התשובה כה ברורה...
רמז: מי אמר על פיזיקה: "it's just like sex - there might be a certain outcome, but that's not why we're doing it..."? נימוקים: קודם כל, כי הוא גב-גבר. חוץ מזה - כי הספרים שהוא כתב ושנכתבו בעקבות ההרצאות שלו מעולים, כי הפתרונות שלו לבעיות תמיד היו לא שגרתיים, תמיד נראו כמו משהו כל-כך מופרך שאין שום סיכוי שהם יעבדו, והם תמיד עבדו מצויין. בקיצור, אין לי ספק מיהו הפיזיקאי האהוב עליי...