הפסיק הפוסל

puma141

New member
נועם מחליט עלינו..חכי בסבלנות! פתאום

גם ביזי...סוזי..כולן התעוררו!

בא מישהו שווה- מקולח ונעים ברוחו-כבר קאט פייט!

אני מחכה אפילו בשלג!
נועם המיואש..........נועם המיואש.......אש אש אש......
 

puma141

New member
ראסטלין-נועם המיואש. :) חשפת את עצמך לדעתי.

מותר לי לכתוב בציניות מה שבא לי!
נועם המיואש=לא "שפטת" אותו על מה שהוא כתב לאבישג, כאילו הוא נופת צופים, כמוך:)
אני כבחורה הרגשתי צורך לתת לו להבין שהוא הדפוק בקטע, בלי קשר לאווירה או לא..
אני לא אחראית על אף אחת מהבנות המכובדות והחכמות פה!
אז התירוץ שלך שולי ודבילי לחלוטין.
כי שים לב מה כתבו שם עוד אנשים-גברים שהחמירו ודיברו אליו בשפה שאני לא דיברתי,
או בנות אחרות...אבל כנועם-נפגעת ממני! מעולה. תבוא בניק שלך!

בפעם הבאה אם אתה רוצה ל"רדת" על בנות פה, תבוא בניק הזה.
עכשיו מסתבר-שזה באמת לא משנה באיזה ניק אתה כותב..

שבת נעימה, ראסטה!
 

ראסטלין

New member


איזו עין חדה יש לך, חשפת אותי...
שחקת אותה, אני המום איך הבסת אותי במשחק השח מט המתוחכם של זהויות בדויות..
ועל זה נאמר


פומה דארלינג, אני פונה רק למי שאני חושב שיש תקנה. יש פה מספר חסרי תקנה שאני אפילו לא מתייחס. אז הפניה אליך אמורה להיות מחמאה.

דבר שני פומה, אם אני רוצה 'להיכנס' במישהו/י אז אני נכנס. את זה יוכלו לומר לך אפילו אנשים שאני לא מסתדר איתם ( בלשון המעטה ).
אז אין לי בעיה שתרמזי שאני מיואש או שיש לי עוד כינוי ( ואין ), אבל "פוחד" להיכנס במישהו/י? זה ממש מעליב, לא?

שיהיה לך שבוע טוב!!
 

shayCn

New member
כן,אולי זה לגיטימי ואולי לא

בכל אופן מותר לכם להסכים שלא להסכים
 

puma141

New member
בנות, שיסביר? או

שאתן משחררות אותו והוא יכול לזוז לדרכו?

תודה על העצות נועם..יאללה ביי!
 
בסדר שחררתי את עצמי

בגיל שלכן אני מאמין שאפשר כבר להבין לבד בלי להסביר כל דבר
ונראה לי שהייתי ברור
מי שמחליט לירות לעצמה ברגל שיבושם לה.
ואגב, יש לי קסם אישי... פשוט הוא נחרב עי בנות ישראליות עם השנים והיום באמת שנשאר בעיקר מרמור ציניות ויאוש
 

puma141

New member
אני הייתי מחלקת את זה-אנחנו ציניות

היאוש והמירמור איך הלגיד...

הודית בזה בעצם הניק שלך.
ביי "נועם".
 
אמא שלי הייתה באיזר סמינר

במסגרתו העבירה סדנה סקסולוגית דתייה.
אמא שלי ספרה לי שאחת מהמשתתפות שאלה בסבב השאלות החשאיות
מה אפשר לעשות אם היא מתקשה להתמודד עם ריח הגוף של בעלה.

מחריד לחיות ככה
 

אביeג7

New member
באמת מחריד

זו אחת הבעיות הקשות בעיני בעולם הדתי
שאי אפשר לבדוק דברים כ"כ משמעותיים <בעיני>
לפני החתונה
 
למעלה