הרמיוניDanger
New member
הפלות - בעד ונגד
מכיוון שמזמן לא היה לנו דיון..כלשהו.. מעניין אותי לדעת מה העמדה שלכם בנושא של הפלות. האם הפלה נחשבת בעיניכם לרצח? אם ככה מי הרוצח - האם שהפילה או הרופא שביצע את ההפלה? האם הפלה עדיפה על המשך הריון במחיר של תנאים רעים לגידול של הילד, או מסירה לאימוץ? אם הייתם נתקלים בהריון בלתי צפוי בגיל הזה (בנים: נניח שאתם סטרייטים והחברה שלכם נכנסה) במה הייתם בוחרים? אם הייתם בוחרים בהמשך ההריון האם הייתם מוסרים את הילד לאימוץ (ואם כן אז אימוץ בתוך המשפחה, מחוץ וכו'? -וואו איזה ריקי לייק
) או לוקחים עליו הורות?
מכיוון שמזמן לא היה לנו דיון..כלשהו.. מעניין אותי לדעת מה העמדה שלכם בנושא של הפלות. האם הפלה נחשבת בעיניכם לרצח? אם ככה מי הרוצח - האם שהפילה או הרופא שביצע את ההפלה? האם הפלה עדיפה על המשך הריון במחיר של תנאים רעים לגידול של הילד, או מסירה לאימוץ? אם הייתם נתקלים בהריון בלתי צפוי בגיל הזה (בנים: נניח שאתם סטרייטים והחברה שלכם נכנסה) במה הייתם בוחרים? אם הייתם בוחרים בהמשך ההריון האם הייתם מוסרים את הילד לאימוץ (ואם כן אז אימוץ בתוך המשפחה, מחוץ וכו'? -וואו איזה ריקי לייק