צר לי שאתה חושב ככה
עלי , אבל אין לי מה לעשות ואני מכבד את זה שאתה מוכן לחשוף את הרגשות. מאידך, בדיון עדיף לא להיות רגיש אלא לכתוב לגופו של עניין. אף אחד לא ניצח לידיעתך, אני ממש לא מרגיש שניצחתי. הרצון שלי הוא לדון על הנושאים וזה ממש לא תחרות. אני לא טענתי שהדעה שלי זה עובדה אלא ניסיתי להסביר את הבעייתיות שבהגדרת הבלוז מהשקפת מבט של המוזיקה הקלאסית בלבד שזו כמובן דעתי ולא חשבתי שזה עובדה יותר ממה שאתה חושב שדעתך היא עובדה. בריאות זה דבר חשוב ואם אתה מתרגז מדיון בהחלט מומלץ לך לפרוש מהדיון אבל לא פרשת כי הפסדת כי אין מנצחים ומפסידים פה, זה לא מלחמה !
עלי , אבל אין לי מה לעשות ואני מכבד את זה שאתה מוכן לחשוף את הרגשות. מאידך, בדיון עדיף לא להיות רגיש אלא לכתוב לגופו של עניין. אף אחד לא ניצח לידיעתך, אני ממש לא מרגיש שניצחתי. הרצון שלי הוא לדון על הנושאים וזה ממש לא תחרות. אני לא טענתי שהדעה שלי זה עובדה אלא ניסיתי להסביר את הבעייתיות שבהגדרת הבלוז מהשקפת מבט של המוזיקה הקלאסית בלבד שזו כמובן דעתי ולא חשבתי שזה עובדה יותר ממה שאתה חושב שדעתך היא עובדה. בריאות זה דבר חשוב ואם אתה מתרגז מדיון בהחלט מומלץ לך לפרוש מהדיון אבל לא פרשת כי הפסדת כי אין מנצחים ומפסידים פה, זה לא מלחמה !