הסדנה!

scudnick

New member
הסדנה!../images/Emo88.gif

ברוכים הבאים לסדנה, פינה שבועית חדשה. בפינה הזו כל שבוע ניצור הומור על דברים שונים, וככה נשפר את ההומור של כולנו, ונתרום לפורום עצמו. יש לכם מקדמה של יום לכתוב חומרים בנושא "פרסומות". זה יכול להיות סטנד אפ, מונולוג, אפילו קומיקס, סרטונים ושירה! איך שבא לכם... חלון ההזדמנויות להוסיף את יצירותיכם ייפתח מחר ב8 בערב וייסגר ביום רביעי באותה שעה. יש לכם יום להכין את יצירותיכם, בהצלחה! איך זה יעזור לפיתוח ההומור שלנו כיוצרים?
לכל אחד אפשר להגיב על החומר שהוא פירסם, ככה שלפי התגובות היוצר יבין מה הטעויות שלו ולתקן אותן בעתיד. וגם כתיבה משפרת כתיבה, אם אתם לא יודעים. נא לא לנצל"ש, להפוך לאוף-טופיק ובכלל להגיב עד שאני אודיע שמותר, שזה יהיה בסביבות השעה 8 בערב. שאלות וההערות להפנות אליי במסרים.
 

scudnick

New member
נושא הסדנה הבאה

יוכרז ביום ראשון. הסדנה עצמה תיפתח ביום שלישי ותיסגר ביום רביעי/חמישי, עדיין לא החלטתי. ופניות שכאלה למסרים בבקשה.
 

scudnick

New member
הסדנה נפתחה!../images/Emo88.gif (נא להיכנס!)

הסדנה הראשונה נפתחה! נושא הסדנה הוא: פרסומות יש לכם יומיים שלמים להציג פה את היצירות שיצרתם ביום האחרון בנושא פרסומות. לאחר מכן הסדנה תיסגר. כללים (נא לקרוא בעיון!):
נא לפרסם את יצירותיכם רק בתגובה להודעה זו, ולא כתגובה ליצירה של מישהו אחר.
על היצירות להיות אך ורק בנושא פרסומות.
מותר להגיב ליצירות, אך ביקורות בונות בלבד. תגובות לא מוסברות ומעליבות כמו "חרא", "טמטום" ו"תעשה טובה ותתאבד" לא יתקבלו.
לא חייבים להגביל את עצמכם למלל בלבד. גם קריקטורות, סרטונים, מערכונים מוקלטים וכד' יתקבלו בברכה.
אסור לנצל"ש הודעה זו וגם לא להפוך לאוף-טופיק. אם הכללים לא מובנים לכם, אם יש לכם הצעה או אם סתם בא לכם לומר שלום - פנו אליי בבקשה בפרטי.
בבקשה תגיבו ליצירות של אחרים ותציעו שיפורים, כמו שאתם בוודאי רוצים שיגיבו לשלכם.
יומיים יצירתיים ומלאי תגובות טובות לכולכם.
 

pufpuf

New member
אני אתחיל- תהיו עדינים

לא מזמן ערוץ 2 התחיל להכין אותנו מנטלית לפני הפסקת פרסומות על ידי כך שהחליטו לגלות לנו את מספר הפרסומות שהולכות להיות. "צופים יקרים, בבקשה על תעבירו ערוץ, זאת רק פרסומת אחת, בחייאת, תעשו טובה, מה הקטע להעביר ערוץ בשביל פרסומת אחת, מה אתם כאלה קטנוניים. אין לכם בכלל זמן לזפזפ בפרסומת אחת, אז תשארו כבר וזהו" המנהג הזה התחיל בתוכניות ישראליות עם מנחה, ולאט לאט עבר תהליך אבולוציוני וחדר לכל התוכניות, ישראליות, אמריקאיות, צ´רקסיות וסעודיות כאחד, כאשר לפני היציאה לפרסומות מופיע כתוב אשר מעדכן אותנו בכמה פרסומות אנו עומדים לצפות. "3 פרסומות וחזרנו" וכך, התרגל לו הציבור הישראלי שברגע שמיידעים אותו במספר הפרסומות שהולך להיות, זאת אומרת שלא יהיו הרבה פרסומות, ואין טעם להעביר ערוץ, וגם אין זמן ללכת לשירותים, או לחדש את אספקת הקונרנפלקס בצלחת. אבל מסתבר שהכל הייתה קונספירציה של ערוץ 2. לאט לאט, בשקט בשקט, בלי שאנשים ישימו לב, מספר הפרסומות שמודיעים עליו הולך וגדל. זה כבר לא "2 פרסומות וחזרנו" , אלא "5 פרסומות וחזרנו"! בזמן של 5 פרסומות אני יכול להספיק לטוס להונג קונג וחזרה, אני יכול להקים התנחלות או איזה מאחז ולפרק אותו, אני יכול לעשות סדרה שתשווה בין החיים בכרכור לסינגפור, אני יכול לקרוא את "מלחמה ושלום", אני יכול לראות מרתון של טיטניק,חלף עם הרוח וטרילוגית שר הטבעות.... לאט לאט המספר הזה יעלה, אבל אנשים כבר התרגלו שברגע שאומרים להם את מספר הפרסומות, כדאי כבר לא להעביר ערוץ או להחליף עיסוק. יום אחד, נתעורר, ובלי שנשים לב, הודעות כמו "236765 פרסומות, וחזרנו" יהפכו לנורמה, ולנו זה יראה טבעי לחלוטין, ובליבנו נחשוב "טוב נו...זה רק 236765 פרסומות, כנראה זה לא הרבה אם הם מודיעים על זה, אני פשוט אשב כאן ואבהה בשטיפת מוח של המפרסמים בעוד התאים במוח שלי מתאבדים והורגים את עצמם. ואני אומר, למה לא לקחת את זה צעד אחד נוסף, מה רע ב "שלוש שנים וחזרנו"? עכשיו יש פרסומת חדשה לנשים, שמציגה סכיון גילוח בלי סכין. כלומר אין לי מושג איך זה עובד כל כך, אבל הן אמורות למרוח איזשהו ג´ל על הרגל, לעבור עליו עם המכשיר המפורסם (שאין בו סכין) , וטדאם(!) אין שערות. עכשיו השאלה המתבקשת, אם המכשיר הזה עובד על רגל של נשים, למה שהוא לא יעבוד על פרצוף של גברים? אני בטוח שכמה נימי דם בפנים שלי יהיו מאד מאושרים מהמצאה כזאת. שמתם לב שהמלל בפרסומות של טמפונים ובפרסומות של חיתולים דומה בצורה מדאיגה? בשניהם כל הזמן מזכירים את יכולת הספיגה, ואת נוחות השימוש, וההליכה ביום יום. נראה לי לי בכלל כדאי לנשים פשוט ללכת עם חיתול וזהו. אלוויז נטורל, כמו ללכת בלי טמפון בכלל. הרבה דובר על מערכת היחסים בין שקע לתקע, והדעה הרווחת היא שמדובר בזוג לכל דבר. אני מוכרח לחלוק על זאת, טיב היחסים בין שקע לתקע כלל לא מעניין לעומת טיב היחסים בין שקע, תקע והשכנה הזקנה. מה יש לשני צעירים ברגעי השיא של החיים שלהם, להסתובב כל כך הרבה זמן עם זקנה בלה? האם הם מנסים להתחבב עליה, על מנת לחשמל אותה, ובכך לנסות להכניס את עצמם לצוואה שלה? או שמא בכלל מדובר כאן במקרה קשה של נקרופיליה, ושקע ותקע פשוט מחשבים את קיצה לאחור? טוב, אני מניח שזה עדיף על הפדופליה החד משמעית שנובעת מהפרסומת של קידנר בואנו. כאילו למישהו היה ספק מה האח הגדול עושה לילד הקטן לאחר שהאמא הולכת, והוא מסיים לפתות אותו בשוקולד. לזקנה המתה לפחות זה לא יכאב. לילד זה נזק לכל החיים. במבה גורמת לפיגור שכלי, או לפחות פוגעת בהתפתחות. רוצים הוכחה? התינוק של במבה כבר שנים נשאר באותו גיל עם אותה יכולת שכלית. פעם הבאה שאתם נותנים לתינוק שלידכם במבה כדי להשתיק אותו, תקחו את זה בחשבון. אני היחיד שחושב שיש טיפה צביעות בפרסומות של "הפרסום ברדיו עובד?". אם הוא עובד, למה אתם צריכים לפרסם בטלוויזיה? תמיד בפרסומות לחיתולים, מדמים את התינוקות לאנשים בוגרים. רואים אותם נוהגים במכונית, עושים קניות, מתאמנים בחדר כושר, עושים תחרויות ספורטיביות, ועוד שלל פעילויות הדורשות בגרות. לא יודע מה איתכם, אבל אני מאד מקווה שאם התינוק שלי יהיה מספיק חכם כדי לנהוג במכונית, הוא גם יהיה מספיק בוגר כדי לדעת לנגב את התחת. או קיי, יש לי עוד מלא, אבל הכל אחרי הפרסומות. אל תלכו לשום מקום- 56387866876.9 פרסומות- וחזרתי.
 

scudnick

New member
מצויין! אתה רשמית פתחת את הסדנה

יש כמה קטעים צולעים, יש כמה מעברים שאתה יכול לשפר, כמו הקטע עם החיתולים והטמפונים, יכולת לפני זה לשים את הבדיחה האחרונה. אני חושב שכולם חשבו לפחות פעם אחת על הקטע עם "הפרסום ברדיו עובד". הקטע עם הקינדר חלש. פשוט הפאנץ' לא מצחיק. הסוף מצויין, אהבתי את ה"יש לי עוד...". בקשר לקטע עם הבמבה - יכולת להשוות אותו לרמדיה בנקודה מסויימת... כמו להוסיף: "אולי בעצם במבה זה בסדר... פשוט נתנו לתינוק הזה רמדיה". הקטע עם מס' הפרסומות בהתחלה ארוך מדי ומייגע, והקונספירציה כביכול לא כל כך מצחיקה... מלבד זה, הקטע נהדר! ליטושים פה ושם, אבל זה בסדר גמור, מלבד הדברים שציינתי. ולכל מי שתהה - לזה התכוונתי בתור "ביקורת בונה".
 

pufpuf

New member
תודה על התגובה

אני מסכים איתך על רוב המקומות שהצבעת שצריך לשפר. אני בא מרקע (ונניח לשם הדיון שבמה חדשה ותפוז בלוגים זה רקע ) של כתיבה של סיפורים קצרים שיש במהם מרכיב של הומור, אבל הוא לא המרכז של זה, והנסיון הזה הוא מאד שונה עבורי, ובגלל זה באמת אפשר לראות בכתיבה יותראקט סיפורי (כמו הפתיחה הבאמת ארוכה מדי שלא מגיעה לנקודה). כפי שבטח שמת לב, אין ממש קטעי קישור בין הרעיונות השונים. יש קפיצה מפרסומת לפרסומת, תוך כדי נסיון של זרימה תחת הכותר הגדול של "פרסומות". אני בהחלט צריך לעבוד על השמת קטעי קישור/ מעבר. מצד שני, תמיד יש מקום ל and now for something completely different
 

scudnick

New member
באמת תמיד יש מקום לזה.

ועכשיו, אם תשים לב, יש לך קטע סטנד-אפ מצויין מוכן, אם שיפרת את הנקודות החלשות. הא! אני גאון!
 

R e lB o s s

New member
אני כבר כמה זמן מסתכל בפורום ו.....

בחיי זה מה זה מצחיק חחחח נקרעתי הצעה שלי תעשה את זה מוקלט וואלה הקטעים שהכי אהבתי היו: אלוויז נטורל כמו ללכת בלי טמפון בכלל.(אילו כל הקטע) והפרסום ברדיו עובד (כל הקטע) היה אדיר. בקיצר היה פצצה...
 

Salami

New member
סליחה אבל

אני חלש בפירסומות אפשר להחליף נושא?
 

scudnick

New member
לא. תאלץ לחכות לסדנה של שבוע הבא

ובבקשה תכתוב מסר אישי בפעם הבאה.
 
הממ...

קצת מעודן מדי ומרוח מדי בשביל קטע סטנד-אפ... אבל עדיין רעיונות טובים שעם ביצוע מתאים יכולים להיות מצוינים!
 

MrSpok

New member
אחרי שלומי - תורי

תאמינו לי, הטלויזיה הישראלית זה לא מה שהיה פעם. לאחרונה החליפו הערוצים המסחריים (אני מדבר על ערוץ 2 והערוץ האחר הזה שאף אחד לא רואה) את שיטת הפרסומות שלהם. במקום לתת לנו הפסקת פרסומות באורך 5-6 דקות כל חצי שעה-40 דקות, הם מצ'פרים אותנו בהפסקת פרסומות של דקה-2 כל 10 דקות. מאז שזה התחיל אני כבר לא רואה סרטים או תוכניות בכלל, אני רואה פרסומות, כשיש סרט אני הולך להשתין, ממלא פופקורן וחוזר שוב לפרסומות. בכיף ככה, בסבבה שלי לראות פרסומות. ותאמינו לי זה יותר מעניין מכל סרט! כמובן שיש פרסומות שמעצבנות ומציקות... תמיד יהיו כאלה. למשל הפרסומת הזאת לביצי הפתעה של קינדר. רואים שם איזה ילד מעיק שבא לאחותו הקטנה והתמימה ואומר לה בלי בושה "כשתראי את זה תגידי ואאאו... כשתטעמי את זה תגידי ממממממממ... מה זה?" זה כאפה לפנים שלך חתיכת סוטה מגעיל! מה זה הגועל נפש הזה בטלויזיה? אונס במשפחה? זה מה שמפרסמים עכשיו? לא הרבה אחריה יש את הפרסומת המשעממת הזאת של וורטרס אוריגינל, הסוכריות טופי המגעילות האלה שנדבקות לחיך למשך שבועות עד שיום אחד אתה מתנשק עם חברה שלך ומגלה שנדבקתם. בכל מקרה, בפרסומת רואים איזה סבא שמספר איך כשהוא היה ילד סבא שלו נתן לו ליום הולדת סוכריית וורטרס אוריגינל, ועכשיו הסבא הזה נותן גם לנכד שלו את הסוכריה הזאת... אווו... איזה חמוד... לא! סבא יא חתיכת מניאק! מה קרה? הפנסיה של צה"ל לא מכסה איזה אופניים או מכונית על שלט לילד המסכן? סוכריה לעוסה משנות ה-60 אתה נותן לו? תתבייש לך! ושאני לא אתחיל לדבר על הפרסומות לחיתולים למיניהם... אווו, אלוהים ישמור. רואים שם איזה "אמא" שמחה וטובת לב מדברת למצלמה "אוי, מאז שיוסי לובש פמפרס הוא יבש, לא קם בלילה, לא קם בבוקר, לא בוכה..." אני לא יודע מה בדיוק הולך שמה, כן? אבל נראה לי שהתינוק פשוט מת! אמא, כדאי שתבדקי דופק לפעמים! אבל זה נחמד פרסומות, זה נחמד. אחת התוכניות היחידות שראיתי בזמן האחרון זאת התוכנית של חיים הכט. עכשיו גם הוא עושה פרסומת לקווי זהב או משהו. תמיד אני חושב שכשחיים הכט, שיזכה לחיים ארוכים חס וחלילה ימות, זה יהיה בתאונת דרכים... כתוצאה מהתקף לב... שנגרם כשהוא גילה שהאינסטלטור דפק אותו.... בסינגפור! תהיו עדינים
 
LOLגדול חוף מקטע אחד

הכל מצחיק לאללה חוץ מזה שאת הקטע עם התינוק המת גנבת מהמופע של אסייג :/ (חרשן שכמוני)
 

MrSpok

New member
אה???? אין את זה במופע של אסייג

לא בישן לפחות, שם יש על טמפונים, את החדש לא שמעתי. הבדיחה הזאת כבר אצלי בראש שנים!!! שנים אני אומר!!! לא, רציני, אין לי מושג על מה אתה מדבר, לא שמעתי את המופע החדש של אסייג. עדיין.
 

pufpuf

New member
תגובה

הפתיחה על הפיכת סדרי העולם משעשעת ביותר. הקטע על הביצי קינדר קצת נדוש. פששש, ורטרס אורגינל שיחקו אותה בפרסומת שלהם, נראה לי עברו איזה 10 שנים מהפעם האחרונה שהיא שודרה ועדיין אנשים זוכרים אותה
אולי יש מקום להיות טיפה יותר up-to-date הקטע עם התינוק המת של פמפרס הצחיק אותי מאד, והסיום על חיים הכט חזק ביותר.
 

scudnick

New member
הקטע מצויין בכלליות, אבל...

הקטע עם פמפרס לא רק לקוח מאסייג, אלא גם מרועי לוי וכל אתר בדיחות בעולם. אני לא טוען שגנבת, אני אומר שזה כבר נדוש... הקטע עם קינדר באמת צפוי, חשבתי עליו בגיל 2. מלבד זה, הקטע מצויין!
 
למעלה