הפולשת../images/Emo12.gif
מה עובר על וירחיניה? למה היא רוצה לעזוב? נראה לי שסתם היא אומרת שהיא רוצה לעזוב בגלל שהיא לא יכולה לשקר לבני משפחת חונקרה. היא רוצה לעזוב כי היא לא מסוגלת להישאר נשואה לרודריגו, וגם בגלל החתונה של קרלוס אלברטו עם אנבלה. סגרריו פתחה עליה פה... חחח אהבתי. איזה מזל שרקל לא הצליחה במזימה שלה(לקחת את המכתב ולהראות אותו לדנילו ואנבלה), אבל היא בכל זאת הצליחה לערער את הביטחון של דנילו. נראה לכם שמקסימיליאנה תיתן לרקל להיות עם דנילו? לא נראה לי, היא מנצלת אותה לאינטרסים שלה(ככה לפחות אני חושבת). וונסה הורסת אותי מצחוק, חתיכת תחמנית. נראה לי שקרלוס אלברטו מתקרב אליה רק בגלל שהיא מזכירה לו את וירחיניה. ג'וניור קיבל אותה בהפוכה חחח מגיע לו. החבר של ג'וני בא עם כוונות לא טובות, נרא לי שהוא מתכנן על הנכה(שכחתי את שמה). היה פרק נחמד.
מה עובר על וירחיניה? למה היא רוצה לעזוב? נראה לי שסתם היא אומרת שהיא רוצה לעזוב בגלל שהיא לא יכולה לשקר לבני משפחת חונקרה. היא רוצה לעזוב כי היא לא מסוגלת להישאר נשואה לרודריגו, וגם בגלל החתונה של קרלוס אלברטו עם אנבלה. סגרריו פתחה עליה פה... חחח אהבתי. איזה מזל שרקל לא הצליחה במזימה שלה(לקחת את המכתב ולהראות אותו לדנילו ואנבלה), אבל היא בכל זאת הצליחה לערער את הביטחון של דנילו. נראה לכם שמקסימיליאנה תיתן לרקל להיות עם דנילו? לא נראה לי, היא מנצלת אותה לאינטרסים שלה(ככה לפחות אני חושבת). וונסה הורסת אותי מצחוק, חתיכת תחמנית. נראה לי שקרלוס אלברטו מתקרב אליה רק בגלל שהיא מזכירה לו את וירחיניה. ג'וניור קיבל אותה בהפוכה חחח מגיע לו. החבר של ג'וני בא עם כוונות לא טובות, נרא לי שהוא מתכנן על הנכה(שכחתי את שמה). היה פרק נחמד.