העוקץ שהוט עושה לספקיות אינטרנט

GuestOfHonor

New member
העוקץ שהוט עושה לספקיות אינטרנט

שלום! זאת הודעה ראשונה שלי בפורום הזה, ואני מתחיל מאחת משעשעת במיוחד.

התשתית של האינטרנט שלי היא דרך הוט. קיבלתי היום שיחה מנציגת שירות.

נציגת הוט: "שלום גסט אוף הונור. אנחנו רוצים לעדכן לך הוזלה באינטרנט."

אני: "במה מדובר?"

נציגת הוט: "בעקבות (מלמול מלמול) איזשהי בעיה שהיתה לנו עם 012 סמייל (מלמול מלמול) אנחנו מעדכנים מחירים לכל המנויים. כל מה שצריך זה שבערב תנתק את הממיר שלך ותחבר אותו מחדש, וההוזלה תיכנס לתוקף."

אני: "רגע... אבל אני בכלל לקוח של ספק X!"

נציגת הוט: "נכון."

אני: "אתם בעצם רוצים שאעבור ספק אינטרנט?"

נציגת הוט: "בשביל ההוזלה, כן."

אני: "רגע. ברור לך שרוב הלקוחות שהיית מציעה להם את ההצעה הזאת לא היו מבינים שמדובר בלהחליף ספק? אני מציע להבהיר את זה מתחילת השיחה."


בנקודה הזאת הנציגה התחילה להתעצבן עלי ולהסביר לי כמה אני טועה. אני, בתמורה, ניסיתי להסביר לה ברוגע שאני סך הכל רוצה בטובתה, ושלקוחות שהיו גורמים להם להחליף ספק ללא ידיעתם כנראה היו מאוד לא מרוצים מהמהלך. בסופו של דבר, היא סיימה עם שורה שכבר שמעתי יותר מדי פעמים מנציגי מחירות עם הצעות מפוקפקות.

נציגת הוט: "אז אתה מעוניין בהוזלה?"

אני: "אני לא מעוניין לעבור ספק."

ביי קריר וניתוק.


עכשיו, יש שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא שנציגת המכירות הזאת מציגה בתום לב נוסח מבלבל, ולא קשובה לביקורת בונה. האפשרות היותר סבירה היא שנציגי המכירות של הוט מנסים בזדון וביודעין להטעות לקוחות ולגרום להם לעבור ספק בלי שהם יבינו זאת.

אם כותב פה מישהו מטעם הוט, אני אשמח מאוד לדעת מה פשר השיחה הזאת. אם יש פה נציגים של ספקי אינטרנט שאינם מסמייל, הם יותר ממוזמנים להעביר את העניין הזה הלאה.
 

דרוmי

New member
מה האינטרס של הוט

להעביר אותך ל012 סמייל כשיש להוט את ספק האינטרנט הוט נט?חשבת שאולי זה נציגה מתחזה של חברה אחרת?
 

GuestOfHonor

New member
שאלתי את עצמי אותה שאלה

אין לי מושג מה המניעים. יש לי ניחושים בלבד.

אין לי דרך כמובן לדעת האם מדובר בנציגה של הוט כפי שהזדהתה, בנציגה של חברה אחרת, או במישהו שמנסה לעשות phishing.

כיוון שבשום שלב לא נתבקשתי לספק פרטים מזהים מעבר לשם או פרטי תשלום, סביר יותר שמדובר בהוט כיוון שאני כבר מנוי שלהם.
 

megaprice

New member
להוט אסור למכור חבילות משולבות הוט נט או הוט

מובייל, בגלל הפרדה מבנית, כמו בבזק, בגלל זה אין שיתוף פעולה בין החברות ואלו חברות נפרדות עם מנכ''לים שונים.
 

aviMalool

New member
האם תוכל לרשום את מספר הטלפון ממנו זה הגיע?

האם תוכל לרשום את מספר הטלפון ממנו התקבלה השיחה?
 

aviMalool

New member
כלל צרכנות חדש, או ישן: לא עונים לחסוי.

האם כלל צרכנות חדש, או ישן, הוא שלא עונים לחסוי? אם לחסוי חשוב, שישאיר הודעה מפורטת במשיבון.
וצריך להפסיק את הנוהג של משרדים ציבורים וחברות גדולות להגיע מחסוי.
 

GuestOfHonor

New member
לא התבקשתי לספק פרטי תשלום

כאמור, היא רק אמרה לי שאני אצטרך לנתק ולחבר מחדש את הראוטר בערב, ולאשר את ההוזלה.

כיוון שמעולם לא הייתי מנוי ב 012, אני לא רואה איך הם היו מתחילים לחייב אותי בעקבות השיחה הזאת.
 

שחר HOT

New member
שלום GuestOfHonor,

מה שתיארת רחוק מאוד מנהלי החברה ומדיניותה, קרוב לוודאי שהשיחה לא בוצעה ע"י אחד מנציגנו, אך אשמח לבדוק את הדברים ולהסיר ספק.
אנא שלחי אליי במסר אישי את מספר הנייד שאליו התקשרו מחסוי, כולל מספר הזהות שלך, ואבדוק אם קיימות הקלטות שיחה על הקו שלך מיום האתמול. תודה
 

aviMalool

New member
לידע כללי: האם HOT בכלל מגיעה ממספר חסוי?

מניח שלבד הבחנתם שאינני GuestOfHonor.
האם ל HOT יש מדיניות שהיא אינה מתקשרת ממספר חסוי? כדי להדגיש: האם כל מי שמקבל שיחה ממספר חסוי, ואשר נטען שהיא מ HOT, יכול לדעת שהיתה כאן התחזות?
 

שחר HOT

New member
בוקר טוב אבי,

המענה לשאלתך הוא לא. אין מדיניות גורפת בנושא זה.
מה שכן, אוכל לומר לך בוודאות, שהשיחות הנעשות מתוך החברה - מבוצעות ממספר גלוי, המתחיל ב-077-707 ולאחר מכן סיומת כלשהי, על פי המוקד ממנו מתקשרים.
אם וכאשר תנסה לחזור למספר זה, תגיע לנתב שלנו, של שרות הלקוחות והתמיכה, בדיוק כמו שתתקשר ל-*6900 או 1801-700-700.

מה שכן, ייתכן ומשווקים מסויימים העובדים עם חברתנו ו/או סוכני מכירות המבצעים שיחות מהטלפון הנייד שלהם, מבצעים שיחות ממספר חסוי לעיתים. כך שלא מדובר בהתחזות במקרים כאלו, אך תמיד רצוי וכדאי להיות ערניים לנושא, בכלל, בכל שיחה ממספר חסום.

בנוגע למקרה המוזכר לעיל, חשוב לי לבדוק את הנושא באופן פרטני ולבדוק האם אכן ובוצעה שיחה כזו מתוך החברה, ובמידה וכן לטפל בנושא לעומקו.

המשך יום נעים לכל חברי הפורום.
 

yehuda7K

New member
נציג הוט "מבשל" את התשובה

הוא בעצם מודה שסוכני המכירות מטעמם מטלפנים ממספר חסוי, אבל מציג זאת בעברית מבלבלת.

יהודה
 

שחר HOT

New member
זה לא מה שאמרתי.

והראייה, שברוב המקרים הלקוח מבצע התקשרות לנייד של הנציג המוכר בנוגע לאי-אלו פרטים בנוגע לעסקה ומועד ההתקנה עד לרגע החיבור עצמו ולעתים אף מעבר כשצריך.

מה שכן כתבתי זה, שאין לנו אפשרות לשלוט על מקרים שבהם משווקים או נציגים מסויימים מבצעים שיחות כאלו ואחרות ממספר חסום. הכל ברור ונהיר, שום עברית מבלבלת.
 

יומני

New member
אתה מקשקש. איך תוכל לבדוק ולהאזין לשיחה

אם היא בוצעה ע"י משווק חיצוני....?! וכמעט בטוח שהיא בוצעה ע"י אחד כזה כי בהוט וגם בחברות תקשורת אחרות אין מערך מכירות
פנימי. הכל מיקור חוץ (לטוב ולרע!).
 

שחר HOT

New member
גם זה לא מה שאמרתי.

לא אמרתי שאוכל לבדוק אם השיחה בוצעה ע"י משווק.
רשמתי, שאם השיחה בוצעה מאחד המוקדים בחברה, אוכל לבדוק זאת. נא לדייק.

"כמעט בטוח" זו הגדרה נחמדה, אני מעדיף להיות בטוח במאת האחוזים.
זאת ועוד, בהחלט קיימים מוקדים תחת חטיבת מכירות המשתייכים לחברה עצמה במערך פנימי ולא תחת משווקים.
 

יומני

New member
1. אתה בהחלט יכול (עם קצת מאמץ) לבדוק האם

השיחה התקיימה ע"י משווק. כאשר הוא יעביר לך את מס' הטלפון תבדוק בקבצי הדטה שחולקו למשווקים האם מספרו מופיע
באחד הקבצים וכך תדע מאיזה משווק בוצעה השיחה (כמובן לא תוכל "להאזין" לה...).
אני בספק אם קיים אצלכם מוקד מכירות בו יושבים מוכרנים ומתקשרים ללקוחות כדי "להעביר אותם מספק לספק".....
אם כן אודה אם תאיר את עיננו (ואני לא מדבר על מוקדי שימור לקוחות או השבתם "הביתה")
 
למעלה