הנפילה

התאונה של קלידוסקופ ושל מירב מירב מירב

זה עונש משמים על המפגש המעורב -בנים בנות... והנה העוקץ -לא קרה להם כלום. בקרוב פאשקווילים במאה שערים.
 
מוזר להגיד את זה..

אבל תמיד אומרים תודה לאל שאתה בסדק, עכשיו כשאני חושבת על המשפט הזה, בכל אופן מודים לאלוהים ולו במשפט המהיר הזה והכל כך מתבקש. שמחה שלא יצאת בנזק גופני רב.
 
בתי חולים ותאונות

במידה והיתה לך תאונה אתה יכול לגשת לבית חולים ללא הפניה, האמת היא שאני לא יודעת אם במקרה שלך זה גם תופס, כי מן הסתם משטרה לא היתה מעורבת אצלי היתה משטרה ואמבולנס וקיבלנו הנחיות מהשוטרים כולל מס' תאונה והכל ולכן לא הייתי צריכה הפניה זה חשוב להיבדק כי הבעיות מתחילות לצוץ לאחר מכן(לא תמיד), לי למשל התחיל כאבים בגב, מה שלא היה לי מיד לאחר התאונה. לך להיבדק גם אם תצטרך לקחת טופס היה מהרופא שלך המון הצלחה, מירב מירב מירב
 
למעלה