הסדנה!

אוקיי... תודה על ההערות

אבל ערסוואת? שמתי לב שהקטע נשמע נורא מתלהב בצורה ליימרית כזאת, אבל ערסוואת? עד כדי כך?
 

scudnick

New member
../images/Emo88.gifהסדנה נסגרה!../images/Emo88.gif (נא לקרוא)

טוב, הסדנה נסגרה מוקדם יותר מאחר שהגעתי למסקנה שאין טעם שהיא תהיה פתוחה יומיים.
נושא הסדנה הבאה יוכרז ביום ראשון.
כל מי שיש לו רעיונות לנושאי הסדנה, שיפנה אליי במסרים.
נא לא להגיב יותר בשירשור זה
 
לצערי...

לא יכולתי להשתתף בסדנא הזאת (הקפיצו אותי לשמירות השבוע) אז אני אשתתף בפעם הבאה
.
 
אבל הנה כמה דברים שכתבתי פעם...

פרסומות היום זה משהו...כל פרסומת מציגה לכם מוצר משונה אחר ומראה כמה שהוא טוב...כמה שהוא כדאי יותר מהמוצר השני המתחרה שלו...בזה יש יותר חומר כזה בזה יש צבע אחר בהוא יש סוכר...פשוט כי יש מלא מוצרים כל פרסומת מראה לכם למה כדאי לקנות את המוצר שלה. מעניין אותי איך היו הפרסומות של פעם...אבל הישנות באמת... "בירה אמסלם...כי בת'כלס אין לכם אופציה אחרת..." האגיס משאירים אותו יבש, פמפרס עושים לו אוורירי...אוף. נמאס לי מכל התשדירים האלו לחיתולים. תינוקות כבר לא עושים לי את זה, זה כבר לא חמוד וזה סתם מעצבן. זה כאילו שהפירסומאי לא יודע איך לכל הרוחות הוא יעשה פרסומות טובה אז הוא פשוט אומר "נשים רקע, נדחוף כמה תינוקות שירימו את הרגל מעל הראש ונקווה לטוב". עכשיו, אני גם מבין את היצרנים של החיתולים שרואים מתי החיתול נשאר יבש ולכמה זמן ומסיקים מכך מסקנות. אבל מאיפה הם יודעים שהוא אוורירי? איך הוא יודעים שהוא נוח? שהוא נעים לתחת של התינוק? הם עושים סקר? שואלים תינוקות מגילאי אפס עד ארבע מה הם מרגישים בקשר לחיתול שלהם? או שאולי הם לוקחים אנשים שלמדו כמה שנים באוניברסיטה, חקרו, בדקו ובסוף קיבלו את התואר הנכסף, נכנסו לעבודה הנחשקת וכיום הם משתמשים כלובשי חיתולים בחברות החיתולים הגדולות...מי יודע... ראיתם את הפרסומת של טופיפי? ההיא עם המשפחה הכל כך מאושרת שאוכלת סוכריות בגודל של כפתור? למה הם כל-כך מאושרים? מעולם לא ראיתי משפחה כל-כך מאושרת מקופסת סוכריות. מתי הפעם האחרונה שהם אכלו משהו שהם כאלו שמחים לאכול טופיפי? זה כבר כמה שנים שהם מריצים את הפרסומות של הטופיפי ותמיד האמא גאה כל-כך בסוף שהיא דואגת למשפחה שלה ומכינה להם טופיפי.אני רוצה להגיד משהו לאותה אמא גאה...גברת...את אמא גרועה! ללכת לסופר ולקנות חבילת טופיפי בשמונה שקלים, זה לא לדאוג למשפחה. את סתם הורסת להם את השיניים. חוץ מזה תנסי לגוון...אם את כבר גרה בהרים הירוקים האלו תנסי לחפש את שוקולד לואקר ("לואקר זה טעים לואקר זה מדהים"). ועוד משהו בעניין הפרסומת. הקריין שואל את המשפחה מה היא אוהבת והם עונים לו, אגוזים, שוקולד וכל החרא שיש בממתק הזה ואז הוא בתגובה מביא להם טופיפי. היה יותר טוב אם הפרסומת הייתה נראית ככה: "מה אתם אוהבים?" "טחינה! חומוס! בשר!" "אז תנסו את השווארמה של צדוק מזרחי!" ואז כולם ישירו ביחד: "כיף גדול עם מזרחי!" זו פרסומת שהייתי שמח לראות...
 

scudnick

New member
אבל הסדנה סגורה!

טוב, אתה המנהל... דמט. ובקשר לקטע עצמו - הקטע הסופי של הפמפרס צפוי מאוד. הפאנץ' של הטופיפי ממש לא הצחיק אותי, אני עדיין מנסה להבין מה מצחיק (אני מסתבך פה, נכון?). אהבתי את הפאנץ' של הבירה, רק צריך להסביר יותר... תכניס איזו שורה של למשל: "כשפעם לא היו הרבה מוצרים, מה זה היה?", רק בניסוח יותר נורמלי. חוץ מזה אהבתי, אבל אתה מאריך לפעמים יותר מדי בדיחות... למשל בקטע של החיתולים אתה פשוט שואל יותר מדי... עוד מעט יקחו אותך לפרסומת של "כללית". אה, וגם אני לא השתתפתי השבוע, בגלל שפשוט לא היה לי משהו לכתוב.
 
למעלה