אלה עדיין שינויים לטובה
גם אם אלה עדיין שינויים מעטים מדי, עדיין אלה שינויים.
* קו 69 - אני חושב, שבשורה התחתונה טוב יותר, שפוצל קו 69 הישן ל-69 במסלולו הנוכחי ולקו 18. עדיפה המתכונת הזו, מאשר קו 69 הישן. אני לא בטוח, שיש ביקוש גדול כל כך לכיוון התחנה המרכזית. בכל מקרה ניתן להחליף לאוטובוסים רבים בדרך, כדי להגיע לכיוון התמח"ת.
* קו 87 ושינוי מסלולו - לפחות המסלול שונה עם פתיחת הכביש. הדבר הזה לא קרה בקווי אוטובוסים אחרים. למשל קו 166 עדיין נוסע בדרך הקיימת, במקום כביש מכבית וקו 38 עדיין נוסע בדרך הקיימת, במקום דרך כביש אם המושבות.
* קו 168 - הדעות על שינוי המסלול. דומני, שהמסלול הקודם לא היה סימטרי ואילו כיום הוא סימטרי. כנראה גם בגלל ביקוש של נוסעים למסלול הקיים, השתנה המסלול.
עם זאת אני מסכים איתך, שאלה שיפורים מעטים מאוד וכי נדרש שיפורים מקיפים יותר. המכרז הזה הוא מהמוקדמים. ברב המכרזים מאותה תקופה פחות התמקדו בשיפורי המסלולים או בפתיחת קווים חדשים. גם באשכולות אחרים היו בעיות, כמו למשל מודיעין, שהפעילה חברת "מרגלית", אשכולות אלעד וביתר, שהפעילה חברת "ביתר טורס" או רמלוד, שהפעילה "סופרבוס". השינויים לחיוב החלו במכרזים המאוחרים יותר מהשנים האחרונות.
אלה עדיין שינויים לטובהלא נעשה אף שינוי לטובה
69 זה אולי השינוי היחיד שביצעו קווים שיש בו משהו טוב. אבל אל תשכח גם שבדן הקו היה ממשיך עד התמח"ת וקווים קיצרו אותו עד רכבת מרכז.
בקו 87 השינוי בוצע בשל פתיחת הכביש החדש שלא היה קיים בתקופת דן.
לגבי 168, קווים הרגו אותו לגמרי. בדן אמנם הייתה לקו הפסקה מטופשת באמצע היום, אבל בזמן שהוא פעל התדירות הייתה הרבה יותר גבוהה. אף פעם לא פעם בשעה כמו היום. קווים הרסו לו גם את התדירות וגם את המסלול.
אשכול בקעת אונו הוא באמת אחד האשכולות הכושלים ביותר בתולדות הרפורמה.
גם אם אלה עדיין שינויים מעטים מדי, עדיין אלה שינויים.
* קו 69 - אני חושב, שבשורה התחתונה טוב יותר, שפוצל קו 69 הישן ל-69 במסלולו הנוכחי ולקו 18. עדיפה המתכונת הזו, מאשר קו 69 הישן. אני לא בטוח, שיש ביקוש גדול כל כך לכיוון התחנה המרכזית. בכל מקרה ניתן להחליף לאוטובוסים רבים בדרך, כדי להגיע לכיוון התמח"ת.
* קו 87 ושינוי מסלולו - לפחות המסלול שונה עם פתיחת הכביש. הדבר הזה לא קרה בקווי אוטובוסים אחרים. למשל קו 166 עדיין נוסע בדרך הקיימת, במקום כביש מכבית וקו 38 עדיין נוסע בדרך הקיימת, במקום דרך כביש אם המושבות.
* קו 168 - הדעות על שינוי המסלול. דומני, שהמסלול הקודם לא היה סימטרי ואילו כיום הוא סימטרי. כנראה גם בגלל ביקוש של נוסעים למסלול הקיים, השתנה המסלול.
עם זאת אני מסכים איתך, שאלה שיפורים מעטים מאוד וכי נדרש שיפורים מקיפים יותר. המכרז הזה הוא מהמוקדמים. ברב המכרזים מאותה תקופה פחות התמקדו בשיפורי המסלולים או בפתיחת קווים חדשים. גם באשכולות אחרים היו בעיות, כמו למשל מודיעין, שהפעילה חברת "מרגלית", אשכולות אלעד וביתר, שהפעילה חברת "ביתר טורס" או רמלוד, שהפעילה "סופרבוס". השינויים לחיוב החלו במכרזים המאוחרים יותר מהשנים האחרונות.