הפיסיקאי האהוב

TheThe500

New member
הפיסיקאי האהוב

נתחיל בשרשור: מיהו הפיסיקאי האהוב עליכם. הוא יכול להיות פיסיקאי מכל תחומי הפיסיקה, בתנאי שתתנו לבחירתכם נימוק.
 

johngalt2

New member
התשובה כה ברורה...

רמז: מי אמר על פיזיקה: "it's just like sex - there might be a certain outcome, but that's not why we're doing it..."? נימוקים: קודם כל, כי הוא גב-גבר. חוץ מזה - כי הספרים שהוא כתב ושנכתבו בעקבות ההרצאות שלו מעולים, כי הפתרונות שלו לבעיות תמיד היו לא שגרתיים, תמיד נראו כמו משהו כל-כך מופרך שאין שום סיכוי שהם יעבדו, והם תמיד עבדו מצויין. בקיצור, אין לי ספק מיהו הפיזיקאי האהוב עליי...
 

Crazy_Bitch

New member
אני עם הנפיל,

הוכיח שאם אתה כבר חכם ומשוגע - לפחות תספק גם הומור משובח.
 

johngalt2

New member
אני זוכר שקראתי פעם משהו

שפיזיקאי אחר אמר עליו, וזה הלך בערך ככה: "Once I said about him that he's half-genius, half-buffoon. Now I don't think he's half of neither."
 

Drenthe

New member
Sir Isaac Newton

הבן אדם הזה לא תרם רק בתחום הפיזיקה, אלא בכל מה שעולה על הדעת ה"מדעית". זה מתחיל בשלושת החוקים במיכניקה הקלאסית,חוק הכבידה האוניברסילי, המצאת טלקסופ מחזיר האור,חוק הקירור... שלא נשכח את הביינום של ניוטון.
 

johngalt2

New member
בחירה נבונה

אבל בוא לא נשכח את החשבון הדיפרנציאלי והאינטגרלי... כן, הבינום של ניוטון חשוב (וגם מאפשר לנו למצוא נגזרות...), אבל כמובן שאי אפשר להשוות אותו, מבחינת חשיבות, לחדו"א.
 
למעלה