הנקה פומבית

yeya

New member
אני חייבת להשוויץ בבעלי שהוא ממש תו

תומך הנקה. כשהייתי בהריון וקיבלנו דוגמיות של סימילק - הוא קרא את הרכיבים ואמר שאת זה הוא לא רוצה לתת לבת שלנו ושהעשה הכל בשביל שנצליח להניק. (כמובן שהוא כל הזמן אמר שזה תלוי בי ורק אם אני רוצה). בלילה השני אחרי הלידה , מיה בכתה בהסטריה , לא הצליחה לתפוס אני לא יכלתי לשבת כי כאבו לי התפרים וכולי הייתי נפוחה וממש נשברתי ואמרתי לו שאני רוצה שיתנו לה תחליף רק שתפסיק לבכות. התשובה שלו הייתה אין תחליף רק הנקה . והוא פשוט קרא מהפוסטר שמפרט תנוחות הנקה והתחיל לסובב את מיה עד שמצאנו תנוחה נוחה להנקה. ורק בזכותו לא נשברתי ועברתי את השבוע הראשון שהיה ממש קשה - עד שהיא למדה לתפוס.
 
האיש שלי אמר לי את אותו הדבר

כשאמרתי שאני צריכה חזיית הנקה חדשה- "אבל את חוזרת לעבוד, כמה זמן עוד תניקי?". והוא מאוד תומך הנקה, בכל מקום ומצב.
 

1אילת2

New member
זו פשוט קנאה.

בעיקר לשדיים, אבל גם לחיבוק ולהצמדה. "למה הם כל היום עלייך?" וכשמגיע תורי עד עוד אומרת לי לא לגעת לך בפטמות. הם- כל שלוש שעות ומה אני מקבל? עשר דקות פעם בשבוע? זה לא פיר!"
 

מאמינקה

New member
וורדה רזיאל ז'קונט אומרת

שלדעתה כמו שמדברים על קינאת פין, צריך לדבר על קינאת ציצי.
 

צימעס

New member
לא יודעת, אבל כמה שמדבירם על זה

ואני חושבת כמה מגעיל זה חלב שיוצא מתוך עטינים של פרה, אני מגיעה למין הרגשה שחלב זה ממש ממש איכס. יותר מדי דמיון מודרך
 

new mermaid

New member
אצלי זה קרה אחרי ההסבר על../images/Emo15.gif

החלב כדם ללא כדוריות אדומות
 
זה מגעיל?

חלבת פעם? שתית חלב ישר מהפרה? זה לא איכס, זה נפלא! (בתנאי שהפרה נקיה ומטופלת)
 

tovim

New member
לסבא שלי היתה מחלבה

ובילדותי היה קבוע כד חלב טרי אצל סבתא שלי. לי לא היה טעים בכלל
בגלל הקרום מלמעלה... ומה לגבי חלב עיזים? זה פחות מגעיל? זה הרי הרבה יותר טרנדי מחלב פרה.
 

u z a

New member
גם חברה אהובה שלי,

שאלה אותי בתדהמה: "את לא מתכוונת להניק עד גיל מאוחר?!?", כשגיל מאוחר מבחינתה זה 9 - 10 חודשים. כששאלתי אותה מה הבעיה עם זה, היא אמרה שזה לא טבעי... אם חלב אם זה לא טבעי, אז מה כן?
 

yeya

New member
לי חברה טובה אמרה לפני כמה זמן

שזה ממש מביך להניק עד גיל שנה. היא אמרה שבגיל כזה הילדים כבר מבינים ושהיא אפילו מתביישת להתפשט ליד הבן שלה שהוא בן שנה וחודשיים עם זאת אני יכולה להבין אנשים שמובכים מהנקה - לא מבינה בכלל כאלו שנגעלים. בגלל זה אם אני צריכה להניק ליד אנשים שאני מכירה אני שואלת אם זה יפריע להם - אם כן אני יוצאת להניק בחדר אחר
 

maya100

New member
מתביישת להתפשט ליד הבן שלה?

ואח"כ לא מבינים למה דימוי הגוף שלנו (כמבוגרים) נמוך...
 

maya100

New member
קודם כל יקירתי שום דבר לא דפוק אצלך

נהפוך הוא!
ושנית, את מכירה את המאמר שלנו של תשובות למציקי הנקה? יש בו תשובות רציניות (לאנשים חשובים) ותשובות לא רציניות עד ציניות לאנשים לא חשובים/שחבל להשקיע בהם יותר מרץ מזה. לגבי בעלך - אולי תשאלי אותו איך הוא מצפה שאלה תאכל כשאת בחוץ? האם הוא מודע לכל יתרונות ההנקה? בקיצור - אולי גם הוא צריך לקרוא קצת כדי להתחזק בדעתו (לא בגלל שהוא לא תומך הנקה, אלא בגלל שהוא יותר מושפע, באופן טבעי, מהסביבה החיצונית).
 

ענתש

New member
סליחה אבל אני מתה מצחוק...

אהבצי את המשפט "אולי גם הוא צריך לקרוא קצת כדי להתחזק בדעתו" ומייד עלה לי סטארט-אפ ! נקים סמינר, נקליט קלטות (מהסוג של אמנון יצחק שמבטיחות אש וגופרית ונו-נו-נו מסבא אלוהים המזוקן בשמיים אם לא יניקו), נעשה אולפנא והכל לגברים (ונשים אולי בשלב ב') סוררים שצריכים להתחזק באמונתם שחלב אם הוא הכי טוב. אפשר להתחיל עם סמינריונים תמימים כאלו בבתי מלון בסופ"ש... מהסוג שאתה לא יודע למה אתה נכנס. נעשה מעגלי כוח ושיתוף, ננסח תוכנית עשרת השלבים, נבקש מאנשים להתקשר ולהתפייס עם הציצים של אמא שלהם בהפסקות (כאלו שלא ינקו כמובן - ברור שמשם באה המופרעות שלהם - לא ?)... אוך, אני פשוט בוכה מצחוק תכף (הצחקתי את עצמי
).
 

ענתש

New member
ובדיעבד... סליחה אם זה פוגע במישהי

שהיא גרופית או מאמינה של הדברים האלו.
 
למעלה