הנסיך שלי
אינני יודעת אם אתם זוכרים את ההודעות הקודמות שלי בפורום האם להפגש עם "אהובי" הוירטואלי. בכל מקרה הוא לחץ עלי מאוד להפגש ואני רציתי עוד קצת זמן לחהחליט על זה כי חששתי שכל המילים היפות יתנפצו מולנו במציאות. דיברנו ביום ראשון ואמרתי לו שכרגע אני לא מסוגלת לפגוש אותו ואתמול דיברנו שוב והוא אמר שהוא התחיל לצאת עם מישהי אבל רוצה להמשיך להיות איתי בקשר. אני מאוד נעלבתי (למרות שזה טבעי וברור לי ולא ציפיתי שהוא ישב בבית ויצפה להנות מקשר וירטואלי בלבד) אבל בכל זאת הרגשתי רע כי ניהלתי איתו המון שיחות על המון נושאים ונפתחתי בפניו כפי שלא נפתחתי מעולם בפני מישהו וזה כלל שיחות על סקס (פעם ראשונה בחיי שעשיתי כזה דבר) ובשיחה ביום ראשון גם עשינו זאת ומאוד נעלבתי למה הוא טרח לומר לי זאת אחרי כמה ימים ונתן לי למרות הכל בשיחה הקודמת שלנו לדבר איתו ככה. אתמול אמרתי לו שאני מאחלת לו בהצלחה ושאני כאן בשבילו אם ירצה לדבר על כל מה שעולה לו בראש אבל אני לא רוצה להפריע לו בקשר המציאותי שהוא מצא כי אני לא יכולה לשנות את אופן הדיבור שלי אליו וזה לא יהיה הוגן. הוא מצידו בחר לומר לי שהוא עייף וסיכם את השיחות שלנו במילים "לילה טוב" כל כך נעלבתי וכתבתי לו אם זה כל מה שיש לו לומר לי והוא אפילו לא טרח לענות. מה שרציתי לומר שאתמול הבנתי עד כמה העולם הוירטואלי יכול להיות פוגע ומאפשר לאנשים להעלם רק עם המילה לילה טוב לאחר שבמשך ערבים רבים דיברנו לתוך הלילה כל כך הרבה שעות ולא התעניינו בעייפות שלנו. קצת קשה לי היום אני מרגישה ממש פגועה (יש לציין שאני סטודנטית שנחשבת ליפה, חכמה ויש לי המון חברים וחברות) אבל נקשרתי אליו וזה קשה לי. התגובה הראשונית שלי היתה רצון למחוק אותו מרשימת האיסקיו שלי אבל בינתיים לא עשיתי זאת. גם לי יש כרגע מחזר עקשן (סטודנט שלומד איתי) אבל עד עכשיו הייתי עסוקה עם "החבר הוירטואלי שלי" ולא התייחסתי אליו. אולי עכשיו אני יעשה זאת. טוב הרגשתי צורך לשפוך את הלב מקווה שכל מי שכותב פה ומנהל קשר וירטואלי מכל סוג שהוא יחשוב בעקבות מה שכתבתי שלפחות שהוא מגיע לידי סיום אפשר לומר שלום בצורה קצת יותר אישי במיוחד לאחר שניהלו שיחות שגלשו קצת מעבר לעניינים בנאליים אבל כנראה שאני לא יכולה לחנך את כל העולם. דנה (שם בדוי)
אינני יודעת אם אתם זוכרים את ההודעות הקודמות שלי בפורום האם להפגש עם "אהובי" הוירטואלי. בכל מקרה הוא לחץ עלי מאוד להפגש ואני רציתי עוד קצת זמן לחהחליט על זה כי חששתי שכל המילים היפות יתנפצו מולנו במציאות. דיברנו ביום ראשון ואמרתי לו שכרגע אני לא מסוגלת לפגוש אותו ואתמול דיברנו שוב והוא אמר שהוא התחיל לצאת עם מישהי אבל רוצה להמשיך להיות איתי בקשר. אני מאוד נעלבתי (למרות שזה טבעי וברור לי ולא ציפיתי שהוא ישב בבית ויצפה להנות מקשר וירטואלי בלבד) אבל בכל זאת הרגשתי רע כי ניהלתי איתו המון שיחות על המון נושאים ונפתחתי בפניו כפי שלא נפתחתי מעולם בפני מישהו וזה כלל שיחות על סקס (פעם ראשונה בחיי שעשיתי כזה דבר) ובשיחה ביום ראשון גם עשינו זאת ומאוד נעלבתי למה הוא טרח לומר לי זאת אחרי כמה ימים ונתן לי למרות הכל בשיחה הקודמת שלנו לדבר איתו ככה. אתמול אמרתי לו שאני מאחלת לו בהצלחה ושאני כאן בשבילו אם ירצה לדבר על כל מה שעולה לו בראש אבל אני לא רוצה להפריע לו בקשר המציאותי שהוא מצא כי אני לא יכולה לשנות את אופן הדיבור שלי אליו וזה לא יהיה הוגן. הוא מצידו בחר לומר לי שהוא עייף וסיכם את השיחות שלנו במילים "לילה טוב" כל כך נעלבתי וכתבתי לו אם זה כל מה שיש לו לומר לי והוא אפילו לא טרח לענות. מה שרציתי לומר שאתמול הבנתי עד כמה העולם הוירטואלי יכול להיות פוגע ומאפשר לאנשים להעלם רק עם המילה לילה טוב לאחר שבמשך ערבים רבים דיברנו לתוך הלילה כל כך הרבה שעות ולא התעניינו בעייפות שלנו. קצת קשה לי היום אני מרגישה ממש פגועה (יש לציין שאני סטודנטית שנחשבת ליפה, חכמה ויש לי המון חברים וחברות) אבל נקשרתי אליו וזה קשה לי. התגובה הראשונית שלי היתה רצון למחוק אותו מרשימת האיסקיו שלי אבל בינתיים לא עשיתי זאת. גם לי יש כרגע מחזר עקשן (סטודנט שלומד איתי) אבל עד עכשיו הייתי עסוקה עם "החבר הוירטואלי שלי" ולא התייחסתי אליו. אולי עכשיו אני יעשה זאת. טוב הרגשתי צורך לשפוך את הלב מקווה שכל מי שכותב פה ומנהל קשר וירטואלי מכל סוג שהוא יחשוב בעקבות מה שכתבתי שלפחות שהוא מגיע לידי סיום אפשר לומר שלום בצורה קצת יותר אישי במיוחד לאחר שניהלו שיחות שגלשו קצת מעבר לעניינים בנאליים אבל כנראה שאני לא יכולה לחנך את כל העולם. דנה (שם בדוי)