אני חושבת שאני בעד.../images/Emo118.gif
תמיד יש יוצאות דופן, אבל נראה לי שהריון ולידה בגיל שלי, למשל (14) זה ממש ממש קשה. בנות בגיל הזה עוד לא התבגרו לגמרי, עוד לא ממש גילו מה הדרך שהן רוצות לחיות בה וכו', אז לפי איזה ערכים הן יחנכו את הילד שלהן? איך בכלל אפשר להתמודד עם ילד בגיל הזה? אני חושבת שלבחורה בת 14, וגם 16 או 17 אין ממש חיים מסודרים, אם לא יהיה לה ילד היא תוכל לעשות בגרויות, ללמוד באוניברסיטה ולמצוא איזו עבודה ורק אז כשהיא תיהיה כבר מסודרת היא תוליד ילדים. זה נראה לי לא אחראי ללדת בגיל צעיר כזה, כי ככה את גם הורסת לעצמך את הסיכוי לחיים טובים יותר- איך אפשר להשקיע בבית ספר וכל זה בזמן הריון או כשיש תינוק בבית? וגם הורסת לתינוק, כי רוב הסיכויים שאפילו בית לא יהיה לו. למסור לאימוץ זו בחירה כל כך קשה, כי איך אפשר לוותר על תינוק שמגדלים במשך תשעה חודשים? על מישהו שדומה לך? על הילד שלך? אני יודעת שיש כאלה שעושות את זה באמת כשאין ברירה, ושאחר כך אפשר להפגש עם הילד, אבל אני בחיים לא הייתי מוכנה אפילו לחשוב על זה. זה פשוט נראה קשה מידי. לעשות הפלה זה פשוט... להחליט שכרגע זה לא מתאים. שזה עצוב, אבל עדיף שלא יהיה תינוק בכלל מאשר שיהיה תינוק שלא יהיו לו חיים טובים. זאת דילמה נורא קשה, אבל אני חושבת שאם הייתי מגיעה למצב כזה, הייתי בוחרת לעשות הפלה.