הסבר לבקשת הקהל

הסבר לבקשת הקהל

אור - אינו חלקיק ואינו גל , הוא בעל מסה 0 ואנרגיה אין סופית . כולמר אין לו מימד וכפוטנציאל הוא מכיל את כל היקום . אולם נשארת שאלת המודעות מהיכן היא באה האם היא תולדה של יחסיות החומר-אנרגיה כפי שרבים מהמדענים חושבים . או כפי שאנשי הדת טוענים שהכל בא מהאלוקים . את היחסיות בין חומר-אנרגיה ניתן להכניס למשוואות שונות , כסוגים של תנע - פעילויות במרחב-זמן , ביהדות קוראים להיבט זה ``אד`` - בפעילות כהבדלה . ``ואד עלה להשקות את גן העדן``. סך כל ההיבטים האפשריים של ההבדלות נותנים היבט של הבדלת ההבדלות , שמיוצג באות - `ם` סופית , יחד הם נותנים היבט הנקרא אדם שלמרכיביו הכוללים יש צלם דמות . הידועה כבן אדם וחווה הנקרא שת שנולד בצלמו כדמותו . לתוך הפונקציות הללו של צלם דמות בן האדם , נכנסת רוח אלוקית , שהיא עניין הצלם דמות שאיתה יצרו את אדם וחווה בשונה מההיבט הפונקציונאלי של צלם דמות שת (שעליה נאמר לא ידון רוחי באדם) . עבור צלם דמות שת יש מרחב-זמן , שלו היבטים רב מימדיים . הרוח האלוקית + היבטי צלם דמות שת יוצרים היבט הנקרא אור . להיבט הנבדל של האור מהמרחב-זמן והפונקציונאליות ציינו באות ``צ`` . כאמור הצדיק היא היבט נבדל מהמרחב-זמן . התגלמותו כיחסיות נקראת צ`י . ליי-צ`י השם המקורי ביפנית לרייקי , הינו היבט של יחסיות יחסית של הגשמיות שלתוכה מוקרן הצ`י . בהיבט הרב מימדי של צ`י , דהיינו התגלמות הצ`י ביקום כמייצר הצלם דמות , כלומר הצ`י כ-צ`י שעליו נאמר ויהי אור , היבט ה-ויהי מגולם כצלם דמות בעם הנקרא יהודי . ומפה ההקשר המדוייק למה על יהודים לא לעסוק ברייקי . ונא לא לבלבל אף פעם את היבט האל חי ביהדות , כי להיות יהודי משמע להיות חלק מהאל החיי. ותיקון הצלם דמות מהיבטים של שת לאדם הוא סיפור יצירת האור במרחב זמן. כך שיהודים אינם בני אור ולא בני חושך , אלה מיצריו וחלק מהבורא כבורא הבא בדמות וצלם אדם . דוד היחיד
 

אלדר

New member
אוקי דוד זה מובן יותר ותודה על הפיר

וט למי באמת כתבת את זה???? סתם שאלה למרות שכך אמרת למה ליהודים אסור או לא צריכים לעשות רייקי??? הרי רייקי בפני עצמו זה דבר שעוזר ו``טוב`` יותר (ככה אני קורה לזה לא לרייקי עצמו) אז מה בדיוק זה אמור להביע?? ועוד דבר דוד למרות שזה נראה מאוד נכון וסביר אני עדיין לא מקבל את זה רק שיהיה לך ברור!!! אור ואהבה דוד... שלך tksr
 
למעלה