הפורום הזה:

הפורום הזה:

בזמן האחרון כל מיני דברים עוברים על הפורום, ולא שום דבר חיובי. מקבץ דיונים שהתנהלו בו לאחרונה: -וענונו צדיק או בוגד -התייחסות ישראל לטבח בעמים אחרים -אונס -משהו אנרכיסטי של טלילה שבחרתי שלא להתעמק בו. -תאי גזים בצ. קוריאה -מחיקות הודעות על ימין ועל שמאל מכל הכיוונים. וזה רק מה שאני זוכר. פרט לזה תרבות הדיון פה גסה וברברית ומוציאה את כל החשק לנהל דיון. אנשים כמו אנטיגוניזם שמו להם למטרה לנגח את כל באי הפורום עם דגש אישי על ענת רפואה. רוב האנשים פה פעילים/אכפתיים בעוד תחומים וזה רק פועל יוצא מכך שמבעלי חיים אכפת להם, אבל מספיק. זה פורום זב"ח. מפה יוצאות מיטב הפעולות בארץ, ההפגנות הארועים. לכל אחד יש נושא הקרוב ללבו יותר או פחות שלא במסגרת הבע"ח ואין טעם להפוך את הפורום לפורום כללי. מעיון בסיסי ברשימת הפורומים לא ראיתי אף פורום זכויות אדם. אז מי שנושא זה קרוב מאד לליבו שייפתח פורום כזה. אני מאמין שרובנו נגיע. או לחילופין נשנה את ייעוד הפורום הזה ל"כלל" או "זכויות", כך שלפחות את נדע את הכוון. כמה עשרות הפעילים שהסתופפו תחת פורום זה באו על מנת לעזור לבעלי חיים, לא על מנת לשנות עולם באופן כללי. תנו להתרכז בעיקר של פורום זה. אני לא פוסל אף נושא אחר, אבל אם במשחקי מילים עסקינן ניתן לדון פה גם בבריטני ספירס, הרי היא גם בעל חיים. לכל נושא יש פורום או ניתן לפתוח לו פורום. תפוז תמיד דואגים לעדכן על פתיחת פורום חדש, אז אל דאגה, נדע. כמובן שאין מניעה להשתתף במספר פורומים במקביל, ובכך להשאיר את ייחודו של כל פורום. ולנושא תרבות הדיון: יש פה מספר אנשים שכבר הביאו עצמם למצב שלא פותחים את ההודעות שלהם. למה לפתוח? שוב לשמוע שאני אידיוט, זה לא ככה וככה אלא מה שאני חושב? אני חושב ככה אז אני רוצח כי אתה חושב אחרת. יש את הדוגמא של אחת ההודעות שמתייחסת לנעלי עור של אורנה בנאי. קודם כל סחתיין על הזיהוי דרך תמונה לא מפוקסת על ההבדל בין דמוי עור לעור. אני בחנות עם ריח ומישוש לא סגור על התשובה חד משמעי. ואם זה עור? אז מה? כל אחד תורם מה שהוא מוצא לנכון. זה טוב. זה מספיק. אולי אפשר לעודד אותו בהסבר עוד לתרום עוד קצת. אחד צמחוני, אחד טבעוני, אחד אוכל דבש, אחד אוכל E. אף אחד פה לא יותר טוב מהאחר. התחרויות האלה מוציאות את הרוח מהמפרשים. זהו
 

mr antigonizem

New member
../images/Emo45.gif צודק

באמת לא כייף כשאנשים מבקרים אחד את השני, בוא נחזור לאייך שהיה מקודם שקט ונעים ובלי דיונים מיותרים על יעלות וחשיבה ביקורתית
 
ביקורת של הדיעות ולא של האנשים

לא פוגעת. אני חושב שלא התכוונו שלא יהיו דיונים, אלא שלא יתקיפו אישית.
 

tafustafus

New member
מסכים אתך לגבי תרבות הדיון

זו לדעתי הבעיה הקשה ביותר, ולא מן הנמנע שהיא מרחיקה אנשים שהיינו מעדיפים שיקראו בפורום. דיונים בנעלי עור ובדבש הם לגיטימיים, אבל כשמדובר בהתקפות אישיות תוצאתם לעתים קרובות מזיקה. כמה משתתפים אינם שמים לב לכך שמרוב מסירות למלחמתם הם עושים שירות רע למטרה שלשמה הם נלחמים. גם שאר הדברים, לגבי נושאים לא קשורים, נכונים. אם כי כל עוד מספרן של הודעות כאלה אינו רב, הן לא מהוות בעיה כל כך גדולה בעיני. ואם מנהלת הפורום תדאג לקבצן בשרשור off-topic אחד, הן לא תשתלטנה על כל כך הרבה מקום ותגרומנה להדיחקות מהירה מדי של הודעות אחרות אל דפים שרק מעטים מגיעים אליהם.
 

lilithmm

New member
לא ממש

הכותב התכוון למה שקרה לפורום לאחרונה. גם בעבר תרבות הדיון פה היתה דיי קולנית...
 

tafustafus

New member
יש הבדל בין סתם קולנית

לבין פוגעת, ועל ידי כך מזיקה למטרות המשותפות לרוב המשתתפים, וגם במשתתפים עצמם.
 

lilithmm

New member
חחחחח

אתה רוצה שאני אזכיר לך כמה לינצ'ים שנערכו כאן לפני השינוים? להזכיר לך? כמה שרשורפלצות שחלק גדול מההודעות צונזרו ע"י הנהלת הפורומים, ולא מדובר בסיפור עם הוטרינרים אלא בסיפורים אחרים?
 

lilithmm

New member
אז אני אסביר לך../images/Emo13.gif

תרבות הדיון בפורום לא התדרדרה בזמן האחרון. כתבת בואו נחזור לאיך שהיה קודם. מכאן התמיהה.
 

tafustafus

New member
אה, הבנתי אבל

אדם אחד כתב "בזמן האחרון" ואדם אחר כתב "בואו נחזור לאיך שהיה מקודם" ולדעתי לא התכוון לכך (ואף אחד מהם לא היה אני).
 
הפורום הזה חשוב וטוב ../images/Emo24.gif

אלא שבזמן האחרון הוא עובר תקופה הפכפכה כזו שאני מאמינה שתחלוף לה. אני מעדיפה לראות זאת כ"ירידה לצורך עליה". אני גם מקווה שימונה מנהל חדש לפורום שלנו, מישהו שיידע לנווט אותו, לתת השראה לכותבים בו, ולא רק לנקות אותו (מבלי לפגוע בטלי, אותה אני מאוד מעריכה, אבל נראה לי שניהול הפורום הזה אינו מתאים לה). יש כאן בפורום אנשים נפלאים שתורמים הרבה מאוד. לאחרונה נכנסו הנה כמה משתתפים בעלי דיעות קיצוניות בנושא זב"ח, שעם זה אין לי ממש בעיה, אבל מפריע לי שהם אינם אמונים על תרבות הדיון ומרבים לתקוף אישית את החברים. אני חושבת שעם הזמן הם ילמדו את הדרך המקובלת לדיונים בפורום ואז יהיה טעם לקרוא את הודעותיהם ולהתייחס אליהם. אני מקווה שנשכיל כולנו לנהוג בסובלנות אחד כלפי השני ויחד נעבור את התקופה הזו. הבמה הזו חשובה מאוד לבעלי-החיים שאין להם אף אחד מלבדנו. אוהבת את כולכם, ענת
 

bonbonyetta

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo142.gif ../images/Emo51.gif

 
למעלה