GuestOfHonor
New member
העוקץ שהוט עושה לספקיות אינטרנט
שלום! זאת הודעה ראשונה שלי בפורום הזה, ואני מתחיל מאחת משעשעת במיוחד.
התשתית של האינטרנט שלי היא דרך הוט. קיבלתי היום שיחה מנציגת שירות.
נציגת הוט: "שלום גסט אוף הונור. אנחנו רוצים לעדכן לך הוזלה באינטרנט."
אני: "במה מדובר?"
נציגת הוט: "בעקבות (מלמול מלמול) איזשהי בעיה שהיתה לנו עם 012 סמייל (מלמול מלמול) אנחנו מעדכנים מחירים לכל המנויים. כל מה שצריך זה שבערב תנתק את הממיר שלך ותחבר אותו מחדש, וההוזלה תיכנס לתוקף."
אני: "רגע... אבל אני בכלל לקוח של ספק X!"
נציגת הוט: "נכון."
אני: "אתם בעצם רוצים שאעבור ספק אינטרנט?"
נציגת הוט: "בשביל ההוזלה, כן."
אני: "רגע. ברור לך שרוב הלקוחות שהיית מציעה להם את ההצעה הזאת לא היו מבינים שמדובר בלהחליף ספק? אני מציע להבהיר את זה מתחילת השיחה."
בנקודה הזאת הנציגה התחילה להתעצבן עלי ולהסביר לי כמה אני טועה. אני, בתמורה, ניסיתי להסביר לה ברוגע שאני סך הכל רוצה בטובתה, ושלקוחות שהיו גורמים להם להחליף ספק ללא ידיעתם כנראה היו מאוד לא מרוצים מהמהלך. בסופו של דבר, היא סיימה עם שורה שכבר שמעתי יותר מדי פעמים מנציגי מחירות עם הצעות מפוקפקות.
נציגת הוט: "אז אתה מעוניין בהוזלה?"
אני: "אני לא מעוניין לעבור ספק."
ביי קריר וניתוק.
עכשיו, יש שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא שנציגת המכירות הזאת מציגה בתום לב נוסח מבלבל, ולא קשובה לביקורת בונה. האפשרות היותר סבירה היא שנציגי המכירות של הוט מנסים בזדון וביודעין להטעות לקוחות ולגרום להם לעבור ספק בלי שהם יבינו זאת.
אם כותב פה מישהו מטעם הוט, אני אשמח מאוד לדעת מה פשר השיחה הזאת. אם יש פה נציגים של ספקי אינטרנט שאינם מסמייל, הם יותר ממוזמנים להעביר את העניין הזה הלאה.
שלום! זאת הודעה ראשונה שלי בפורום הזה, ואני מתחיל מאחת משעשעת במיוחד.
התשתית של האינטרנט שלי היא דרך הוט. קיבלתי היום שיחה מנציגת שירות.
נציגת הוט: "שלום גסט אוף הונור. אנחנו רוצים לעדכן לך הוזלה באינטרנט."
אני: "במה מדובר?"
נציגת הוט: "בעקבות (מלמול מלמול) איזשהי בעיה שהיתה לנו עם 012 סמייל (מלמול מלמול) אנחנו מעדכנים מחירים לכל המנויים. כל מה שצריך זה שבערב תנתק את הממיר שלך ותחבר אותו מחדש, וההוזלה תיכנס לתוקף."
אני: "רגע... אבל אני בכלל לקוח של ספק X!"
נציגת הוט: "נכון."
אני: "אתם בעצם רוצים שאעבור ספק אינטרנט?"
נציגת הוט: "בשביל ההוזלה, כן."
אני: "רגע. ברור לך שרוב הלקוחות שהיית מציעה להם את ההצעה הזאת לא היו מבינים שמדובר בלהחליף ספק? אני מציע להבהיר את זה מתחילת השיחה."
בנקודה הזאת הנציגה התחילה להתעצבן עלי ולהסביר לי כמה אני טועה. אני, בתמורה, ניסיתי להסביר לה ברוגע שאני סך הכל רוצה בטובתה, ושלקוחות שהיו גורמים להם להחליף ספק ללא ידיעתם כנראה היו מאוד לא מרוצים מהמהלך. בסופו של דבר, היא סיימה עם שורה שכבר שמעתי יותר מדי פעמים מנציגי מחירות עם הצעות מפוקפקות.
נציגת הוט: "אז אתה מעוניין בהוזלה?"
אני: "אני לא מעוניין לעבור ספק."
ביי קריר וניתוק.
עכשיו, יש שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא שנציגת המכירות הזאת מציגה בתום לב נוסח מבלבל, ולא קשובה לביקורת בונה. האפשרות היותר סבירה היא שנציגי המכירות של הוט מנסים בזדון וביודעין להטעות לקוחות ולגרום להם לעבור ספק בלי שהם יבינו זאת.
אם כותב פה מישהו מטעם הוט, אני אשמח מאוד לדעת מה פשר השיחה הזאת. אם יש פה נציגים של ספקי אינטרנט שאינם מסמייל, הם יותר ממוזמנים להעביר את העניין הזה הלאה.