הפעם לא יעבדו עלינו!!!!!

הפעם לא יעבדו עלינו!!!!!

הדרישה להפסקת ההתנחבלויות הולכת ומתעצמת אצל הישראלים - די עם הפראזיטיות! נראו ידיעה: בקווי היסוד של הממשלה נאמר, כי ``בתקופת כהונתה של הממשלה לא יוקמו התנחלויות חדשות אלא בהסכמת כל מרכיבי הקואליציה``. כרגיל, השאירו פתח לעקיפה משום שבסעיף אחר נאמר, כי הממשלה ``תחתור לחיזוק ההתיישבות ברחבי הארץ, הרחבתה ופיתוחה``. מתחילת המשא ומתן עם הפלשתינאים נקטו מרבית ממשלות ישראל התחכמויות שונות בנושא ההתנחלויות. התירוצים היו מגוחכים משום שלכל ברור, שלהרחבת ההתנחלויות יש פירוש אחד: קביעת עובדות בשטח, שבעזרתן סוגרת ישראל את האפשרות שהפלשתינאים יוכלו להקים מדינה בת-קיום. בכך ישראל יוצרת מצב, שבו לפלשתינאים לא תהיה ברירה אלא להילחם והיא קולעת את עצמה לברירה בין פינוי בעתיד של אלפי מתנחלים, או השארתם בשטחה של מדינה פלשתינית, או המשך הכיבוש בדרכים אחרות. כל זה ראוי להדגשה בגלל הידיעות, כי שוב חוזרים לאחד הטריקים מהעבר, של הזרמת מיליארדי שקלים להתנחלויות. (זאב שיף - הארץ)
 
למעלה