הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?