הפסיק הפוסל

dori78

New member
הפסיק הפוסל

עירית לינור כתבה פעם על "הפסיק הפוסל".
הפסיק הפוסל הוא עניין קטן ושולי, שעצם קיומו הופך את בעליו לבלתי ראוי.
פרמטר אחד, לרוב חיצוני, לרוב בלתי הגיוני ואינו מעיד על פנימיותו של האדם, למעט בעיני אותו אחד שמתייחס אליו.
זה יכול להיות עניין פיזי (אוזניים קטנות/אצבעות קצרות) או התנהגותי (צמחונות/עישון) או אפילו בחירה אופנתית (מוקסין בלי גרביים).

אני מצטטת חלק קטן מאותה רשימה, קחו בחשבון שזה נכתב לפני 30 שנים בערך:
"...הוא דווקא רצה להיפגש. אני לא רוצה לראות אותו שוב. כי יש לו אוזניים נורא קטנות.
לא הוספתי לחקור. הבחורה הספציפית הזאת מוכנה עקרונית ואף מעשית, להתאהב בגברים מכוערים עם שערות על הגב, כרס וטעם נורא בבגדים. אבל מי שיש לו אוזניים קטנות - מצדה, שיהיה נסיך אנגליה, מאהב המאה ומיליונר, שעומד בכל רגע למות ולהוריש לה את כל כספו - אין לו סיכוי אצלה. לרוב האנשים יש העדפות (למשל, רוב האנשים היו רוצים להתחתן עם בני זוג מושלמים מכל הבחינות) ורוב האנשים מסוגלים, כשצריך (וזה כל הזמן), להתעלם מחלק גדול מרשימת הדרישות והאיסורים שלהם. ולראיה: הגברים שחושבים שסינדי קרופורד היא האישה הנחשקת ביותר בעולם, מתחתנים בדרך כלל עם מישהי שלא נראית כמוה, ואותו דבר לגבי נשים הכמהות לריצ'רד גיר."

היא מספרת שם על חברה שפוסלת אנשים על סעיף "אוזניים קטנות", חברה אחרת שלא מוכנה לצאת עם גבר שלובש מכנסיים לבנים, ידיד שנגעל מבחורות שאוכלות יותר מסלט חסה ועוד אחד שלא נוגע בבחורות עם שיניים קטנות.

ואתם, יש לכם פסיק פוסל?


* פתחתי הודעה זהה בפורום נוסף, כדי לראות אם יש הבדל בתגובות.
אם יהיה משהו מעניין - אני מבטיחה לעדכן
 

puma141

New member
פוסט מעניין!

אני אענה בסוף



האמת שאנימתביישת לענות על זה!
אמא שלי אומרת שאני קנה מידה לכלום בקטע הזה........


אבל בגדול? זה כ"כ תלוי....
אם זה ברושם ראשוני/חיצוני או פנימי *התנהגות מסויימת*

אני יכולה לפסול למשל על..שיניים


ויש עוד מלא! זו רק דוגמה קטנה......
 

dori78

New member
את יכולה להיות יותר ספציפית?

שיניים קטנות/גדולות/עקומות/רווחים?

ברור שיש מלא

אבל הכוונה היא למשהו שלא בהכרח אומר משהו על עתיד הקשר.

אני למשל רוצה ילדים, אז אני לא אצא עם מישהו שלא מעוניין להתרבות.
אבל זה לא משהו שרואים על בן אדם וזה כן משפיע מאוד על עתיד הקשר.
אני אשמח לראות את כל הרשימה, רק תצמצמי לדברים חיצוניים שלא קשורים לכלום.
כאלה שחברות שלך אומרות לך עליהם "מההה??? פומה יא שרוטה הוא גבר הורס, מה עובר עלייך???"
 

puma141

New member
ככל שהשיניים קרבות למושלם-הקרדיט עולה! חחח

שפת גוף גם..אם הוא סמרטוטי-נקסט!

ראסטות-נפסלות על הסף מבחינה רומנטית!!

סאונד-הקול שלו קריטי! אם זה קול שלא עושה לי את זה-אין מצב לפחות להתחלה..

יש עוד, בהמשך:)
 
רק לידיעתך

אני מריח סבבה
ואם לא אז אני בטוח שבחורה שלא ימצא חן הריח יכולה עם קצת מאמץ ואולי תנוחות לגרום לי להריח כמו פרחים
 

BW37

New member
אתה מריח סבבה, אבל לא מתרחץ...

האם זה אומר שאתה גם תתרן ?
בנוסף לזה שאתה מיואש, דכאוני, מטופל פסיכיאטרית
וחושב שבחורות בנות 30 הן רקובות
יש עוד פרט חשוב ומושך ששכחת לספר על עצמך ?
 

puma141

New member
אוח תנוחות! מכיר את תנוחת

הציפור?

פרוש כנפיים-ועוף!
 

puma141

New member
אני שואלת

בדיוק אותו דבר!

משהו מוזר, נכון? אחר חחחח
לא הדלקתי מזגן כי אני לאסובלת את הדבר הזה!
חייבת אוויר.
בנתיים אני מכורבלת בתוך טרנינג עבה במיוחד, גרביים
עבות במיוחד-והרגליים שלי קפואות. לא רק הכפות רגליים, הכל!

אני גם אמורה ללכת לאכול במסעדה-לאיודעת איך אני עושה את זה...

אני מתנחמת שזה עדיין לא הקור של שוויץ, שלא הצלחתי
לעכל ולתרגם אותו בגוף שלי :)
 

אביeג7

New member
אני דווקא עם מזגן

אבל משום מה הוא מחמם רק מעט את החדר
אני ממש רוצה ללכת לרוץ
כבר מ8 בבוקר

ולא מצליחה להביא את עצמי לצאת מהבית
 

puma141

New member
וואלה זה אחלה רעיון :) תוך שניה

את בתוך הריצה-שכחת מהקור לגמרי...

יש ליע וד רעיון בשבילך-
ראיתי אתמול תכנית עם איילים בדרום, שנמצאים בתוך הקור המזוויע הזה...
אחד הדברים שהם עשו למרבה הפלא כדי להתחמם-זה לאכול:)
פיזרו להם מהסיבה הזו מלא אוכל שם, והם גם אוכלים מלא זיתים שנופלים מהעצים-
רק כדי להתחמם!

מעניין איך ולמה זה עובד......

*אני כרגע עם חלבה וקפה. להגיד לך שהתחממתי קצת? לא ממש...
 
למעלה