Safety Pin
New member
הסיכוי של תפנית?
שלום לכולם, קודם אקדים ואומר שאני צעיר ציוני דתי כרגע משרת בצה"ל. לאחר האיחוד של המפד"ל עם האיחוד הלאומי התאכזבתי מאוד מהויתורים של המפד"ל ומאיבוד הזהות של המפלגה בכך שהם בעצם ויתרו על כל מה שהם ייצגו כציבור דתי המשלב ציונות והשתלבות בחברה עם המציאות הריאלית היום. לשבת באותה מפלגה עם מולדת ודומותיה זו בלשון המעטה בגידה בעבר ובהרבה בוחרים של המפלגה. כך נותרתי ללא "בית פוליטי" אם יש דבר כזה לאזרחים פשוטים שאינם עוסקם בפוליטיקה ועד לא מזמן התלבטתי קשות למי אני אצביע כי ברור לי שאי מימוש זכות ההצבעה משמעו מתן כוח נוסף למפלגות הערביות וכו'. כיוצא ישיבת הקיבוץ הדתי מצאתי לפתע את הרב גלעד (אותו אני מאוד מעריך) במפלגתכם הרצה לכנסת וכמובן נהנתי לקרוא את מאמרו בנושא איחוד המפד"ל עם האיחוד הלאומי. עם כל זאת, יש לי עדיין ספיקות ובעיקר באשר לסיכויים הממשיים של המפלגה להיכנס לכנסת ולהשפיע שכן אני לא אתן את קולי למפלגה שגם ככה לא תעבור את אחוז החסימה ואז הקול אבד כלא היה. האם ישנם סקרים (חיצוניים) בהם תפנית אכן נכנסת לכנסת? איפה כרגע עומדת המפלגה ביחס לשאר המפלגות? האם באמת הסיכוי הוא ריאלי בעידן בו אין הסכמי עודפים ואחוז החסימה עלה ל-3 מנדטים? אודה מראש על תשובותיכם.
שלום לכולם, קודם אקדים ואומר שאני צעיר ציוני דתי כרגע משרת בצה"ל. לאחר האיחוד של המפד"ל עם האיחוד הלאומי התאכזבתי מאוד מהויתורים של המפד"ל ומאיבוד הזהות של המפלגה בכך שהם בעצם ויתרו על כל מה שהם ייצגו כציבור דתי המשלב ציונות והשתלבות בחברה עם המציאות הריאלית היום. לשבת באותה מפלגה עם מולדת ודומותיה זו בלשון המעטה בגידה בעבר ובהרבה בוחרים של המפלגה. כך נותרתי ללא "בית פוליטי" אם יש דבר כזה לאזרחים פשוטים שאינם עוסקם בפוליטיקה ועד לא מזמן התלבטתי קשות למי אני אצביע כי ברור לי שאי מימוש זכות ההצבעה משמעו מתן כוח נוסף למפלגות הערביות וכו'. כיוצא ישיבת הקיבוץ הדתי מצאתי לפתע את הרב גלעד (אותו אני מאוד מעריך) במפלגתכם הרצה לכנסת וכמובן נהנתי לקרוא את מאמרו בנושא איחוד המפד"ל עם האיחוד הלאומי. עם כל זאת, יש לי עדיין ספיקות ובעיקר באשר לסיכויים הממשיים של המפלגה להיכנס לכנסת ולהשפיע שכן אני לא אתן את קולי למפלגה שגם ככה לא תעבור את אחוז החסימה ואז הקול אבד כלא היה. האם ישנם סקרים (חיצוניים) בהם תפנית אכן נכנסת לכנסת? איפה כרגע עומדת המפלגה ביחס לשאר המפלגות? האם באמת הסיכוי הוא ריאלי בעידן בו אין הסכמי עודפים ואחוז החסימה עלה ל-3 מנדטים? אודה מראש על תשובותיכם.