גם אני, כמו אביטלית
מסדרת את אוסף הבולים (הישראלי בלבד) שלי לתת סריות על-פי נושאים. לפיכך, לא מעניינים אותי בולי בעלי חיים באופן כללי, אלא בולי בעלי חיים שיצאו בישראל, ואותם אסדר בעמוד בעלי החיים באלבום (הלבן, בינתיים). זה יותר יפה בעיני, לראות את כל בעלי החיים יחד ואת כל בולי ירושלים יחד ואת כל בולי הספורט יחד (הבנתם כבר את הרעיון), מאשר לסדר אותם על-פי שנות יציאתם, או משהו כזה. ואגב, את בולי מועדים לשמחה, אני כן מסדרת לפי שנות יציאתם, סך הכל - זה המכנה המשותף לכולם (פרט לכך, שהם נוגעים, כך או אחרת, בנושאי יהדות ויודאיקה).