העיתונות בכוח מוצאת איך להפיל את

lior02010201

New member
העיתונות בכוח מוצאת איך להפיל את

האיחוד הלאומי... שימו לב לכותרת המשנה איזה שני חכים הם בחרו? מדוע דווקא את החכים מהאיחוד הלאומי? אין מספיק חכים שבזבזו כסף והרבה יותר?
 

אמורוסו

New member
הכותרת באמת מקוממת

בכתבה מוזכרים ח"כ מכל המפלגות, גדולות וקטנות, אבל בכותרת החליטו לשים 3 אנשי ימין, ולא רק זה , אלא 2(!) ממפלגה אחת. ביזיון.
 

חלך790

New member
הם מקנאים

ידוע בדיחה שלכל שר יש שני תיקים אחד בממשלה ואחד במשטרה. בכל המפלגות יש אנשים שנגדם מתנהלת חקירה. יוצאי מן הכלל היום, הן שתי רשימות בלבד: "מר"צ" (נודה על אמת), ו"איחוד לאומי - מפד"ל (רשימה כוללת אנשים ששימשו כשרים, מנהלים וקצינים בחירים). פתאום שמו לב שחסר סיפורי שחיטות, ואנחנו עוד יכולים לקבל על כך כמה מנדטים. חשוב שכל אחד יכנס ל-y-net ויביע מחאה.
 

אמורוסו

New member
נקווה שזה יעבוד הפוך

הציבור יבין שהכתבה פורסמה כדי לפגוע ויצביע בתור מחאה. אגב, מרצ הסתבכה לאחרונה עם הפרשייה של הקמפיין להסכם ג'נבה והאם הכספים יתקבלו כדין במסגרת הכסף למסע הבחירות שמוקצה ליוסי ביילין למשל. אנחנו הכי נקיים ! רק טב.
 

yonatan87

New member
היום הם הזמינו את אריה אלדד לרדיו

והוא הסיבר להם שיש רשימה של דברים שמותר ודברים שאסור ובין הדברים המותרים מותר להעביר את הלישכה שלך לאזור המצבעים שלך גם אם הוא ביהודה ושומרון, וזה כל סיפור הרהיטים. חוץ מזה נראה לי שמי שמאיים כיום על הדיקטטורה של השמאל זה כבר לא הליכוד אלא האיחוד הלאומי, והם מתחילים להבין את זה...
 
למעלה