אצלי דווקא יש קשר יד-עין-מוח.
את המשפט שהבאת, כתבה עירית לינור.
הרשומה כולה נמצאת בספר שנקרא "הבלונדינית הסודית" ואתה מוזמן לחפש אותו בחנות הספרים הקרובה לביתך.
לי באופן אישי, מאוד מפריעה עילגות.
זה אומר שבעידן התקשורת הכתובה, הרבה אנשים נפסלים אצלי עוד לפני שהחלפתי איתם מילה אחת, בשל בעיות הבעה בשפה עברית תקינה. יש אנשים שיגידו שזה קטן ושולי, בעיניי זה גדול ומהותי. מותר לי. זה שיקול. בדיוק כמו שיהיה מי שיפסול אותי בגלל שיש לי רווחים בין השיניים, כי לדעתו זה אומר עלי דברים מסויימים.
ברור לכולם, שיש לאנשים שונים שיקולים שונים. דבר שנראה לאחד ייהרג ובל יעבור, ייראה בעיניי האחר שטות מוחלטת.
זה לא מפחית מהעובדה שלראשון זה מפריע. זכותו.
אתה מוכן לקבל כל בחורה? אין לך שיקולים והעדפות?