אני אתחיל- תהיו עדינים
לא מזמן ערוץ 2 התחיל להכין אותנו מנטלית לפני הפסקת פרסומות על ידי כך שהחליטו לגלות לנו את מספר הפרסומות שהולכות להיות. "צופים יקרים, בבקשה על תעבירו ערוץ, זאת רק פרסומת אחת, בחייאת, תעשו טובה, מה הקטע להעביר ערוץ בשביל פרסומת אחת, מה אתם כאלה קטנוניים. אין לכם בכלל זמן לזפזפ בפרסומת אחת, אז תשארו כבר וזהו" המנהג הזה התחיל בתוכניות ישראליות עם מנחה, ולאט לאט עבר תהליך אבולוציוני וחדר לכל התוכניות, ישראליות, אמריקאיות, צ´רקסיות וסעודיות כאחד, כאשר לפני היציאה לפרסומות מופיע כתוב אשר מעדכן אותנו בכמה פרסומות אנו עומדים לצפות. "3 פרסומות וחזרנו" וכך, התרגל לו הציבור הישראלי שברגע שמיידעים אותו במספר הפרסומות שהולך להיות, זאת אומרת שלא יהיו הרבה פרסומות, ואין טעם להעביר ערוץ, וגם אין זמן ללכת לשירותים, או לחדש את אספקת הקונרנפלקס בצלחת. אבל מסתבר שהכל הייתה קונספירציה של ערוץ 2. לאט לאט, בשקט בשקט, בלי שאנשים ישימו לב, מספר הפרסומות שמודיעים עליו הולך וגדל. זה כבר לא "2 פרסומות וחזרנו" , אלא "5 פרסומות וחזרנו"! בזמן של 5 פרסומות אני יכול להספיק לטוס להונג קונג וחזרה, אני יכול להקים התנחלות או איזה מאחז ולפרק אותו, אני יכול לעשות סדרה שתשווה בין החיים בכרכור לסינגפור, אני יכול לקרוא את "מלחמה ושלום", אני יכול לראות מרתון של טיטניק,חלף עם הרוח וטרילוגית שר הטבעות.... לאט לאט המספר הזה יעלה, אבל אנשים כבר התרגלו שברגע שאומרים להם את מספר הפרסומות, כדאי כבר לא להעביר ערוץ או להחליף עיסוק. יום אחד, נתעורר, ובלי שנשים לב, הודעות כמו "236765 פרסומות, וחזרנו" יהפכו לנורמה, ולנו זה יראה טבעי לחלוטין, ובליבנו נחשוב "טוב נו...זה רק 236765 פרסומות, כנראה זה לא הרבה אם הם מודיעים על זה, אני פשוט אשב כאן ואבהה בשטיפת מוח של המפרסמים בעוד התאים במוח שלי מתאבדים והורגים את עצמם. ואני אומר, למה לא לקחת את זה צעד אחד נוסף, מה רע ב "שלוש שנים וחזרנו"? עכשיו יש פרסומת חדשה לנשים, שמציגה סכיון גילוח בלי סכין. כלומר אין לי מושג איך זה עובד כל כך, אבל הן אמורות למרוח איזשהו ג´ל על הרגל, לעבור עליו עם המכשיר המפורסם (שאין בו סכין) , וטדאם(!) אין שערות. עכשיו השאלה המתבקשת, אם המכשיר הזה עובד על רגל של נשים, למה שהוא לא יעבוד על פרצוף של גברים? אני בטוח שכמה נימי דם בפנים שלי יהיו מאד מאושרים מהמצאה כזאת. שמתם לב שהמלל בפרסומות של טמפונים ובפרסומות של חיתולים דומה בצורה מדאיגה? בשניהם כל הזמן מזכירים את יכולת הספיגה, ואת נוחות השימוש, וההליכה ביום יום. נראה לי לי בכלל כדאי לנשים פשוט ללכת עם חיתול וזהו. אלוויז נטורל, כמו ללכת בלי טמפון בכלל. הרבה דובר על מערכת היחסים בין שקע לתקע, והדעה הרווחת היא שמדובר בזוג לכל דבר. אני מוכרח לחלוק על זאת, טיב היחסים בין שקע לתקע כלל לא מעניין לעומת טיב היחסים בין שקע, תקע והשכנה הזקנה. מה יש לשני צעירים ברגעי השיא של החיים שלהם, להסתובב כל כך הרבה זמן עם זקנה בלה? האם הם מנסים להתחבב עליה, על מנת לחשמל אותה, ובכך לנסות להכניס את עצמם לצוואה שלה? או שמא בכלל מדובר כאן במקרה קשה של נקרופיליה, ושקע ותקע פשוט מחשבים את קיצה לאחור? טוב, אני מניח שזה עדיף על הפדופליה החד משמעית שנובעת מהפרסומת של קידנר בואנו. כאילו למישהו היה ספק מה האח הגדול עושה לילד הקטן לאחר שהאמא הולכת, והוא מסיים לפתות אותו בשוקולד. לזקנה המתה לפחות זה לא יכאב. לילד זה נזק לכל החיים. במבה גורמת לפיגור שכלי, או לפחות פוגעת בהתפתחות. רוצים הוכחה? התינוק של במבה כבר שנים נשאר באותו גיל עם אותה יכולת שכלית. פעם הבאה שאתם נותנים לתינוק שלידכם במבה כדי להשתיק אותו, תקחו את זה בחשבון. אני היחיד שחושב שיש טיפה צביעות בפרסומות של "הפרסום ברדיו עובד?". אם הוא עובד, למה אתם צריכים לפרסם בטלוויזיה? תמיד בפרסומות לחיתולים, מדמים את התינוקות לאנשים בוגרים. רואים אותם נוהגים במכונית, עושים קניות, מתאמנים בחדר כושר, עושים תחרויות ספורטיביות, ועוד שלל פעילויות הדורשות בגרות. לא יודע מה איתכם, אבל אני מאד מקווה שאם התינוק שלי יהיה מספיק חכם כדי לנהוג במכונית, הוא גם יהיה מספיק בוגר כדי לדעת לנגב את התחת. או קיי, יש לי עוד מלא, אבל הכל אחרי הפרסומות. אל תלכו לשום מקום- 56387866876.9 פרסומות- וחזרתי.