טוב זה דיי טיפשי לשאול את זה בפורום כי בטח קשה להסביר אבל איך אמורים לנגן את הקטע בסולו השני של ה- פה רה לה רה, פה רה לה רה ... קוראים לזה סוויפינג נדמה לי ניסיתי לנגן וזה יוצא מאוד לא דומה למקור חח
את כל השירים של הסטרייטס שאני יודע אני מנגן עם אצבעות ואני ממליץ מאוד. כמובן שזה המון אימון. לקח לי קצת יותר משבוע עם חצי שעה נגינה של הסולו כל יום (מתוך שעה וחצי שעתיים) עד שהקטעים המהירים שלו יצאו לי חלק עם האצבעות (יד ימין כמובן).
רק עם אצבעות , אתם יודעים מה ?!.. גם השירים של גאנז אה כה ובעצם כל מה שאני מנגן אני מעדיף עם אצבעות ... האמת , שהצליל שנוצר מנגינה עם אצבעות הרבה יותר לטעמי , עד שזה ימאס לי אעבור למפרט .. חפירה ^^..נשף היום