הפקעת מחירים ברכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
הפקעת מחירים ברכבת ישראל

הפקעת מחירים ברכבת ישראל
אני אישית נוסע מתמיד ברכבת ישראל בעיקר בקו באר שבע תל אביב ולעיתים רחוקות בקו באר שבע עכו. רכבת ישראל מספקת שירות מכירת משקאות ומוצרי מזון קלים ע"י חברה במכרז תקופתי שמבצעת מכירה בקווי הרכבות בכל הארץ. החברה בשם "גט" מוכרת במחירים מופקעים ביותר ועוד מעיזה לקחת תוספת של 30 אגורות על בקבוקי השתיה שהם בפיקדון כיום אבל נראה אותכם מנסים להחזיר להם את הבקבוק ולקבל את ה30 אגורות האלו בחזרה... בעיקרון ה30 אגורות האלו לא יעשו אותי עשיר, אבל זה עניין עקרוני וחצוף מצד החברה הזכיינית. מעבר לכך הנוסעים ברכבת הופכים לתלויים בשרותיה של אותה זכיינית שדואגת לסחוט את הכספים היטב היטב מהנוסעים שרובם המכריע הוא חיילים. בגדול אפשר לשרוד את הנסיעה מבאר שבע לתל אביב בלי לקנות שתיה או משהו לאכול כי זה בסה"כ שעה....אבל קחו בחשבון שיש חיילים ונוסעים אחרים שעולים על הרכבת בבאר שבע ויורדים ממנה בנהריה לאחר כמעט 4 שעות. החברה מנצלת את היותה היחידה בתוך מערכת רכבת ישראל שמוכרת בתוך הרכבת ובתחנות שימו לב שבתחנות הרכבת עצמן ז"א ברציפים אין מכונות שתיה ודוכני ממכר כלשהן וזאת על מנת שלא לפגוע באותה זכיינית שדואגת לדפוק את הנוסעים מכל כיוון אפשרי שהרי אם היו מכונות כאלו אנשים היו יורדים מהרכבת קונים בכמה שניות ועולים על הרכבת בחזרה בלי שום בעיה אני חושב שרכבת ישראל שגוף ממשלתי צריכה למנוע את הסחטנות הזאת של חברת המכרז הזו שפועלת בתוך הרכבות כמונופול הגוזל את כספי הנוסעים.
 

oren*

New member
בהחלט צרם לי מאוד בפעמים היחידות

הפקעת מחירים ברכבת ישראל
אני אישית נוסע מתמיד ברכבת ישראל בעיקר בקו באר שבע תל אביב ולעיתים רחוקות בקו באר שבע עכו. רכבת ישראל מספקת שירות מכירת משקאות ומוצרי מזון קלים ע"י חברה במכרז תקופתי שמבצעת מכירה בקווי הרכבות בכל הארץ. החברה בשם "גט" מוכרת במחירים מופקעים ביותר ועוד מעיזה לקחת תוספת של 30 אגורות על בקבוקי השתיה שהם בפיקדון כיום אבל נראה אותכם מנסים להחזיר להם את הבקבוק ולקבל את ה30 אגורות האלו בחזרה... בעיקרון ה30 אגורות האלו לא יעשו אותי עשיר, אבל זה עניין עקרוני וחצוף מצד החברה הזכיינית. מעבר לכך הנוסעים ברכבת הופכים לתלויים בשרותיה של אותה זכיינית שדואגת לסחוט את הכספים היטב היטב מהנוסעים שרובם המכריע הוא חיילים. בגדול אפשר לשרוד את הנסיעה מבאר שבע לתל אביב בלי לקנות שתיה או משהו לאכול כי זה בסה"כ שעה....אבל קחו בחשבון שיש חיילים ונוסעים אחרים שעולים על הרכבת בבאר שבע ויורדים ממנה בנהריה לאחר כמעט 4 שעות. החברה מנצלת את היותה היחידה בתוך מערכת רכבת ישראל שמוכרת בתוך הרכבת ובתחנות שימו לב שבתחנות הרכבת עצמן ז"א ברציפים אין מכונות שתיה ודוכני ממכר כלשהן וזאת על מנת שלא לפגוע באותה זכיינית שדואגת לדפוק את הנוסעים מכל כיוון אפשרי שהרי אם היו מכונות כאלו אנשים היו יורדים מהרכבת קונים בכמה שניות ועולים על הרכבת בחזרה בלי שום בעיה אני חושב שרכבת ישראל שגוף ממשלתי צריכה למנוע את הסחטנות הזאת של חברת המכרז הזו שפועלת בתוך הרכבות כמונופול הגוזל את כספי הנוסעים.
בהחלט צרם לי מאוד בפעמים היחידות
בהן נסעתי ברכבת. גם הדרך בה מוכרים את המזון, העגלה המקרטעת, הסנדוויצים עם הטונה שמסתובבים שעות ארוכות ברכבת ללא קירור והמחירים המופקעים (שישה או שמונה שקלים לשקית במבה). לאור המצב, אני מצטייד לפני העליה לרכבת בבקבוק מים מינרלים גדול שאני רוכש באחד הסופרמרקטים בארבעה שקלים, וכמה חטיפים שיהיה מה לנשנש בדרך.
 

גילה37

New member
אתה בהחלט צודק

הפקעת מחירים ברכבת ישראל
אני אישית נוסע מתמיד ברכבת ישראל בעיקר בקו באר שבע תל אביב ולעיתים רחוקות בקו באר שבע עכו. רכבת ישראל מספקת שירות מכירת משקאות ומוצרי מזון קלים ע"י חברה במכרז תקופתי שמבצעת מכירה בקווי הרכבות בכל הארץ. החברה בשם "גט" מוכרת במחירים מופקעים ביותר ועוד מעיזה לקחת תוספת של 30 אגורות על בקבוקי השתיה שהם בפיקדון כיום אבל נראה אותכם מנסים להחזיר להם את הבקבוק ולקבל את ה30 אגורות האלו בחזרה... בעיקרון ה30 אגורות האלו לא יעשו אותי עשיר, אבל זה עניין עקרוני וחצוף מצד החברה הזכיינית. מעבר לכך הנוסעים ברכבת הופכים לתלויים בשרותיה של אותה זכיינית שדואגת לסחוט את הכספים היטב היטב מהנוסעים שרובם המכריע הוא חיילים. בגדול אפשר לשרוד את הנסיעה מבאר שבע לתל אביב בלי לקנות שתיה או משהו לאכול כי זה בסה"כ שעה....אבל קחו בחשבון שיש חיילים ונוסעים אחרים שעולים על הרכבת בבאר שבע ויורדים ממנה בנהריה לאחר כמעט 4 שעות. החברה מנצלת את היותה היחידה בתוך מערכת רכבת ישראל שמוכרת בתוך הרכבת ובתחנות שימו לב שבתחנות הרכבת עצמן ז"א ברציפים אין מכונות שתיה ודוכני ממכר כלשהן וזאת על מנת שלא לפגוע באותה זכיינית שדואגת לדפוק את הנוסעים מכל כיוון אפשרי שהרי אם היו מכונות כאלו אנשים היו יורדים מהרכבת קונים בכמה שניות ועולים על הרכבת בחזרה בלי שום בעיה אני חושב שרכבת ישראל שגוף ממשלתי צריכה למנוע את הסחטנות הזאת של חברת המכרז הזו שפועלת בתוך הרכבות כמונופול הגוזל את כספי הנוסעים.
אתה בהחלט צודק
ואני כנוסעת ותיקה של הרכבת כל פעם נדהמת מהמחיר הגבוה של המוצר .... אבל מאחר ואני למודת ניסיון אני משתדלת תמיד לעלות לרכבת עם שתיה , אני רוצה לפרגן לרכבת על ההתחדשות שלה ועל השירות הנהדר שלהם, מה שמתסכל זה שהדתיים דופקים לנו גם את ההנאה בנסיעה ברכבת וכל מוצאי שבת אני מחכה עד ליציאת השבת ע"מ לנסוע ברכבת וזה ממש ממש מתסכל. גילה
 

fireman

New member
שירות של בית שימוש

אתה בהחלט צודק
ואני כנוסעת ותיקה של הרכבת כל פעם נדהמת מהמחיר הגבוה של המוצר .... אבל מאחר ואני למודת ניסיון אני משתדלת תמיד לעלות לרכבת עם שתיה , אני רוצה לפרגן לרכבת על ההתחדשות שלה ועל השירות הנהדר שלהם, מה שמתסכל זה שהדתיים דופקים לנו גם את ההנאה בנסיעה ברכבת וכל מוצאי שבת אני מחכה עד ליציאת השבת ע"מ לנסוע ברכבת וזה ממש ממש מתסכל. גילה
שירות של בית שימוש
ותסלחו לי על הכותרת גברת גילה אינני יודע באיזה קו רכבת את נוסעת אבל שאני נוסע ברכבת זה תמיד מבאר שבע או לבאר שבע קו רכבת שנפתח לפני כמה שנים לנוסעים ואחד מהקווים העמוסים של רכבת ישראל, כמות הרכבות תוגברה עוד ועוד אבל הלחץ והצפיפות ברכבת עדיין נשארים, יש צורך בתגבור נוסף והכפלת המסילה. קו מסילה אחד מצריך עצירה של רכבות בכדי להחליף מסילות דבר שמעכב באופן משמעותי את הנסיעה וגורם לאיחורים רבים בכלל עניין האיחורים של הרכבות הוא כרוני, בעיקר בקו הזה
 
הבהרות בנוגע לקו לב"ש

שירות של בית שימוש
ותסלחו לי על הכותרת גברת גילה אינני יודע באיזה קו רכבת את נוסעת אבל שאני נוסע ברכבת זה תמיד מבאר שבע או לבאר שבע קו רכבת שנפתח לפני כמה שנים לנוסעים ואחד מהקווים העמוסים של רכבת ישראל, כמות הרכבות תוגברה עוד ועוד אבל הלחץ והצפיפות ברכבת עדיין נשארים, יש צורך בתגבור נוסף והכפלת המסילה. קו מסילה אחד מצריך עצירה של רכבות בכדי להחליף מסילות דבר שמעכב באופן משמעותי את הנסיעה וגורם לאיחורים רבים בכלל עניין האיחורים של הרכבות הוא כרוני, בעיקר בקו הזה
הבהרות בנוגע לקו לב"ש
מר/גברת ´כבאי´ היקר/יקרה, אני מסכים עם רוב טענותיך לגבי השירות בקו לב"ש, אבל כדאי בכל זאת לדייק בעובדות כשמציגים אותן: קו הרכבת לב"ש אכן מופעל במתכונתו הנוכחית מזה מספר שנים, אולם הוא נפתח לתנועת נוסעים במרץ 1956 (זוכרים את השיר שכולל את השורה ´בתחנה בבאר-שבע עמד קטר...´? הוא מ-1957) ובהמשך לדימונה. שירות הנוסעים אמנם הופסק ב-1979,אבל רכבות משא ממשיכות להשתמש בקו באופן מאסיבי ברציפות עד עצם היום הזה. לגבי כמות הרכבות בקו - מאז פתיחתו מחדש לתנועת נוסעים הוגדל מספר הרכבות הנוסעות כל יום באופן לוגריתמי כמעט, ונוספה תחנה חדשה לגמרי, ובדרך הכפלת המסילה, יישורה ואי"ה (אני לא דתי) גם רכישת רכבות רוכנות, שיזרזו את הנסיעה. אני מסכים שמה שנעשה עד היום עדיין לא מספיק, אבל אי אפשר לומר שיש קיפאון. ודבר אחרון - בקו רכבת בעל מסילה בודדת הרכבות לא עוצרות כדי להחליף מסילה (יש רק מסילה אחת) אלא כדי לחכות להגעתה של רכבת נוספת ממול על מנת שתוכלנה לעבור אחת על פני השניה. המעבר אכן מתבצע באמצעות מסילה נוספת (´שלוחה´) שמתפצלת מהמסילה הראשית וחוזרת ומתחברת אליה אח"כ.
 

יהוושע

New member
סתם בשביל הסקרנות...

הבהרות בנוגע לקו לב"ש
מר/גברת ´כבאי´ היקר/יקרה, אני מסכים עם רוב טענותיך לגבי השירות בקו לב"ש, אבל כדאי בכל זאת לדייק בעובדות כשמציגים אותן: קו הרכבת לב"ש אכן מופעל במתכונתו הנוכחית מזה מספר שנים, אולם הוא נפתח לתנועת נוסעים במרץ 1956 (זוכרים את השיר שכולל את השורה ´בתחנה בבאר-שבע עמד קטר...´? הוא מ-1957) ובהמשך לדימונה. שירות הנוסעים אמנם הופסק ב-1979,אבל רכבות משא ממשיכות להשתמש בקו באופן מאסיבי ברציפות עד עצם היום הזה. לגבי כמות הרכבות בקו - מאז פתיחתו מחדש לתנועת נוסעים הוגדל מספר הרכבות הנוסעות כל יום באופן לוגריתמי כמעט, ונוספה תחנה חדשה לגמרי, ובדרך הכפלת המסילה, יישורה ואי"ה (אני לא דתי) גם רכישת רכבות רוכנות, שיזרזו את הנסיעה. אני מסכים שמה שנעשה עד היום עדיין לא מספיק, אבל אי אפשר לומר שיש קיפאון. ודבר אחרון - בקו רכבת בעל מסילה בודדת הרכבות לא עוצרות כדי להחליף מסילה (יש רק מסילה אחת) אלא כדי לחכות להגעתה של רכבת נוספת ממול על מנת שתוכלנה לעבור אחת על פני השניה. המעבר אכן מתבצע באמצעות מסילה נוספת (´שלוחה´) שמתפצלת מהמסילה הראשית וחוזרת ומתחברת אליה אח"כ.
סתם בשביל הסקרנות...
מניין לך הידע הנרחב כול-כך בענייני רכבות? יש לך גם ידע לגבי ההיסטוריה של הרכבת בא"י? זה מעניין אותי מאוד , למשל , אני זוכר בתור ילד מערכי קרונועים , שאח"כ נודע לי שנרכשו בכספי השילומים מגרמניה , אולם הם פעלו עצמאית זמן קצר בלבד , ואח"כ , במשך שנים , נגררו ע"י קטרי הדיזל . למה הופסקה פעולתם העצמאית?
 
ידע בנושא רכבות + קרונועים גרמניים

סתם בשביל הסקרנות...
מניין לך הידע הנרחב כול-כך בענייני רכבות? יש לך גם ידע לגבי ההיסטוריה של הרכבת בא"י? זה מעניין אותי מאוד , למשל , אני זוכר בתור ילד מערכי קרונועים , שאח"כ נודע לי שנרכשו בכספי השילומים מגרמניה , אולם הם פעלו עצמאית זמן קצר בלבד , ואח"כ , במשך שנים , נגררו ע"י קטרי הדיזל . למה הופסקה פעולתם העצמאית?
ידע בנושא רכבות + קרונועים גרמניים
בתשובה לשאלת יהושע: התחביב שלי הוא רכבות, מה שאומר שאני מקדיש חלק גדול מהזמן הפנוי שלי (וגם מעט מהזמן הלא פנוי שלי) לנושא, כולל צילום ברחבי הארץ, מחקר היסטורי, פגישות עם חובבים נוספים והתנדבות במוזיאון הרכבת. כשעושים את כל הנ"ל לאורך שנים (אני בן 23 וההתעניינות האקטיבית (בניגוד לפסיבית) שלי החלה כבר בתחילת שנות ה-90. כאמור,אני מתעסק גם במחקר היסטורי ומתנדב במוזיאון הרכבת בחיפה ובארכיון שלו. לפיכך, אני אכן מחזיק בידע היסטורי לא מבוטל בנושא רכבות בארץ ובמזה"ת, וגם קצת בשאר העולם, ביחוד בגרמניה, בריטניה וארה"ב. מטבע הדברים, אשמח לענות על כל שאלה בנושא ב-E-Mail ובמקרה שאיני יודע את התשובה, לנסות ולהפנות את השואל/ת למקור מידע מתאים. לגבי הקרונועים הגרמניים שנרכשו מכספי השילומים: שנים-עשר מערכים (´סטים´) של הקרונועים האלו נרכשו מחברת Esslingen הגרמנית בשנת 1955 והגיעו במהלך 1958-1956. כל מערך הורכב מקרון מנוע וניהוג (שחציו מוקדש למנוע גדול מתוצרת Maybach וחציו השני לחדר נוסעים רגיל), קרון ביניים וקרון ניהוג ללא מנוע (שנבנה עבור חברת LHB הגרמנית, כקבלן משנה). בהמשך נקנו גם 11 קרונות ביניים נוספים (אני לא יודע למה לא קנו 12). הקרונועים האלו משתייכים מבחינת תכנונם למשפחה אליה שייך גם הדגם VT08 של הרכבת של מערב גרמניה, שיוצר באותה תקופה. כמו שאתה כבר יודע, קרונועים אלו היו כשלון מוחלט, למרות ה-טראראם שעשתה רכבת ישראל עם כניסתם לשירות. באופן דומה מעט למה שקורה כיום עםן הקטרים הספרדים החדשים של רכבת ישראל, מדובר היה במערכת חדשה לחלוטין שלא נוסתה במקומות אחרים לפני זה, ולמרות שרכיביה התבססו על טכנולוגיות מוכרות ומנוסות, רכבת ישראל הצעירה לא הצליחה לשמור על כשירות המערכים. יש הטוענים שרכבת ישראל העמיסה יותר מדי על המנועים בכך שצירפה קרון נוסף לרובם ושלחה אותם לקו התלול לירושלים. כך או כך, בתחילת שנות ה-60 כבר פורקו המנועים מרובם והם המשיכו לשרת כמערכים גרורי-קטר עד לסוף שנות ה-70, עת הוצאו כל הקרונות מהשירות. מאז היו מספר תוכניות להחזירם לשירות בכל מיני צורות, עם מנוע ובלי, מתוכם התממשה חלקית תוכנית שהועלתה בתחילת שנות ה-90. התוכנית המקורית קראה להשמשת 3 מערכים גרורי קטר, המורכבים מארבע קרונות (2 קרונות קצה ו-2 קרונות ביניים) כ"א ע"י שיפוץ ושדרוג הקרונות שנשארו זרוקים במתחמי הרכבת. בסופו של דבר שופצו 7 קרונות ביניים בלבד. הקרונות קיבלו מספרים חדשים כדלהלן - מספר 111 שופץ כאב-טיפוס ונכנס לשירות בשנת 1992; מספרים 112-117 שופצו בשנים 1995-1994ע"י חברת ´הארגז´ (זו שמייצרת ארונות וגופי אוטובוסים). כל הקרונות האלו עדיין בשירות. מספר 111 נפגע בהצתה לפני מספר שנים אבל שופץ והוחזר לשירות. (מספריהם של קרונות הנוסעים מופיעים בשוליים התחתונים שלהם, לפחות בפינה השמאלית של כל צד, ולעיתים בכל ארבע הפינות ובמקרה של הקומותיים, באמצע הקרון) קרונות לא משופצים נוספים מפוזרים היום כגרוטאות ברחבי הארץ, מתוכם חמישה קרונות קצה בשטח סדנאות הרכבת בקישון. מצורפת תמונה של רכבת גרורת-קטר של קרונות כאלו בשנות ה-70.
 

יהוושע

New member
זה מה שנקרא " מפגש "

הבהרות בנוגע לקו לב"ש
מר/גברת ´כבאי´ היקר/יקרה, אני מסכים עם רוב טענותיך לגבי השירות בקו לב"ש, אבל כדאי בכל זאת לדייק בעובדות כשמציגים אותן: קו הרכבת לב"ש אכן מופעל במתכונתו הנוכחית מזה מספר שנים, אולם הוא נפתח לתנועת נוסעים במרץ 1956 (זוכרים את השיר שכולל את השורה ´בתחנה בבאר-שבע עמד קטר...´? הוא מ-1957) ובהמשך לדימונה. שירות הנוסעים אמנם הופסק ב-1979,אבל רכבות משא ממשיכות להשתמש בקו באופן מאסיבי ברציפות עד עצם היום הזה. לגבי כמות הרכבות בקו - מאז פתיחתו מחדש לתנועת נוסעים הוגדל מספר הרכבות הנוסעות כל יום באופן לוגריתמי כמעט, ונוספה תחנה חדשה לגמרי, ובדרך הכפלת המסילה, יישורה ואי"ה (אני לא דתי) גם רכישת רכבות רוכנות, שיזרזו את הנסיעה. אני מסכים שמה שנעשה עד היום עדיין לא מספיק, אבל אי אפשר לומר שיש קיפאון. ודבר אחרון - בקו רכבת בעל מסילה בודדת הרכבות לא עוצרות כדי להחליף מסילה (יש רק מסילה אחת) אלא כדי לחכות להגעתה של רכבת נוספת ממול על מנת שתוכלנה לעבור אחת על פני השניה. המעבר אכן מתבצע באמצעות מסילה נוספת (´שלוחה´) שמתפצלת מהמסילה הראשית וחוזרת ומתחברת אליה אח"כ.
זה מה שנקרא " מפגש "
 
שירותי מזנון ברכבת ישראל

הפקעת מחירים ברכבת ישראל
אני אישית נוסע מתמיד ברכבת ישראל בעיקר בקו באר שבע תל אביב ולעיתים רחוקות בקו באר שבע עכו. רכבת ישראל מספקת שירות מכירת משקאות ומוצרי מזון קלים ע"י חברה במכרז תקופתי שמבצעת מכירה בקווי הרכבות בכל הארץ. החברה בשם "גט" מוכרת במחירים מופקעים ביותר ועוד מעיזה לקחת תוספת של 30 אגורות על בקבוקי השתיה שהם בפיקדון כיום אבל נראה אותכם מנסים להחזיר להם את הבקבוק ולקבל את ה30 אגורות האלו בחזרה... בעיקרון ה30 אגורות האלו לא יעשו אותי עשיר, אבל זה עניין עקרוני וחצוף מצד החברה הזכיינית. מעבר לכך הנוסעים ברכבת הופכים לתלויים בשרותיה של אותה זכיינית שדואגת לסחוט את הכספים היטב היטב מהנוסעים שרובם המכריע הוא חיילים. בגדול אפשר לשרוד את הנסיעה מבאר שבע לתל אביב בלי לקנות שתיה או משהו לאכול כי זה בסה"כ שעה....אבל קחו בחשבון שיש חיילים ונוסעים אחרים שעולים על הרכבת בבאר שבע ויורדים ממנה בנהריה לאחר כמעט 4 שעות. החברה מנצלת את היותה היחידה בתוך מערכת רכבת ישראל שמוכרת בתוך הרכבת ובתחנות שימו לב שבתחנות הרכבת עצמן ז"א ברציפים אין מכונות שתיה ודוכני ממכר כלשהן וזאת על מנת שלא לפגוע באותה זכיינית שדואגת לדפוק את הנוסעים מכל כיוון אפשרי שהרי אם היו מכונות כאלו אנשים היו יורדים מהרכבת קונים בכמה שניות ועולים על הרכבת בחזרה בלי שום בעיה אני חושב שרכבת ישראל שגוף ממשלתי צריכה למנוע את הסחטנות הזאת של חברת המכרז הזו שפועלת בתוך הרכבות כמונופול הגוזל את כספי הנוסעים.
שירותי מזנון ברכבת ישראל
קודם כל, סקירה הסטורית קצרצרה - קרונות מזנון יעודיים היו קיימים ברכבת ישראל מאז הקמתה (מסורת שנשאר מימי הבריטים), ובמסגרת רכישות הקרונות החדשים של שנות ה-60 וה-70 נקנו קרונות חדשים לצורך זה. אותם הקרונות היו בשימוש זה עד לתחילת שנות ה-90, וחלקם אף עברו שיפוץ ככאלו בגל השיפוצים שהיו אז. אני זוכר בתור ילד קטן (היום אני כבר שנה אחרי שירות החובה בצה"ל) שאכלתי בהם, וגם אז הם היו יקרנים להחריד. בתור נער הספקתי אפילו לצלם לפחות אחד מהם מבפנים במצב של מזנון, לפני ששופץ והמזנון בוטל. ועכשיו יותר לענין - למיטב הבנתי, רכבת ישראל היא זו שמחלקת את הזכיון להפעלת שרותי המזנון, בין אם בקרונות היעודיים של פעם (גם אז אלו היו זכיינים), ובין אם בעגלות של היום (שלא הומצאו בארץ). לפיכך, הרכבת יכולה גם להכתיב רמות מחירים. מטבע הדברים הישראלי, הרכבת מאפשרת לזכיין רמות מחירים גבוהות, מתוך ההנחה שרק כך תמשוך זכיינים רציניים שצריכים רמות רווח גבוהות ולא שרות סוציאלי כדי להישאר בעסקים. אני מאמין בדבר קצת שונה - לפי דעתי, אם המחירים יהיו פחות קורעי-ארנק ועושקי-נשמה אזי לא רק שהרכבת תוכל למשוך עוד נוסעים בגלל שתציע כך שירות יותר טוב, אלא גם מחזור המכירות יהיה גדול יותר, וכך יפצה על אחוזי הרווח הנמוכים יותר של הזכיין. ואולי אני פשוט תמים. ובעצם, האם אנחנו באמת רוצים יותר נוסעים ביום ראשון בבוקר? (שלא תהיה לאף אחד טעות - תשובתי לשאלה זאת היא כן!!)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה