הפורום הזה:
בזמן האחרון כל מיני דברים עוברים על הפורום, ולא שום דבר חיובי. מקבץ דיונים שהתנהלו בו לאחרונה: -וענונו צדיק או בוגד -התייחסות ישראל לטבח בעמים אחרים -אונס -משהו אנרכיסטי של טלילה שבחרתי שלא להתעמק בו. -תאי גזים בצ. קוריאה -מחיקות הודעות על ימין ועל שמאל מכל הכיוונים. וזה רק מה שאני זוכר. פרט לזה תרבות הדיון פה גסה וברברית ומוציאה את כל החשק לנהל דיון. אנשים כמו אנטיגוניזם שמו להם למטרה לנגח את כל באי הפורום עם דגש אישי על ענת רפואה. רוב האנשים פה פעילים/אכפתיים בעוד תחומים וזה רק פועל יוצא מכך שמבעלי חיים אכפת להם, אבל מספיק. זה פורום זב"ח. מפה יוצאות מיטב הפעולות בארץ, ההפגנות הארועים. לכל אחד יש נושא הקרוב ללבו יותר או פחות שלא במסגרת הבע"ח ואין טעם להפוך את הפורום לפורום כללי. מעיון בסיסי ברשימת הפורומים לא ראיתי אף פורום זכויות אדם. אז מי שנושא זה קרוב מאד לליבו שייפתח פורום כזה. אני מאמין שרובנו נגיע. או לחילופין נשנה את ייעוד הפורום הזה ל"כלל" או "זכויות", כך שלפחות את נדע את הכוון. כמה עשרות הפעילים שהסתופפו תחת פורום זה באו על מנת לעזור לבעלי חיים, לא על מנת לשנות עולם באופן כללי. תנו להתרכז בעיקר של פורום זה. אני לא פוסל אף נושא אחר, אבל אם במשחקי מילים עסקינן ניתן לדון פה גם בבריטני ספירס, הרי היא גם בעל חיים. לכל נושא יש פורום או ניתן לפתוח לו פורום. תפוז תמיד דואגים לעדכן על פתיחת פורום חדש, אז אל דאגה, נדע. כמובן שאין מניעה להשתתף במספר פורומים במקביל, ובכך להשאיר את ייחודו של כל פורום. ולנושא תרבות הדיון: יש פה מספר אנשים שכבר הביאו עצמם למצב שלא פותחים את ההודעות שלהם. למה לפתוח? שוב לשמוע שאני אידיוט, זה לא ככה וככה אלא מה שאני חושב? אני חושב ככה אז אני רוצח כי אתה חושב אחרת. יש את הדוגמא של אחת ההודעות שמתייחסת לנעלי עור של אורנה בנאי. קודם כל סחתיין על הזיהוי דרך תמונה לא מפוקסת על ההבדל בין דמוי עור לעור. אני בחנות עם ריח ומישוש לא סגור על התשובה חד משמעי. ואם זה עור? אז מה? כל אחד תורם מה שהוא מוצא לנכון. זה טוב. זה מספיק. אולי אפשר לעודד אותו בהסבר עוד לתרום עוד קצת. אחד צמחוני, אחד טבעוני, אחד אוכל דבש, אחד אוכל E. אף אחד פה לא יותר טוב מהאחר. התחרויות האלה מוציאות את הרוח מהמפרשים. זהו
בזמן האחרון כל מיני דברים עוברים על הפורום, ולא שום דבר חיובי. מקבץ דיונים שהתנהלו בו לאחרונה: -וענונו צדיק או בוגד -התייחסות ישראל לטבח בעמים אחרים -אונס -משהו אנרכיסטי של טלילה שבחרתי שלא להתעמק בו. -תאי גזים בצ. קוריאה -מחיקות הודעות על ימין ועל שמאל מכל הכיוונים. וזה רק מה שאני זוכר. פרט לזה תרבות הדיון פה גסה וברברית ומוציאה את כל החשק לנהל דיון. אנשים כמו אנטיגוניזם שמו להם למטרה לנגח את כל באי הפורום עם דגש אישי על ענת רפואה. רוב האנשים פה פעילים/אכפתיים בעוד תחומים וזה רק פועל יוצא מכך שמבעלי חיים אכפת להם, אבל מספיק. זה פורום זב"ח. מפה יוצאות מיטב הפעולות בארץ, ההפגנות הארועים. לכל אחד יש נושא הקרוב ללבו יותר או פחות שלא במסגרת הבע"ח ואין טעם להפוך את הפורום לפורום כללי. מעיון בסיסי ברשימת הפורומים לא ראיתי אף פורום זכויות אדם. אז מי שנושא זה קרוב מאד לליבו שייפתח פורום כזה. אני מאמין שרובנו נגיע. או לחילופין נשנה את ייעוד הפורום הזה ל"כלל" או "זכויות", כך שלפחות את נדע את הכוון. כמה עשרות הפעילים שהסתופפו תחת פורום זה באו על מנת לעזור לבעלי חיים, לא על מנת לשנות עולם באופן כללי. תנו להתרכז בעיקר של פורום זה. אני לא פוסל אף נושא אחר, אבל אם במשחקי מילים עסקינן ניתן לדון פה גם בבריטני ספירס, הרי היא גם בעל חיים. לכל נושא יש פורום או ניתן לפתוח לו פורום. תפוז תמיד דואגים לעדכן על פתיחת פורום חדש, אז אל דאגה, נדע. כמובן שאין מניעה להשתתף במספר פורומים במקביל, ובכך להשאיר את ייחודו של כל פורום. ולנושא תרבות הדיון: יש פה מספר אנשים שכבר הביאו עצמם למצב שלא פותחים את ההודעות שלהם. למה לפתוח? שוב לשמוע שאני אידיוט, זה לא ככה וככה אלא מה שאני חושב? אני חושב ככה אז אני רוצח כי אתה חושב אחרת. יש את הדוגמא של אחת ההודעות שמתייחסת לנעלי עור של אורנה בנאי. קודם כל סחתיין על הזיהוי דרך תמונה לא מפוקסת על ההבדל בין דמוי עור לעור. אני בחנות עם ריח ומישוש לא סגור על התשובה חד משמעי. ואם זה עור? אז מה? כל אחד תורם מה שהוא מוצא לנכון. זה טוב. זה מספיק. אולי אפשר לעודד אותו בהסבר עוד לתרום עוד קצת. אחד צמחוני, אחד טבעוני, אחד אוכל דבש, אחד אוכל E. אף אחד פה לא יותר טוב מהאחר. התחרויות האלה מוציאות את הרוח מהמפרשים. זהו