הפסיק הפוסל

אביeג7

New member
בעיקר ריח וחוסר הגיינה

שיכול להתבטא במלא דרכים
<אני אחסוך מכן>

ובעיקר כימיה בין הריח הטבעי של הגוף... אני פשוט כל פעם נדהמת מחדש עד כמה זה נכון.. יש כאלה שהריח הטבעי שלהם פשוט נעים לי כ"כ וממכר לגמרי.. ויש כאלה שגם אחרי מקלחת,בא לי להקיא מהריח שלהם...

אז זה.
 
ואתן תוהות למה אתם בנות 30 ועוד לבד...

מי שפוסל על דברים כאלה פשוט יורה לעצמה ברגל
תמשיכו לפסול על דברים מגוחכים אבל אל תופתעו
שתגורו עם 10 חתולים בסוף!
פוסלת על שיניים- מגוחך
פוסלת על ריח- מגוחך
איזה עוד שטויות יש לכן בראש. ואו פאק לעולם לא אבין נשים אתן מסבכות את עצמכן עם הנונסנס הזה נתקעות פה בפורום ומתקדמות ברוורס

ואני מקווה שלא צריך להסביר לכם למה זה מגוחך
 

אביeג7

New member
לא,כי תמיד רציתי להיות עם מסריחול שלא מתקלח

חמודי,
תפסיק למצוא לעצמך תירוצים על זה שאתה בואש מצחין
ותלך להתקלח יה מגעול
 

shayCn

New member
יאללה תרדי ממנו

תפסיקי להוריד ת'עצבים המחורבנים שלך על אחרים.
עופי לפינה שלך עכשיו.
 

shayCn

New member
חחחח לא את ל א!!

את תגידי רק כשאני אגיד לך להגיד!
ומ ת י שאני א ג י ד לך להגיד!

זה ברור לך?!
עכשיו תיגשי חזרה לחדר שלך ושאני לא אשמע הגה.

הגה!!!
 
מי מה?

את לא יודעת עלי דבר כי אני כתב פעם ב כאן
אבל כל הזמן קורא ומכיר את הנפשות הפועלות
אני קורא אותך בעיניים עצומות אבישג.
אל תצאי עם מסריחול כאילו אכפת לי
אבל אל תבכי גם שאת לבד
גישה של ״הישראלית הטיפיקלית״ שחושבת שמגיע לה הכי טוב ושהשמש
זורח לה מהתחת
 
אוי הציניות שוב יצא לך מהציצים

את לא יודעת עלי דבר כי אני כתב פעם ב כאן
אבל כל הזמן קורא ומכיר את הנפשות הפועלות
אני קורא אותך בעיניים עצומות אבישג.
אל תצאי עם מסריחול כאילו אכפת לי
אבל אל תבכי גם שאת לבד
גישה של ״הישראלית הטיפיקלית״ שחושבת שמגיע לה הכי טוב ושהשמש
זורח לה מהתחת
 

shayCn

New member
אני לא לגמרי מסכים איתך כאן

אתה אולי קורא את הנפשות הפועלות,
אבל אף פעם לא ראית אותן.......
דבר איתי ב

אני אשלח לך כמה תמונות של היפיופות.
יש פה אחת,אמנם לא רואים פנים אבל עם רגלייייייים ארוכות!אש!!
 
למעלה