העוגה השנייה שלי

נעמהG

New member
העוגה השנייה שלי

הנה העוגה השנייה שלי בבצק סוכר, אני מאד רוצה לשמוע את דעתכן עליה כעוגה שנייה שלי, לא עברתי ביינתים שום סדנא כלשהי. כל העבודה עם הבצק סוכר לקחה לי שעתיים (עטיפה קישוט ופיסול) העטיפה לא יצאה טוב, יצאו המוןןןןןןן סדקים (ובתמונה רואים עוד יותר) הפיסול היה לי ממש קל, את הדובי עשיתי בחמש דקות. הנה תמונה ראשונה:
 

נעמהG

New member
ותקריב על הסדקים... כמה סדקים!!! מה עושים כדי

שלא יהיו???
 

נעמהG

New member
שכחתי משהו חשוב,

את הדובי עשיתי לפי דובי שאני זוכרת שעשתה טל כץ באיזה עוגה, מזמן. אז הקרדיט מגיע לה!
 
עוגה יפה וחמודה!!

כדי להימנע מסדקים צריך ללוש המון ועדיף ללוש עם מרגרינה ולא קורנפלור או א.סוכר. אני משתמשת בהם רק ברידוד. ומיד אחרי הרידוד לצפות.
 

net the jet

New member
עוגה מתווקה ! הדובי נהדר ! הסדקים בגלל

שלא רידדת מספיק וגם לדעתי לא העברת טוב, כנראה מתחת מדי.
 
עוגה חמודה, הדובי מתוק!

את הבצק לשים היטב היטב היטב לפני הרידוד. במיוחד בצק לבן. כשצובעים בצק, עצם צביעתו עד קבלת תבע אחיד נותנת בצק רך וגמיש. בבצק לבן אין אינדיקציה של צבע למשך זמן הרידוד. לכן תקפידי ללוש היטב היטב עד שמתקבל בצק רך וגמיש ללא גושים וללא קמטים וקפלים. לא להוסיף קורנפלור בעת הלישה, כי הוא מייבש את הבצק. רק אם הבצק רך מאוד ונדבק למשטח ולידיים ניתן לזרות מעט מעט קורנפלור. לפני הרידוד מפזרים קורנפלור בכמות גדולה יותר, ומרדדים את הבצק. לא הופכים את הבצק בעת הרידו ונמנעים ככל האפשר ממגע של קורנפלור בחלקו העליון של הבצק.
 

נעמהG

New member
תודה לכן על העצות!!!

מקווה שהעוגה הבאה תהיה יפה וחלקה
 

נעמהG

New member
איזה כיף, העוגה התקבלה בהתלהבות, טוב.. אני מנ

מניחה שזה בגלל שהארוחים לא רואים כל יום את העוגות המהממות פה ובפורום השני!!! ובסה"כ אני מרוצה מאד, ותודה על כל הטיפים!!! אני אזכור לפעמים הבאות.. סופ"ש מקסים
 
למעלה