ראסטלין-נועם המיואש.

חשפת את עצמך לדעתי.
מותר לי לכתוב בציניות מה שבא לי!
נועם המיואש=לא "שפטת" אותו על מה שהוא כתב לאבישג, כאילו הוא נופת צופים, כמוך

אני כבחורה הרגשתי צורך לתת לו להבין שהוא הדפוק בקטע, בלי קשר לאווירה או לא..
אני לא אחראית על אף אחת מהבנות המכובדות והחכמות פה!
אז התירוץ שלך שולי ודבילי לחלוטין.
כי שים לב מה כתבו שם עוד אנשים-גברים שהחמירו ודיברו אליו בשפה שאני לא דיברתי,
או בנות אחרות...אבל כנועם-נפגעת ממני! מעולה. תבוא בניק שלך!
בפעם הבאה אם אתה רוצה ל"רדת" על בנות פה, תבוא בניק הזה.
עכשיו מסתבר-שזה באמת לא משנה באיזה ניק אתה כותב..
שבת נעימה, ראסטה!