העלאת מצגת לאתר
בניתי מצגת ב P.P XP . המצגת נשמרה בצורה שמתאימה למחשבי בית הספר, אבל הבעיה שיש שם הנפשות שפשוט לא רואים. ניסיתי לעשות ארוז ולך למצגת האריזה יוצאת מצויין, אבל אינני יכולה לפתוח את המצגת בבית הספר. לכן החלטתי סופית לעלות את המצגת לאינטרנט ישירות. מהי הדרך המהירה ביותר להעלותה. אודה לכם אם תעזרו לי זה ממש דחוף!!!!
בניתי מצגת ב P.P XP . המצגת נשמרה בצורה שמתאימה למחשבי בית הספר, אבל הבעיה שיש שם הנפשות שפשוט לא רואים. ניסיתי לעשות ארוז ולך למצגת האריזה יוצאת מצויין, אבל אינני יכולה לפתוח את המצגת בבית הספר. לכן החלטתי סופית לעלות את המצגת לאינטרנט ישירות. מהי הדרך המהירה ביותר להעלותה. אודה לכם אם תעזרו לי זה ממש דחוף!!!!