הערצתך..אבל:
אתה לא יכול לחשוד בי בקנאה לדני או לכל מישהו אחר. אנחנו לא בוחנים אוטובוסים על פי כישוריהם הצבאיים אלא לפי תרומתם באזרחות. אני מעריץ גדול של הרויאל טייגר ומלא געגועים אליו אבל הרכב הזה, שורשיו עוד בשנות השלושים של המאה הקודמת, ואם דיברת על כ"ס מקודם הרי היו לו רק כ 160 סוסים במנוע. זה היה צריך להזיז אוטובוס כבד עם שילדה נפרדת בתקופה שאוטובוסי מרצדס החביבים עליך כבר היו בעלי שילדה אחודה ומנוע חזק יותר. (אגב, הר"ט הישראלי היה כבד יותר מעמיתו הבריטי). הר"ט היה מתקדם לתקופתו וההחלטה לייבאו בשנות החמישים לא היתה אולי מהסיבות הכלכליות ביותר אבל הבחירה היתה באמת מוצלחת (בעיקר בהשוואה לשסון שגם הוא לא כל כך יובא מהסיבות הכלכליות..) אבל בשנות השבעים הרכיבו אותו כאן כאשר לילנד עצמה ייצרה אוטובוס מתקדם (נשיונל). כך אכלו הנוסעים אותה עם אוטובוס מיושן, קפיצים של משאית, מיזוג אויר מאולתר, תיבת הילוכים מיושנת וגובה שלא מתאים לזקנים ונכים. ואני שוב טוען שהמשך ההרכבה כאן נבעה מהאינטרס הצר של מונופול (ליילנד) שהתאים לאינטרס הצר של מפעיל התחבורה (אגד) ולאזרחים לא היתה שום אלטרנטיבה. בקשר לנצרת אני התכוונתי לכך שאיפה שהיתה תחרות, אגד נתן שירות משופר בהרבה ללא כל קשר לאיכות שעפיפי סיפקו (ואגב, אינני בטוח שהשירות שעפיפי נתנו בשנות הששים והשבעים היה ירוד כל כך, וזאת חברה פרטית למהדרין). לדעתי איחוד אגד ודן וחיסול המפעילים האחרים יחזירו אותנו לעידן המונופולים המפייניקים-הסתדרותיים המנוהלים על ידי מנגנון מנופח עם מחירים מוכתבים שאין להם שום קשר לצורך הכלכלי. ובקשר ללונדון, למיטב ידיעתי ההפרטה שם שונה. הם מפריטים קוים ולא אזורים כמו שקורה כאן.
 
לליילנד 168 כו"ס ולא 160 קודם כל:

אין לי אלא להעריץ את הערצתך..אבל:
אתה לא יכול לחשוד בי בקנאה לדני או לכל מישהו אחר. אנחנו לא בוחנים אוטובוסים על פי כישוריהם הצבאיים אלא לפי תרומתם באזרחות. אני מעריץ גדול של הרויאל טייגר ומלא געגועים אליו אבל הרכב הזה, שורשיו עוד בשנות השלושים של המאה הקודמת, ואם דיברת על כ"ס מקודם הרי היו לו רק כ 160 סוסים במנוע. זה היה צריך להזיז אוטובוס כבד עם שילדה נפרדת בתקופה שאוטובוסי מרצדס החביבים עליך כבר היו בעלי שילדה אחודה ומנוע חזק יותר. (אגב, הר"ט הישראלי היה כבד יותר מעמיתו הבריטי). הר"ט היה מתקדם לתקופתו וההחלטה לייבאו בשנות החמישים לא היתה אולי מהסיבות הכלכליות ביותר אבל הבחירה היתה באמת מוצלחת (בעיקר בהשוואה לשסון שגם הוא לא כל כך יובא מהסיבות הכלכליות..) אבל בשנות השבעים הרכיבו אותו כאן כאשר לילנד עצמה ייצרה אוטובוס מתקדם (נשיונל). כך אכלו הנוסעים אותה עם אוטובוס מיושן, קפיצים של משאית, מיזוג אויר מאולתר, תיבת הילוכים מיושנת וגובה שלא מתאים לזקנים ונכים. ואני שוב טוען שהמשך ההרכבה כאן נבעה מהאינטרס הצר של מונופול (ליילנד) שהתאים לאינטרס הצר של מפעיל התחבורה (אגד) ולאזרחים לא היתה שום אלטרנטיבה. בקשר לנצרת אני התכוונתי לכך שאיפה שהיתה תחרות, אגד נתן שירות משופר בהרבה ללא כל קשר לאיכות שעפיפי סיפקו (ואגב, אינני בטוח שהשירות שעפיפי נתנו בשנות הששים והשבעים היה ירוד כל כך, וזאת חברה פרטית למהדרין). לדעתי איחוד אגד ודן וחיסול המפעילים האחרים יחזירו אותנו לעידן המונופולים המפייניקים-הסתדרותיים המנוהלים על ידי מנגנון מנופח עם מחירים מוכתבים שאין להם שום קשר לצורך הכלכלי. ובקשר ללונדון, למיטב ידיעתי ההפרטה שם שונה. הם מפריטים קוים ולא אזורים כמו שקורה כאן.
לליילנד 168 כו"ס ולא 160 קודם כל:
רבים מנהגי אגד חושבים כמוני ולא אמרתי שאתה מקנא בדני. בסך בכל לא קיים איש עם ידע כמו דני בנושא. זה הכל. כו"ס לבד אינו קנה מידה להצלחת האוטובוס. שילוב כל המרכיבים הוא הקובע והטייגר היה אוטובוס מצויין שנתן שירות מעולה לנוסעים. הידעת ? הטייגר האגדי של דני נסע במהירות של 110 קמ"ש ! הכיצד ? דני ביצע מקצה שיפורים במנוע בלא לשנות את הכו"ס ! ואיך סחב הטייגר שלו את העליות של סדום ? עקף את כל שאר האוטובוסים בעליות ! ופלומבה במנוע ? שכח ממנה. הדוגמאות שלך נכונות לכל שאר תחומי החיים אבל זו היתה ישראל של פעם וזו ישראל היפה שכולם מתגעגעים אליה ! היה משהו רע בזה ? אתה זוכר את תפוזי השמוטי ואת טעמם ? הרי היום התפוזים הופרטו וטעמם דל. אתה זוכר את טעמו של לחם ברמן של שנות ה- 70 ? כנ"ל. אתה זוכר את חטיף "נגה" של עלית ? כנ"ל. אתה זוכר את מרקי סאן-ז'רמן של ויטה ? כנ"ל. אתה זוכר את הפיג'ו 404 ו- 504 ? כנ"ל אתה זוכר את הפיג'ו 403 ו- 203 ? כנ"ל. אתה יכול להשוות את הגרוטאות שלי: ה- C5 וה- 309SR למה שהיה פעם ??? למה אני צריך לעשות "טיימינג" כל 60,000 ק"מ ? בפיג'ו 403 יש בכלל טיימינג ??? הרי ברור שאין חביבי. ולמה הופסק יצורה של ה- 404 האגדית ביום 17.07.1975 ??? אנחנו עוד נבכה על מה שקורה היום !! בגעגועים עזים לטייגר ול- 0305 ! שלך, אביתר
 
הנהגים באגד הכי נחמדים ! ראה מכתבי

עם כל הכבוד לארכיון ומוזיאון...
מה שמענין את הנוסע זה מחיר, אמינות, מתן מידע, נקיון, והתנהגות הנהגים כלפי הנוסעים. המחיר, האמינות והנהגים הם פחות או יותר אותו דבר באגד ודן. לפי הנסיון המועט שלי, דן עולה על אגד אלפי מונים בכל הקשור למתן מידע ונקיון של האוטובוסים. ולגבי מידע, נראה לי שכולם יכולים ללמוד משהו מקונקס, למרות שדן באמת עושים עבודה טובה.
הנהגים באגד הכי נחמדים ! ראה מכתבי
תודה במאותייהם בעיתון של אגד. נקיון ?? לאגד המיכון היחודי מתוצרתה הפנימית הנחשב למתקדם בעולם. אתה יכול להאשים רק את הישראלי המכוער אבל בכל בוקר יוצאים האוטובוסים של אגד מבריקים ומצוחצחים לעבודה. המוסכים באגד נראים כיום כמו קליניקות מבריקות של רופאי שיניים. מידע? בקרוב יפתח מרכז המידע החדש של אגד שאין לו שני במזרח התיכון. הוא יהיה הרבה יותר משוכלל מזה של דן. בינתיים, אני רואה שבדן מעתיקים הכל מאגד. אל תשמיץ בלי לבדוק ובלי להיות בכל המוסכים. אני מכיר כל מוסך של דן וכל מוסך של אגד בעל-פה !!! אבל אני מציע בכל זאת: לאחד מהר ומיד את דן ואגד לחברה אחת ולחסל את כל שאר החברות ביחד. זה הפתרון ! צריך לובי פוליטי חזק וחברה אחת חזקה כדי לגבור על הממשלה ועל האסון הנורא הנקרא "הפרטת התח"צ". הפרטה זו נועדה לכישלון ואין על כך עוררין !
 
הדבר החם בשוק: ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

הנהגים באגד הכי נחמדים ! ראה מכתבי
תודה במאותייהם בעיתון של אגד. נקיון ?? לאגד המיכון היחודי מתוצרתה הפנימית הנחשב למתקדם בעולם. אתה יכול להאשים רק את הישראלי המכוער אבל בכל בוקר יוצאים האוטובוסים של אגד מבריקים ומצוחצחים לעבודה. המוסכים באגד נראים כיום כמו קליניקות מבריקות של רופאי שיניים. מידע? בקרוב יפתח מרכז המידע החדש של אגד שאין לו שני במזרח התיכון. הוא יהיה הרבה יותר משוכלל מזה של דן. בינתיים, אני רואה שבדן מעתיקים הכל מאגד. אל תשמיץ בלי לבדוק ובלי להיות בכל המוסכים. אני מכיר כל מוסך של דן וכל מוסך של אגד בעל-פה !!! אבל אני מציע בכל זאת: לאחד מהר ומיד את דן ואגד לחברה אחת ולחסל את כל שאר החברות ביחד. זה הפתרון ! צריך לובי פוליטי חזק וחברה אחת חזקה כדי לגבור על הממשלה ועל האסון הנורא הנקרא "הפרטת התח"צ". הפרטה זו נועדה לכישלון ואין על כך עוררין !
הדבר החם בשוק:
 
אבל רגע אחד בבקשה, לפני שאתה מגיב

איך כתבו לך מקודם ?
שהסמל של דן זה כמו מטלית אדומה בעיניים שלך
אבל רגע אחד בבקשה, לפני שאתה מגיב
קח את זה בחיוך ! אני מאוד מעריך את הנאמנות שלך לאגד ולרכבות ובכלל לפורום הזה והייתי עצוב ועצבני נורא כשחשבת לעזוב לפני כמה זמן. אתה פשוט נכס לפורום הזה !!!
 
אני לא שום נכס. תשאל במכס ! תאמין

אבל רגע אחד בבקשה, לפני שאתה מגיב
קח את זה בחיוך ! אני מאוד מעריך את הנאמנות שלך לאגד ולרכבות ובכלל לפורום הזה והייתי עצוב ועצבני נורא כשחשבת לעזוב לפני כמה זמן. אתה פשוט נכס לפורום הזה !!!
אני לא שום נכס. תשאל במכס ! תאמין
לי אני ... עצבן ! יש הרבה ח'ברה פה שהיו שמחים לייצא אותי לרפובליקה המרכז אפריקאית. כמובן שהכל נכתב ברוח טובה
ואני מציע לשלב את סמל אגד בדגל הלאומי ! כמו שהצעתי בזמנו להחליף את התקווה המיושנת שאינה תואמת לאחיי הערבים בירושלים ב- "ירושלים של זהב" המקורי של שולי נתן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה