העברת הודעה מפורום "הודעות ושאלות":

העברת הודעה מפורום "הודעות ושאלות":

שלוש הודעות נמחקו מהדיון המקורי - לאור הפרה של תקנון הפורומים של התיכון. אחת ההודעות בהמשך השרשור, שלא הפרה את התקנון, נמחקה גם היא. בחרנו לפרסם אותה מחדש כאן: כן ככה אני / מעיין נ 1 אבל בכל זאת אני אתייחס למה שכתבת קודם לכן..כי זה מעצבן אותי. הנקיון בבית ספר? קירות שלא צבעו אולי כמה שנים עם עובש וקילופים וכל מיני שמות של ילדים שכתובים עליהם.. רצפה דביקה בבוקר.. שולחנות שאם אתה בא עם חולצה לבנה באותו היום אתה חוזר עם חולצה שחורה.. שירותים מסריחים.. אולי לעומת בתי ספר זה בסדר, אני לא יודעת..בכל אופן אני לא מדברת על בתי ספר אחרים כרגע. מורים? איך אתה מסביר את זה שבממוצע במקום ללמוד תשע שעות ביום אני לומדת 3 שעות ביום עקב מס' רב של ביטולים? איך אתה מסביר את זה שבשנה שעברה כיתה שלמה יושבת ומחכה למורה והיא לא מגיעה כי היא פשוט שכחה שיש שיעור? איך אתה מסביר את זה שילדה יושבת על כיסא ופתאום נופלת כי הרגל שלו שבורה ורק אם היא הייתה חס וחלילה שוברת את הראש זה היה איכפת למישהו? תעשה טובה לעצמך לי ולבית הספר ואל תדבר איתי עכשיו על רמה כי הרשימה שלי עוד ארוכה..!
 

yuval 1 0 1 0

New member
בקשר להודעה שפרסמתם שוב

מי בדיוק כותב את ראשי התיבות על הקירות? מי מלכלך את הרצפה ולא טורח להרים ארטיקים שנפלו על הרצפה? מי כותב על השולחנות? מי מסריח את השירותים? מי שובר את הכיסאות? אני יודע שאני נשמע כמו רכזת שכבה ממורמרת, אבל זה נכון. את מצפה שיתקנו כל דבר שהתלמידים שוברים, בקצב שהם הורסים את בית-ספר? ויחסית לחטיבה ולבתי-ספר אחרים, התיכון מבריק.
 
..

כל בית ספר ילדים מלכלכים אין מה לעשות..זה התפקיד של המנקים. בכל זאת אתם מוזמנים למחוק תהודעה הזאת כי כבר אין לי כוח לתגובות שלכם.
 
‫ההודעה מופיעה כאן משום שחופש הביטוי חשוב לנו

אם היינו מוחקים גם אותה, יש להניח שהיית מתלוננת על צנזורה בפורום - ולא זה העניין כאן, אלא הפרה של תקנון הפורום - שנמחקה. לגבי כסאות שבורים - לצוות התחזוקה של בית הספר אין אפשרות לבדוק מדי יום את מצבם של כ-1,400 כסאות ברחבי התיכון. כאשר יש כסא שבור התלמידים מעבירים אותו לחדר של ציון, כסאות כאלה גם מאותרים בסיורים של צוות התחזוקה בבית הספר ולפי דיווחי צוות הניקיון.
 
אם חופש הביטוי

כל כך חשוב לכם למה מחקתם לי את ההודעה ? השארתם רק את התגובות שהעירו לי ואת התגובה הפוגעת של יובל.
 

פאםפאם55

New member
‫מעיין תגידי מתי פעם אחרונה היית בחטיבה??

כי אני באתי משם לא כול כך מזמן...ואי אפשר בכלל להשוות כמה טוב יותר ויותר נקי יותר פה בתיכון
 
היייתי.

את זו לא אני ברוך ה' ואני חושבת משהו ואני אמשיך לחשוב אותו וכל ההערות שלכם לא ישנו את הדעה שלי אז פרשו תודה:)
 
למעלה