הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.

 

בועז ל

New member
מי ומי במלאכה.

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
מי ומי במלאכה.
פרויקט השדרוג של כביש 38 הנו פרויקט של "נתיבי ישראל". הפרויקט מתחלק לשני מכרזים ע"פ חלוקה לקטעים שצוינו בהודעה הקודמת. קטע ב', שכולל את ההפרדות המפלסיות מבוצע ע"י "אולניק" ומנוהל עבור "נתיבי ישראל" ע"י "דוד אקרשטיין", שמנהלת גם את קטע א'. כזכור, מכרז ה-DB של קטע ב' נקלע לקשיים בתחילת דרכו ובוצע בו הליך חריג של סילוק יד כנגד הקבלן הזוכה. הליך זה הוביל לעיכוב בן תשעה חודשים שבסיומם נבחרה "אולניק" לבצע את הקטע. לחובבי ההיסטוריה אזכיר, כי כבר בתקופתו של השר מופז כשר התחבורה, נבחר קבלן לביצוע העבודה. הקבלן החל להתארגן סמוך לשטח ההתארגנות כיום של "אולניק", אך התקפלותו של מופז בפני גזרות האוצר הביאה להקפאתו של הפרויקט.
ובחזרה להווה: "אולניק" פתחה את העבודות על הקטע בסערה. קצב העבודה מהיר ביותר (טפו טפו טפו..) והצפי הנוכחי חוזה הקדמה של שלושה חודשים מהמועד שנקבע לחברה - פברואר 2018.
בתמונה: אחת המפלצות של "אולניק". לקבלן שברשותו כלים הנדסיים משלו, יש תמיד יתרון ע"פ מתחריו.

 

בועז ל

New member
תכולת הפרויקט.

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
תכולת הפרויקט.
שני נחלים עוברים באזור העבודות: נחל כסלון וביוב שורק המכונה בטעות: נחל. הימצאותם של נחלים ומסילה באזור העבודות משמעותה אחת: הקמת גשרים. חמישה גשרים עתיד לכלול הפרויקט. אורכו של הגשר הארוך מכולם (מס' 401) יסתכם ב-150 מ'. גשר זה יכיל חמישה מפתחים באורך 30 מ' כ"א. גשר זה יהיה חלק מקטע כביש 38, שיימצא בין צומת הכניסה החדש לבית שמש וצומת 38/10 החדש. הקטע החדש יכלול שישה נתיבים - שלושה בכל כיוון. הרחבת הכביש יחד עם ביטול מפגש 224 עתידים להקל על התנועה בכניסה לעיר. טעות שנתגלתה לי מיד עם ההצצה בתכניות: את מפגשי המסילה יחלפו שני גשרים (401 + 402) ולא אחד, כפי שדווח לי בראשונה. גשר נוסף שיוקם על כביש 38 הוא גשר 404 הצנוע מעל נחל כסלון. הגשר הקיים מעל נחל שורק יזכה אף הוא להתייחסות מסוימת, כאשר אליו תתווסף מדרכה אחת להולכי רגל. להסטת הכביש מערבה תהיה השפעה גם על תחת הדלק פז בכניסה לעיר. כביש 38 יתרחק מהתחנה (רע לתחנה), אך ליוצאים מבית שמש תהיה גישה מהירה וקלה יותר אליה (טוב מאוד לתחנה).
בנוסף, וכפי שהזכרתי בהודעה קודמת, ייסלל שביל אופניים נפרד לאורך קטע כביש השירות שייותר לאחר הסטתו מערבה של כביש 38. שביל זה יתחבר אל שביל האופניים שיגיע מצפון. העתקת הכביש מערבה תאפשר הקמת חניון ראוי לאצטדיון הכדורגל הבלתי קיים של העיר. אצטדיון לא קיים? לא נורא, גם קבוצה אין.

 

בועז ל

New member
קידוח אופקי.

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
קידוח אופקי.
יאללה לעבודה: ביצוע קידוח אופקי מתחת לקטע כביש 38 הקיים. קידוח זה מיועד עבור ניקוז. בתוך צינורות המתכת שמשמשים כמעטפת מושחל המקדח. העפר יוצא החוצה באדיבות ה"חילזון".





 

בועז ל

New member
שטח שימור

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
שטח שימור
ובסמוך אליו, מטע זיתים שהועתק. הביקורת (המוצדקת לטעמי) על היתרי הכריתה הנדיבים שניתנו בקטע א' של הפרויקט, הצליחה להקשות את ידו של פקיד היערות בקטע ב'. קטע ובו עצי אקליפטוסים בני עשרות שנים עתיד להישמר. יחד אתו, ישומר גם אתר חניון מושבת הר-טוב.

 

בועז ל

New member
הכנות לחפירה אופקית נוספת.

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
הכנות לחפירה אופקית נוספת.
מתחת לכביש הכניסה הדרומי שעולה לאזוה"ת הר-טוב עתידה להתבצע חפירה אופקית באורך 36 מ'. שתי תמונות של ההכנות לחפירה משני צדי הכביש. החפירה תתבצע מצפון לדרום.



 

בועז ל

New member
"שדה תעופה".

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
"שדה תעופה".
"אולניק" מכשירה שטח שיכול לשמש בקלות לשדה תעופה. שימו לב לרוחב רצועת הכביש.







 

בועז ל

New member
העתקות

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
העתקות
בקטע המצולם מתבצעת העתקת קו ביוב (כאב ראש קטן), העתקת תשתית "הוט" (כאב ראש בינוני) והעתקת קו מתח של חברת החשמל (כאב ראש ענק). בהצלחה, רמי!





 

davidfainshtein

Member
מנהל
מה הבעיה לעשות Ctrl-C, Ctrl-V אני לא מבין?


העתקות
בקטע המצולם מתבצעת העתקת קו ביוב (כאב ראש קטן), העתקת תשתית "הוט" (כאב ראש בינוני) והעתקת קו מתח של חברת החשמל (כאב ראש ענק). בהצלחה, רמי!
מה הבעיה לעשות Ctrl-C, Ctrl-V אני לא מבין?
 

בועז ל

New member
שיקום גשר נחל שורק

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
שיקום גשר נחל שורק
בינתיים, אין יותר מדי מה להראות חוץ מאשר להצטער על כך שנחל שורק יכל להיות אחד הנחלים היפים בארץ. ותודה למצלמה שאינה מעבירה ריחות.



 

בועז ל

New member
הפתעה.

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
הפתעה.
לא ציפיתי לכך בשלב כה מוקדם של הפרויקט, אבל מתברר שיש. תצלומי אוויר באדיבות "נתיבי ישראל" והנהלת הפרויקט. צילום:Terrascan. התמונות צולמו ב-16.9.15 ומהן ניתן להיווכח בקצב המהיר בו מתקדמות העבודות.
התמונות נושאות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש ללא הסכמת בעלי הזכויות.

 

בועז ל

New member
צומת 38/3835

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
צומת 38/3835
קצהו הדרומי של קטע ב' נמצא מעט דרומה מהצומת, סמוך לעיקול הכביש.

 

בועז ל

New member
מפגש 223

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
מפגש 223
על כביש הגישה לצרעה.
 

בועז ל

New member
לסיום, עוד כמה נתונים.

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
לסיום, עוד כמה נתונים.
אם רציתם לקבל מושג כלשהו על עוצמת הדחיסה ב-2.3 הק"מ של הפרויקט, אז שימו לב לנתון הבא: בקטע א' של הפרויקט, שארוך כמעט פי שלושה מקטע ב', יוצאו כחצי מגה קוב עפר מהפרויקט. בקטע ב' ייעשה שימוש ב-600K קוב עפר להקמת סוללות הכביש והגשרים הנדרשים. אסיים את השרשור עם תמונה ממפגש 224 וצוואר הבקבוק התחבורתי של בית שמש. החניון "הענק" של תחנת הרכבת מלא כרגיל עד אפס מקום בכל 75 מקומות החניה שלו. להצהרות האופטימיות של העירייה, על מציאת מקום עבור חניון חדש בצד כביש 38, אין עדיין כיסוי בשטח. מאידך, תכנון להארכת כביש 17 העירוני, שיעבור על שטחים אופציונליים לחניון שכזה, יש גם יש. שבת שלום, אמיגוס.

 
תודה רבה על התמונות, בעז. שבת שלום.

לסיום, עוד כמה נתונים.
אם רציתם לקבל מושג כלשהו על עוצמת הדחיסה ב-2.3 הק"מ של הפרויקט, אז שימו לב לנתון הבא: בקטע א' של הפרויקט, שארוך כמעט פי שלושה מקטע ב', יוצאו כחצי מגה קוב עפר מהפרויקט. בקטע ב' ייעשה שימוש ב-600K קוב עפר להקמת סוללות הכביש והגשרים הנדרשים. אסיים את השרשור עם תמונה ממפגש 224 וצוואר הבקבוק התחבורתי של בית שמש. החניון "הענק" של תחנת הרכבת מלא כרגיל עד אפס מקום בכל 75 מקומות החניה שלו. להצהרות האופטימיות של העירייה, על מציאת מקום עבור חניון חדש בצד כביש 38, אין עדיין כיסוי בשטח. מאידך, תכנון להארכת כביש 17 העירוני, שיעבור על שטחים אופציונליים לחניון שכזה, יש גם יש. שבת שלום, אמיגוס.
תודה רבה על התמונות, בעז. שבת שלום.
 

kobi88l

New member
תודה רבה בועז :)

לסיום, עוד כמה נתונים.
אם רציתם לקבל מושג כלשהו על עוצמת הדחיסה ב-2.3 הק"מ של הפרויקט, אז שימו לב לנתון הבא: בקטע א' של הפרויקט, שארוך כמעט פי שלושה מקטע ב', יוצאו כחצי מגה קוב עפר מהפרויקט. בקטע ב' ייעשה שימוש ב-600K קוב עפר להקמת סוללות הכביש והגשרים הנדרשים. אסיים את השרשור עם תמונה ממפגש 224 וצוואר הבקבוק התחבורתי של בית שמש. החניון "הענק" של תחנת הרכבת מלא כרגיל עד אפס מקום בכל 75 מקומות החניה שלו. להצהרות האופטימיות של העירייה, על מציאת מקום עבור חניון חדש בצד כביש 38, אין עדיין כיסוי בשטח. מאידך, תכנון להארכת כביש 17 העירוני, שיעבור על שטחים אופציונליים לחניון שכזה, יש גם יש. שבת שלום, אמיגוס.
תודה רבה בועז :)
 
רבה בועז! גם לך מגיע פרויקט קל"ב


הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
רבה בועז! גם לך מגיע פרויקט קל"ב
 

בועז ל

New member
אחי היקר, מגיע לי יותר מפרויקט אחד קל"ב.


רבה בועז! גם לך מגיע פרויקט קל"ב
אחי היקר, מגיע לי יותר מפרויקט אחד קל"ב.

ובלי עין הרע, אחיך הקשיש מסודר. A1, כביש 1, כביש 38 ועוד כמה פרויקטים חביבים בשפלה. בעוד מספר חודשים תצטרפנה גם תחנות הרכבת של מזכרת בתיה וכפר מנחם. בקיצור, סביבתי הקרובה חוגגת, אז מה לעזאזל אני עושה בליל יום שישי בעיה"ק ת"א?


 
יישר כוח! אגב, האם יש תאריך לפתיחת תחנת הרכבת באופקים?

אחי היקר, מגיע לי יותר מפרויקט אחד קל"ב.

ובלי עין הרע, אחיך הקשיש מסודר. A1, כביש 1, כביש 38 ועוד כמה פרויקטים חביבים בשפלה. בעוד מספר חודשים תצטרפנה גם תחנות הרכבת של מזכרת בתיה וכפר מנחם. בקיצור, סביבתי הקרובה חוגגת, אז מה לעזאזל אני עושה בליל יום שישי בעיה"ק ת"א?
יישר כוח! אגב, האם יש תאריך לפתיחת תחנת הרכבת באופקים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה